FMI- folkebevegelsen mot innvandring

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

FMI- folkebevegelsen mot innvandring

UNREAD_POST Jan Høeg » Ons Jan 19, 2011 8:38 pm

FMI folkebevegelsen mot innvandring -ble startet 4/10-87.
Undertegnede har fra den gang og til i dag vært organisasjonens pressetalsmann og nestformann.
Med dette som bakgrunn har jeg en lang rekke ganger deltatt i TV debatter og radiointervjuer. Hatt møter på skoler, torg og i foreninger -de fleste byer i syd-Norge.

Ble invitert til den Danske Forening og holdt taler i København og andre danske byer. Ved flere møter i Norge har jeg sammen med mine «kolleger» blitt utsatt for fysiske overfall av Blitzpøbelen.

Kort før valget i 1993 ble jeg så i Bergensavisen og Arbeiderbladet hengt ut med foto og 6 spaltede overskrifter som Norges hemmelige nazifører.

3 dager senere trakk avisene påstandene og beklaget sin løgn, ble dømt av pressens faglige utvalg og godtok å betale meg 87.000 kr. i oppreisning. Våren 1994 kom så Trond Giske (AUF, best kjent for medlemsjukset) med en svær kort-kampanje til sine 16.000(?) medlemmer hvor «FMI-medlemmer» henges ut med hakekors og besudlet som hælvetes nazisvin. m.m.
Giske unnlot å møte i Forliksrådet der forøvrig Albert Nordengen var medlem.

Som personlig fornærmet bragte jeg så saken opp for byretten. AUF møtte med Anniken Huitfeldt, og fikk utrolig nok medhold inklusive saksomkostninger ca kr 80.000,-
Tilsammen for to advokater må jeg betale tilsammen kr 140.000,- Hovedparten til min advokat er dekket bl.a. med lån + bidrag hittil på kr 30.000 fra gode samarbeidsvenner.

Men jeg har behov for støtte. Saken er nå anket inn for Lagmannsretten, og jeg håper både for egen del og for vårt fedrelands del at jeg klarer å stå løpet ut.

Jeg bidro i krigen 17-22 år gammel i 1940-45 i motstandsbevegelsen til at vårt fedreland beholdt sin suverenitet og kunne defineres som en fri nasjon.

Videre at jeg i min egen hjemlige Larvik ble bedt om å holde talen og legge ned krans ved de falnes monument ved 50 års markeringen 7. mai 1995 og at jeg representerte milorg den 8. mai for 250 frammøtte veteraner ved lunsjen i Luftforsvarets leir i Stavern.

Videre ble jeg invitert den 17. mai 1997 for å tale og å legge ned krans ved vår minnesten over falne krigsseilere i Minnehallen i Stavern.

Takker for bidrag.

Jan Høeg

tlf 33114495
Hovlandsveien 150c
Konto : Sparebanken NOR 2440.11.92030
Jan Høeg
 

Re: FMI- folkebevegelsen mot innvandring

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jan 19, 2011 8:47 pm

Jan Høeg FMI folkebevegelsen mot innvandring -ble startet 4/10-87.

Undertegnede har fra den gang og til i dag vært organisasjonens pressetalsmann og nestformann.
Med dette som bakgrunn har jeg en lang rekke ganger deltatt i TV debatter og radiointervjuer. Hatt møter på skoler, torg og i foreninger -de fleste byer i syd-Norge.

Ble invitert til den Danske Forening og holdt taler i København og andre danske byer. Ved flere møter i Norge har jeg sammen med mine «kolleger» blitt utsatt for fysiske overfall av Blitzpøbelen.

Kort før valget i 1993 ble jeg så i Bergensavisen og Arbeiderbladet hengt ut med foto og 6 spaltede overskrifter som Norges hemmelige nazifører.

3 dager senere trakk avisene påstandene og beklaget sin løgn, ble dømt av pressens faglige utvalg og godtok å betale meg 87.000 kr. i oppreisning. Våren 1994 kom så Trond Giske (AUF, best kjent for medlemsjukset) med en svær kort-kampanje til sine 16.000(?) medlemmer hvor «FMI-medlemmer» henges ut med hakekors og besudlet som hælvetes nazisvin. m.m.[/size]
Giske unnlot å møte i Forliksrådet der forøvrig Albert Nordengen var medlem.

Som personlig fornærmet bragte jeg så saken opp for byretten. AUF møtte med Anniken Huitfeldt, og fikk utrolig nok medhold inklusive saksomkostninger ca kr 80.000,-
Tilsammen for to advokater må jeg betale tilsammen kr 140.000,- Hovedparten til min advokat er dekket bl.a. med lån + bidrag hittil på kr 30.000 fra gode samarbeidsvenner.

Men jeg har behov for støtte. Saken er nå anket inn for Lagmannsretten, og jeg håper både for egen del og for vårt fedrelands del at jeg klarer å stå løpet ut.

Jeg bidro i krigen 17-22 år gammel i 1940-45 i motstandsbevegelsen til at vårt fedreland beholdt sin suverenitet og kunne defineres som en fri nasjon.

Videre at jeg i min egen hjemlige Larvik ble bedt om å holde talen og legge ned krans ved de falnes monument ved 50 års markeringen 7. mai 1995 og at jeg representerte milorg den 8. mai for 250 frammøtte veteraner ved lunsjen i Luftforsvarets leir i Stavern.

Videre ble jeg invitert den 17. mai 1997 for å tale og å legge ned krans ved vår minnesten over falne krigsseilere i Minnehallen i Stavern.

Takker for bidrag.

Jan Høeg

tlf 33114495
Hovlandsveien 150c
Konto : Sparebanken NOR 2440.11.92030[/quote]


Støtte til resttsak mot AUF.

Kommentar: Dette har visstnok flere fra AUF, Blitz og Sos (R)Nazisme drevet med mot lovlydige nordmenn. Lovligheten av dette skal opp på bordet!!! Hvor staten bevilger flere millioner til slike bortreiste foretak som mobber våre lovlydige naboer med hjelp av våre skattekroner. Når staten bevilger millioner til Biltz og SR hvorfor bevilges det ikke millioner til f.eks. FMI, Folkeasksjonen Mot Innvandring, som er en tverrpolitisk greie på den motsatte siden? En liten forskjellsbehandling?

Nå skal det bli satt en stopper for dette!

Videre skal det bli etterforsket på disse metodene Sos Rasisme benytter ved å sende betalingsblanketter (bankgiroer) til 11 og 12 åringer i alle byene.

Det heter seg at døtrene har en opprørsk trang til å la seg manipulere/hjernevaske av skrytepaver, les AP/LO/SOS RASISMEs nazi ideologi, og at de ikke har egen hjerne. Med "godt" narko overdose-inntak, tror vi det så gjerne.

Her har vi et slående eksempel som bør bli dratt fram i lyset. Hvordan er det mulig at Jan Høeg kan bli dømt?? Jeg kommer til å arbeide aktivt for at AUF og hele venstresiden skal få stå til ansvar for det de har utrettet!

I samme åndedraget vil jeg spørre om denne domstolens sammensetning er i strid med gjeldende praksis? Hvorvidt disse er objektiv/habile i saken? Les dommer eden, om de er godkjent?


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: FMI- folkebevegelsen mot innvandring

UNREAD_POST BmOnline » Man Okt 12, 2015 7:03 am

Jan Høeg på besøk i Danmark, han blir behandlet som et æresmedlem av våre kjære naboer i sør-.

You tube om Jan Høegs besøg i Danmark til Mosbjerg Folkefest den 4.7.2015




BmOnline

Kjempefin tilbakemelding fra Jan Høeg. Jeg vil virkelig få ønske at han får oppleve at det skjer noe gledelig i Norge. Men jeg vil på det sterkeste fraråde Jan å stemme på FrP, fordi det partiet har bevist at de farer med løgn og fanteri, Carl I Hagen sa til meg i 1995 at han ville inføre Euro i Norge.Og i 2005 ville han fjerne Norges Grunnlov- fordi den var gått ut på dato, mente han. Men jeg vil fortelle dere at det er Carl I Hagen som er gått ut på dato, sammen med alle de andre innenfor dagens V-H akse illusjons demokrati. Det finnes ikke et snev av demokrati i Norge etter statskuppet fra skyggene i jan 1940.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron