Slaktebenken i Norge innført av venstrenazzene, les AP, SV

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

Slaktebenken i Norge innført av venstrenazzene, les AP, SV

UNREAD_POST BmOnline » Fre Nov 28, 2014 12:29 pm

Slaktebenken i Norge innført av "venstrenazzene", les AP, SV, RV, H, FrP, V og Sp..

Joda, det er farlig, svært farlig og ikke minst for den/de som blir utsatt for RASISTER.

Jeg har i mange, mange år uttrykt stoooor misnøye med "turbanpolitikken" i dette landet. For dette har jeg blitt utskjelt av venstrenazistene i Norge å være en ekte rasist. Joda, det er sant det. Det er ikke til å stikke under en stol, de var meget flittige til å angripe meg, truet både meg og min familie med at de skulle henge opp sexplakater hvor det stod at jeg hadde hatt sex med både den ene og den andre. Slik holdt de på, de såkalla politisk korrekte.

Men la oss nå se litt nærmere på dette. Jeg støtter ALLE gode nordmenns sak for Norge og norsk fremtid på en annen måte, kontra de som åpner Norge for flerkulturkniv-skal bare "rispe stikke politikk".
Det var ung og raud commies som stod for denne bedriften. Og jeg tok sogar kontakt med økokrim etter at jeg hadde samlet alle IP adressene som hadde med denne saken og hetsingen å gjøre. Jeg har klok av skade etablert en site tracker på min hjemmeside og på gjesteboken. Ja, det ble storfangst og jeg hadde således alle bevegelser fra to adresser, den ene hjemme hos poden i SV og den andre hos arbeidsgiveren Oslo Regnskapsetaten Rådhuset i Oslo. Jeg tok således kontakt med nettansvarlig på rådhuset i Oslo. Han var meget velvillig og forståelsesfull. Han bekreftet at IP adressen jeg viste til var fra deres server. Så tok jeg galant kontakt med økokrim og opprettet sak. Det tok bare noen timer, så var figuren i SV tatt med buksene nede, for å si det slik. Nettansvarlig i Oslo kommune Råduset, var stor i øinene da han fikk se materialet som var gjort i arbeidstiden. Det hadde de ikke trodd var mulig. Det viste seg at denne figuren fra SV var på nett hele dagen og således ikke brydde seg så mye om jobben. Dette foregikk i 1998,1999 og 2000. Jeg har alt dette materialet liggende om andre er interessert i hvordan man skal gå fram for å ta slike slappfisker. Vedkommende var meget ufin på alle vis.

Så tilbake til saken, jeg må si at ALLE venstreradikale nazister og likeså andre rasister er like ille. Jeg liker døm ikke. Men når folk ikke klarer å se forskjell på en god nordmann og en rasist, da har de jaggu et digert problem.

Jeg tenker akkurat på samme vis som din mot- debattant her carlpj. Du skjønner at i Norge fins det nemlig ikke en eneste rasist. Men det fins flere TUSEN som mener at de fins. Og her er du en av dem som mener at du ser en rasist rundt hvert hushjørne.

Så til kjernen i saken.
Hvorfor har vi fått et slikt vrengebilde på etnisk norsk? Vet du det carlpj? Jeg tenker også mye mer på mine barn når jeg sier dette. Hvem og hva er det som er i ferd med å skje i dette landet?

Det er ikke de stakkar muslimenes skyld at vi har fått hundrevis av kriminelle mordere hit. Her kan du lese årsaken til helvetet i Norge:

Les 1975 og åpningen av fri innvandring til Norge. Da ble det instruert et nytt direktiv, nemlig at den retten Ola og Kari hadde til å naturalisere fremmede opphørte, ved at Stortinget tok over denne retten som DET var OLA og KARI som hadde jfr Norges Grunnlovs § 75m. Denne retten ble altså slettet med et pennestrøk. Hvem var det som nå overtok denne retten vi som folk hadde?
Jo, det var Jesuittene og shengenorganene som nå fikk importert mordere og sinnsyke mennesker hit for å gjør en skitjobb. Og resultatet av det kjenner vi i dag. Mange hundre nordmenn er blitt forulempet og kaldt rasist, mistet jobbene sine og ble satt helt ut av arbeislivet pga denne galskapen.

Her kan du lese i detalj hva Norges Grunnlov forteller oss, og se hva de har gjort disse landssvikerne:

Har du et annet ord for landssvikere carlpj? Lansforrædere joda.

http://bmonline.no/html/utl_1.html
Nederste kapittel på denne linken viser deg endringer, jfr innvandringsstoppen, som egentlig er det motsatte, da begynte galskapen. Merk dere at når det kommer til lovnader i Norge om å gjøre noe, så er det akkurat det motsatte som egentlig skjer. Det er dobbelt staten. RUSSISK styrte Norge. http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=88&t=1201

Og til de andre som har lyst å lære noe nytt, således satte riks politikerne folket opp mot hverandre ved å sette sos rasisme og blitz gjengen å kalle alle som ikke godtok å få en flerkulturell kniv i ryggen å være en ekte rasist og nazist.

Så her er spillereglene for hvordan landet skal legges i grus. Dette er starten, nå ser vi at vi har fått store problemer. Men venstresiden synes alt er fryden og gammen. Nå har de begynt for full musikk å innsette den nye verdensordningen, jfr http://enverden.no....

Ja, alle som ikke er enige i nazistenes store plan, de er blitt sjelt ut som rasister, men sannheten er jo at det er de som har satt dette i gang som virkelig innehar denne utbrukte tittelen. Merk dere at media lurer alle som ikke kjenner begrepet og forskjell på en nazist og en nasjonalist og hvilken ideologi en nazist står for kontra en nasjonalist. Noter dere at en nasjonal-sosialist er en NAZIST. Her ser dere at dette er en sosialist, altså det samme som AP og SV og K. Det har med andre ord aldri i historien ært mulig å sette en sosialist som høyre-ekstrem. Nei, det er en venstrevridd tosk, kort og godt. Akkurat slik Stalin var.

naziax.jpg
Her ser dere Venstre- Høyre aksens 4 retninger.. Og dere ser at Stalin og Adolf er meget gode venner, på venstre siden av aksen. I Sentrum finner vi senterpartiet, men dere ser- det er bare utenpå. Inni er SP samme ulla. Dette gjelder FrP, H, Krf og resten av dem- derfor SKJER det INGEN forskjell inne på dette Kartellet på stortinget. Ser dere, juks og bedrag.



En skikkelig morder og banditt. Der har du sannheten om hva AP, SV og de røde og de andre koser seg med. Saken er nemlig slik, inni er de alle like, dvs SV, Krf, H, FrP, AP og SP. Vik fra dem, er mitt gode råd. Folket tror at de får noen forandring ved å stemme på disse "molboene", men det skjer intet til det bedre- fordi de lurer og bedrar folket med et på forhånd RIGGET valg, hvor alt gjøres for å sikre at våre seddler havner i søppelkorgen. Der har dere sannheten.
Ingen vits i å stemme på disse, som er med i et hemmelig Kartell inne på stortinget.

Så da tenker jeg venstenazzene kan slutte med å skjelle oss ut. Vi er bare helt alminnelige mennesker som ønsker å leve i fred. Men så blir vi altså invadert av store skarer av fremmede som IKKE ønsker å la seg intergrere, men i stedet skal ha SIN moske og minaret i vårt land, hvor kirkene nå legges i grus i stedet. Klart vi ikke liker dette. Vi som folk har ADRI blitt rådspurt om vi ønsket oss dette. Merk dere mine ord.

De som er fredelige, som kommer hit som flyktninger nevner jeg ikke, fordi der finnes INGEN.

Men det er altså disse knivdesperadoene jeg vil til livs, som blir importert til Norge i skjul av en flyktninge-katastrofe som er blitt satt i scene av mordere og banditter på Stotinget, hvor mange tusen bomber er sluppet i hodene på uskyldige mennesker for å skape dette FALSKE inntrykk mot oss, via ISIS. Ser dere tegningen klarere nå? Jusst det..
Narko drap osv osv osv. Det er jo ingen ende. Fengslene våre er jo overfylt av berm, ja 70% er utlendinger.

Vennligst

BmOnline


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Nov 28, 2014 12:29 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron