Åpent brev til Kristin Halvorsen, SV

Her er innlegg fra leserne om fremmedmixen som rikspolitikerne tvang på folket, imot deres vilje.
Det er en stor urett å fjerne en nasjon, uansett om det er Afrika eller Norge. Ingen har rett til å forfølge folkeslagene og utsette dem for terror.
http://bmonline.no/htm/innva.htm

Moderator: BmOnline

Åpent brev til Kristin Halvorsen, SV

UNREAD_POST Jostein Ness » Man Okt 03, 2011 8:11 am

Jostein Ness
6800 Førde
Epost: jostein@nessdata.com

Åpent brev: Til Kristin Halvorsen, SV

Viser til artikkelen ”Ber om hjelp utenfra”, som vart publisert på siste.no 13.9. 2011.
Som engasjert samfunnsborgar, føler eg at det er mi plikt å hjelpe. Og mitt råd er klart: Du bør omgåande trekkje deg frå all politisk verksemd. Du har vanæra store deler av det norske folk. Våre forfedre, og oss godt vaksne.

Døme: Du var på stemmefiske i Pakistan for nokre år sidan, og talte til dine yndlingar. Då skal du mellom anna ha sagt: ”Pakistanske innvandrere har bygget nasjonen Norge med blod, svette og tårer”! Du gløymde dessverre å ta med at dei og har bygd opp lommebøkene sine ved å svindle det norske samfunnet for enorme pengesummar. Til dømes ved drosje og restaurantnæringa sitt skattejuks. Kanskje det berre er toppen av isfjellet som er oppdaga?

Du meiner altså at det var eit urørt villmarks/nybyggjarområde pakistanarane såg som interessant å bruke si arbeidskraft for å byggje opp, då dei begynt å ”invadere” Norge i starten av 70-åra?

Eg viste utsagnet ditt til ein av våre eigne, gamle slitarar, som har passert 90 år. Han har brukt heile livet til å byggje opp eit gardsbruk til eiga, og fellesskapets gode. I tillegg har han størstedelen av livet arbeidd utanfor heimen. Ferie var eit ukjent begrep for han. Hans kommentar egnar seg ikkje på trykk. Men om du hadde høyrt den, ville det vel berre vore som å skvette vatn på gåsa.

Du var tidleg ute og ropte rasisme i den mykje omtala ambulanse/Ali-saka i 2007. Som du veit, var det heilt grunnlaust.

Nei, Kristin Halvorsen, din forakt for fleirtalet av det norske folk sitt livsverk, er så åpenbar, at dei fleste med vett og forstand i behold, lett gjennomskuar deg.
La oss sleppe å sjå deg meir i politisk samanheng.

Jostein Ness

K.Halvorsen 230911
Jostein Ness
 

Gå til ISLAM dreper nordmenn

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron