Canadisk innvandring og svensk homohat

Hvorfor er det bare i utlandet at griske politikere steines og kjeppjages?
Har dere lagt merke til at NRK stadig peker på sex overgrep og pedofili i utlandet? Mens de ALDRI har nevnt med et ord at det er DOBBELT så galt i Norge.

Trodde dere at Ari Behn skjøt seg selv? Å laaangt ifra. Han ble skutt. På samme vis som General C G Fleischer.
Forumregler
Har våre politikere noe å frykte for sitt svik mot folket?

http://bmonline.no/html/eu_69.html
http://bmonline.no/html/stortinget.html
http://bmonline.no/html/grini44.html Norge et demokrati? Ikke få meg til å le...

Canadisk innvandring og svensk homohat

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 06, 2014 7:20 pm

Denne gangen tar vi for oss kanadisk innvandringspolitikk, svensk homohat og urovekkende tall fra Høyskolen i Oslo og Akershus.
CANADA. Canada har de siste årene innført strenge innvandringslover som skal sørge for at kun de med reelle asylbehov, samt innvandrere som faktisk bidrar til økonomien, slipper inn. Nå er de på ferde igjen.
alexander.jpg
Chris Alexander i Canada står bak det nye initiativet mot uønsket innvandring
alexander.jpg (15 KiB) Vist 1639 ganger




STENGT: Innvandringsminister Chris Alexander står bak det nye initativet.
Denne gangen har den kanadiske regjeringen besluttet at innvandrere som ikke deler sentrale deler av de kanadiske grunnverdiene, vil bli nektet mulighet å innvandre til landet.
Chris Alexander, Canadas innvandringsminister, meldte nylig at Canada ikke lenger vil tillate individer som beviselig har deltatt i handlinger som ikke er i samsvar med det kanadiske verdigrunnlaget å innvandre til landet. Eksempel på dette inkluderer bl.a. personer som bedriver polygami og tvangsekteskap.
Dette vil i særdeleshet påvirke mennesker fra muslimske kulturer, men også individer fra Afrika og Sørøst-Asia, da land i disse områdene, deres kulturer og i særdeleshet islam har dype røtter i nettopp polygami og/eller tvangsekteskap.
Canada gjør dermed det motsatte av mange land i Europa, Norge inkludert, hvor innvandringen fra land med disse kulturelle særegenhetene øker i sterkt omfang. Canadiske myndigheter forteller også indirekte gjennom denne politikken at visse kulturer ikke er like mye verdt som andre, ved at disse nå ikke får innvandre til landet. En lignende politikk ført i Norge ville mest sannsynling bli omtalt som rasistisk og fremmedfiendtlig.

Bengt Held Sveige.jpg
La ut homohets
Bengt Held Sveige.jpg (15.08 KiB) Vist 1639 ganger


Homo-sjokk i Sverige
I det som av de alternative nyhetsmediene i Sverige betegnes som «en glipp», slapp en homofil aktivist gjennom i en større dagavis med en debattartikkel hvor en svært politisk ukorrekt påstand kom på trykk.

HBTQ-aktivisten Bengt Held fra den svært flerkulturelle byen Malmø, peker på den rosa elefanten i debatten om homohatet i Sverige; mennesker fra Midtøsten.

Det har i årevis vært debattert om det økende homohatet og de jevnlige overfallene av homofile mennesker i de største svenske byene. Men man har ikke ønsket å uttale hvem som står bak hatoverfallene, utenom at det er «grupper av personer» eller «miljøer» hvor dette er utbredt. Helst vil man tilskrive det på de såkalte «høyreekstreme», men Held avfeier dette som et 90-talls fenomen:

- Jeg har siden 1990-tallet vært åpen med at jeg er homse. Holdningene har generelt blitt mer hbtq-vennlige siden da. Men jeg vet hvordan det var på 1990-tallet i Malmø når folk som het Andersson og Johansson trakasserte homser og lesbiske. En del hadde koblinger til høyreekstremister, men de fleste var «vanlige Svenssons». Trakasseringen fra den gruppen har minsket betydelig, men problemet har ikke forsvunnet.

- Istedenfor er det ifølge min erfaring, og endel andre hbtq-personers, i stor grad mennesker i andre grupper som idag er ansvarlige for hatforbrytelser mot hbtq-personer akkurat her i Malmø. Selv har jeg blitt trakassert to ganger de siste ti årene fordi jeg er homse. Ved begge tilfellene var det unge personer med opprinnelse i Midtøsten.

En undersøkelse gjort av «Forum för levande historia» skal ifølge Bengt Heid vise at utenlandske personer er dobbelt så negative til homser som svensker og at mens kun 13 prosent av de kristne i Svenska kyrkan var negative til homoseksuelle, så var tallet for muslimer i islamske trossamfunn på hele 40 prosent.

Held påpeker også at han ser en svært liten vilje blant innvandrerforeninger og islamske samfunn i Sverige til å ta ett oppgjør med de negative holdningene deres ovenfor homofile.

I kommentarfeltet under artikkelen bekreftes det Held skriver av en homofil person som sier at det å være homofil i dagens Sverige betyr at man må tenke på sin egen sikkerhet på en helt annen måte. Han forteller om hvordan han ikke åpenlyst kan ta drosje utenfor nattklubber og han må passe på hvor han går av når han kommer hjem. Han spør hvordan dagens koalisjonsregjering som har skapt denne oppblomstringen av homohatet skal beskytte ham og hvorfor de ikke tør eller vil snakke åpenlyst om hvem som står bak.

Høgskolen_i_O.jpg
Høyskolen i Oslo

75 prosent av de som blir tatt for juks ved Høyskolen i Oslo og Akershus er utenlandske
«OVERRASKENDE TALL»: Administrasjonen ved HiOA er overrasket over at utenlandske studenter står for 75 prosent av de som blir tatt for juks under eksamen, til tross for at de utgjør et betydelig mindretall av skolens elevmasse.

En studie foretatt av høyskolens klagenemd viser at 3/4 av de som ble tatt for juks under eksamen ved Hioa var utenlandske elever. Studiedirektør ved skolen, Marianne Bratland, er overrasket:

- Vi er overrasket over disse funnene, både når det gjelder kjønn og utenlandsk bakgrunn, så vi kommer til å gå inn og se på tallene og forsøke og finne ut hva som ligger bak. (Sitat slutt).

Leder for klagenemnda ved HiOA, Bengt Hermansen, er derimot ikke overrasket over den høye andelen innvandrere blant jukserne.

- Det stemmer med det jeg ser på sakene som kommer inn. Men jeg vet ikke hva som kan være årsaken til dette. Muligens har det med ulike tradisjoner og holdninger til myndigheter å gjøre, sier han.

https://www.frieord.no/multimedia/flerk ... mber-2014/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Utenriksnyheter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester