Purken er skurken, også i Danmark

Hvorfor er det bare i utlandet at griske politikere steines og kjeppjages?
Har dere lagt merke til at NRK stadig peker på sex overgrep og pedofili i utlandet? Mens de ALDRI har nevnt med et ord at det er DOBBELT så galt i Norge.

Trodde dere at Ari Behn skjøt seg selv? Å laaangt ifra. Han ble skutt. På samme vis som General C G Fleischer.
Forumregler
Har våre politikere noe å frykte for sitt svik mot folket?

http://bmonline.no/html/eu_69.html
http://bmonline.no/html/stortinget.html
http://bmonline.no/html/grini44.html Norge et demokrati? Ikke få meg til å le...

Purken er skurken, også i Danmark

UNREAD_POST BmOnline » Ons Nov 18, 2020 8:13 am

Her ser dere hva Karsten er blitt utsatt for i Danmark- purken er ikke hel ved beinet- der heller!!

Fængselsstraf for at være imod kriminalitet


Af Karsten Holt Larsen, den 17 november 2020

Jeg skal faktisk 1 måned i fængsel nu den 15/12-2020 fordi jeg ringede til folketingsmedlem Niels Flemming Lærkeborg Hansen (MF, K) og klagede over den slags kriminalitet; (Se bare et af hundrede af eksempler: ”Hendes søn bliver tæsket og ydmyget på sociale medier: 'Det er forfærdeligt'” TRINA NIELSEN, 16/11-2020). Det fik ham (Niels Flemming Lærkeborg Hansen (MF, K)) til at fare til Horsens politi med en påstand om jeg havde truet ham. Men det må jo være fordi han (Niels Flemming Lærkeborg Hansen (MF, K)) går ind for den form for kriminalitet? At han får almindelige mennesker smidt i fængsel fordi de er imod kriminalitet?

Så korrupte er domstole og politi

Jeg fik faktisk ikke engang nogen retssag. De korrupte domstole byttede datoen om så jeg ikke kunne nå at forberede min sag. Og min advokat kom tilfældigvis lige hjem fra ferie et par dage før retssagens nye dato – så ham kunne jeg ikke nå at mødes med. Så den havde politiet da regnet godt ud. Desuden havde de skøre kællinger ved anklagemyndigheden i Horsens politi sigtet mig efter en paragraf der kunne give op til 8 års fængsel. Så efterfølgende havde jeg ikke andet valg end sammen med min advokat at acceptere dommen. Elles kunne jeg jo nemt risikere 6 måneder fængsel eller hvad de psykopater i politi og domstolene ellers kunne finde på.

Domstolene viser afsky mod almindelige mennesker

Dommeren sagde rent ud til mig at mit ord ikke vejer noget som helt op mod en folketingspolitikers ord (Og det selv om hver eneste lokalsamfund i hele Danmark er fyldt med medier der ikke laver andet end at beskrive politikerens løgn og bedrag og kriminalitet.). Det kunne være totalt lige meget hvad jeg mødte frem til retssagen og sagde. Det blev sagt rent ud. Så korrupt er det.

Folketingspolitikerne elsker at kanøfle almindelige mennesker

Men nu (midt i november 2020) ser vi jo så også resultatet: at folketingspolitikerne føler sig stærke nok til at sende både politi, militær og tosserne i hjemmeværnet ud og dræbe mennesker og dyr i Jylland.

Det er klart at politikerne med sådanne retstilstande i landet har brug for paragraffer hvor de ved hjælp af løgn og bedrag kan beordre domstolene til at smide folk op til 8 år i fængsel.

Psykopater: det er de´ sgu godt nok.


Dokumenter enhver omgang med en politikere

Med den nuværende lovgivning vil det være en meget alvorlig sag for en borger at rette henvendelse til en politiker. Jeg vil anbefale alle folk der har med politikere at gøre at dokumentere alt på lyd eller video. Kan du ikke efterfølgende nagelfast og direkte dokumentere at du er uskyldig så kan politikeren til enhver tid efterfølgende – også bare for sjov – få dig smidt i fængsel. SÅ DERFOR: DOKUMENTER ALTID MED LYD OG OM MULIGT MED VIDEO ENHVER OMGANG MED EN POLITIKER.

Aflytningsudstyr kan styrke din sikkerhed i forhold til politikerne

Det kan nemt lade sig gøre for dig at styrke sikkerheden for dig selv og dine nærmeste når du står overfor en politiker. På internettet kan du for småpenge købe fremragende udstyr til lydoptagelser og videooptagelser. Du er naturligvis nødsaget til at bruge dette udstyr på lovlig vis. Så alternativet kan være at du dropper enhver kontakt med enhver politiker. Også gerne medlemmer af politiske partier. Da du er retsløs i en retssag mod dem. Så det vil grundlæggende være for farligt for dig at have noget med de politikere tosser at gøre. Hvis du da ikke som minimum kan dokumentere det skete på lyd og billede.


Politikerleden er ved at blive til politikerhad


Min trøst er dog at jeg kan mærke på folk (og altså ikke bare politiske aktivister – men også almindelige mennesker der ikke i øvrigt udviser nogen særlig interesse for politik) at de er virkelig vrede på mine vejene over hvad jeg har været udsat for. Og at de godt ved at politikerne på alle måder er ondskabsfulde og lyver. Folk er ved at være virkelig trætte af dem – altså alle almindelige folk er ved at være trættet af de ondskabsfulde og løgnagtige skabninger i folketinget.

Henvisninger:

Hendes søn bliver tæsket og ydmyget på sociale medier: 'Det er forfærdeligt'

TRINA NIELSEN, 16/11-2020 eb. dk,

https://www.bt.dk/samfund/hendes-soen-b ... faerdeligt

Reflektor # 2 Lyver Politiken om volden i Danmark?, 2. sep 2020, Nye Borgerlige

https://www.youtube.com/watch?v=Pn_JVeX ... e=youtu.be

Retssystemet er plumråddent, 6. august 2018, dkdox .tv

https://www.youtube.com/watch?v=teO8XOq ... e=youtu.be
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Corona restriksjoner i Danmark- en SKAM!!!

UNREAD_POST Sannheten Covid 19 » Lør Apr 08, 2023 11:30 am

I desember, 18.12-2020

Danmark innfører epidemilov- får ikke tvangsvaksinere befolkningen!

Folketinget i Danmark ble Fredag enige om en ny, permanent epidemilov, Loven vil blant annet forby tvangsvaksinasjon. Epedimiloven vil også gjøre tvangsvaksinasjon ulovlig.

-Vi tror at det e rbedre å opplyse om vaksinen, enn å benytte seg av trusler og tvang, sier Magnus Heunicke, Danmarks Helse og Eldreminister.
Heunicke gikk ikke nærmere inn på hva disse begrensningene dreier seg om.

-Men alle inngrep som minner om store nedstengninger skal den sittende regjeringen først diskutere sammen med epidemiutvalget, sier Heunicke.

-Målet er at fremtidige regjeringer ikke skal måtte stå å lage lover i all hast, slik som vi gjorde, sier Danmarks helse og eldreminister, fredag.

Det vil nå bli nedsatt et utvalg i Folketinget som skal ha epidemihåndtering som eneste oppgave, skriver danske TV2.

Epidemiloven vil avløse hastelovgivningen som ble innført i forbindelse med koronapandemien i 2020. Hasteloven vil uansett ha falt bort 1. mars 2021, da den ble innført via en såkalt "solnedgangsklausul".

De siste ukene har det pågått demonstrasjoner foran Christiansborg, både mot landets regjering og mot hasteloven.

Demonstrasjonene har særlig handlet om at det daværende lovverket ga danske myndigheter mullgheten til å tvangsvaksinere befolkningen, og at hastelovgivningen også gav landets helsedepartement svært vide fullmakter.

Som følge av den nye loven må restriksjoner av "inngripende karakter" støttes av et flertall i Folketinget.

Epidemiloven vil også gjøre tvangsvaksinasjon ulovlig.

-Vi tror at det er bedre å opplyse om vaksninen, enn å benytte seg av trusler og tvang, sier Heuncike, Men alle inngrep som minner om store nedstengninger skal den sittende regjeringen først diskutere sammen med epidemiutvalget, sier Heunicke.

RELATERT

Stenger ned HELE Danmark, kun Apotek og matbutikker får holde åpent.

Tidligere Onsdag skrev danske medier at kjøpesentre i landet vil bli stengt fra og med Torsdag.

Dette er noe av det statsminister Mette Fredriksen presenterte under en pressekonferanse kl 18.

-Smittetallene er svært høye. Vi er nå gått inn i det som kalles Risikonivå 4 i hele landet. Vi har også høyt nivå av innlagte, vi er på rundt 500 pasienter, sa Fredriksen, som også la til at en rekke planlagte behandlinger i heleslausvesenet vil bli utsatt.

Bekymret: Statsminister Mette Frederiksen la ikke skjul på at hun er bekymret for tiden som kommer.

Stenger
Kjøpesentre i Danmark vil stenge allerede torsdag. Vi skal ta ned aktiviteten i samfunnet ytterligere. Derfor vil Danmark være lukket helt ned i romjulen, sa Frederiksen.
Deretter vil alle andre selvstendige forretninger, feks frisører, bli stengt fra mandag 21. Desember.

Alle skolebarn skal ha hjemmeundervisning.

Vi gjør gjør derfor det vi kan allerede nå, sa Frederiksen b.l annet.
.........................................................................................................................................................................

Merk dere dette:
SLIK GJØR PERSONER som er med på BEDRAGET mot sitt EGET folk i Danmark. Der har ALDRI vært noen pandemi, men en PLAN DEMI- presis! JUKS og FANTERI er hva som har gått for seg, og så i Danmark. Det er noen makabre personligheter de har i styre og stell, som er KJØPT og BETALT!
Sannheten Covid 19
 


Gå til Utenriksnyheter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron