HVOR BLEI DET AV YTRINGSFRIHETEN?

De fleste "PKere"- politisk korrekte hevder sannelig at vi besitter en høy standard når det kommer til å la folk ha sine ytringer, men nei- det er svada. Du får sannelig ikke et eneste innlegg på trykk i A pressen om det ikke faller pent inn under vær korrekt, "pk plakaten" til disse lystløgnerne- som kaller seg journalister.

HVOR BLEI DET AV YTRINGSFRIHETEN?

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mai 26, 2015 7:10 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 ANKENES. Tlf. 769/56689 906/19206 968/00016

HVOR BLEI DET AV YTRINGSFRIHETEN?
-----------------------------------------------------------------------------
I disse skremmende tider når det ene partiet etter det andre konkurrerer om å fylle landet med muslimer fra Syria, da kan en bli nokså bekymret over hvordan våre politikere totalt sett overser folket. Der de kjører fram som om Norge var et rent diktatur. Og det er vel ganske klart at innvandring av fremmede mennesker med en helt annen tro, religion og kultur, vil komme til å skape gnisninger mellom dem og den eksisterende befolkningen. Der vi skal gi plass for de nyankommende som vi heller ikke er blitt spurt om vi vil ha!

For meg ser det ut som ytringsfriheten i disse brennbare spørsmålene er satt bom for av alle de totalitære anlagte menneskene som sitter med makta i landet. Der de gjerne ønsker å innskrenke denne naturnødvendige frihet for nordmenn. Ikke minst for dem som har en annen livsanskuelse og meningsoppfatning enn hva de selv har. Og disse menneskene som setter seg til doms over andre sine ytringer, de bør ALDRI glemme at ytringsfrihetsrettighetene er et meget viktig moment i et demokrati!
Uansett hvor ufyselig ytringene skulle være, så sant ytringen ikke rammes av straffelovens forskjellige paragrafer, så har man RETT til å få dette på trykk! For det er mer enn nok av maktpersoner og system-klakører som vil begrense våre ytringer her til lands. Sjøl blir jeg stadig kontaktet av folk som spør om jeg har sluttet å skrive i avisene. Der jeg bare må fortelle, at jeg knapt får inn 0,5 prosent av det jeg skriver. Litt av demokrati, ikke sant?
Og disse klakører bruker gjerne innvandrerrelaterte argumenter for å målbinde egen befolkning gjennom å stramme inn våre soleklare rettigheter med vikarierende krav som "ytringsansvar" "rasediskriminering" "rasisme- og hatretorikk" etc. etc. Dette er noe som særlig sosialistene og de fleste andre puddelpartiene henger seg på. Ja, der de jobber mot sitt endelige mål som er globaliseringens komme, og som vil bli en svøpe for oss alle!
Dersom ytringsfriheten forsvinner i vårt samfunn, der våre basale rettigheter som mennesker , trolig går samme veien, da vil vi miste grunnlaget for å kommunisere og meddele hva vi har på hjertet og i sinn. Enhver avisredaktør bør ALDRI glemme at "Ordet" er tankens videreformidling for at vi skal få fram en mellom-menneskelig forståelse! Slik at man kan fungere i en sosial, kulturell, åndelig , vitenskapelig og politisk sammenheng. Og for å skille på idioti og klokskap, og ikke minst på hva som er fornuftig og ikke fornuftig i et fritt samfunn!
Det frie ord må være tillatt for ALLE ! Slik at vi både kan se og orientere oss etter beste evne. Og IKKE etter det verst tenkelige, fordi "noen" skal sette "tankegrense" framfor andres tanker! Bare slik kan vi resonnere oss fram på et selvstendig grunnlag, der vi samtidig kan bedømme et menneskets habilitet og konstruktivitet. Ja, ikke minst konkludere på hvem eller hva som er en trussel mot vår egen eksistens, og til fellesskapets gavn!

ANKENES, 26.05.2015 AMUND GARFORS
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Har vi Ytringsfrihet i Norge?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron