"Jeg er også den islamske statens konge"

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

"Jeg er også den islamske statens konge"

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Fre Okt 23, 2015 6:10 am

Norulv Øvrebotten

"Jeg er også den islamske statens konge"

Dette var i grunnen budskapet fra Kong Harald i kveld. Lenger har vel ingen statsleder i vest gått. Ingen grense for gjestfriheten ble satt. Ikke en gang en sperre for den islamske staten.

Sterkere søknad om abdikasjon har du vel ikke sett fra en konge på lenge, men så har han da også kommet ned på feil side av historien fra barnsben av.


Bestefaren, Kong Haakon, medvirket til et smart statskupp i regi av Josef Stalins hemmelige tjenester med virkning fra 10. januar 1940, og han løftet ikke en finger da kuppregjeringen Johan Nygaardsvold blindt fulgte instrukser fra Adolf Hitlers daværende allierte Josef Stalin og med vilje la landet åpent for tysk invasjon og okkupasjon.


Ikke ble det mobilisert. Ikke ble det gitt ordre til å krige.


Etterpå tilbrakte Kong Haakon fem år i London med en gjeng politikere som agerte å være regjering uten beviselig å være det i virkeligheten, men som hadde en illusjon og tyveri av utøvende statsmakt som eneste grunnlag for virksomheten. Du kan styre lenge på en bløff. Bare den er stor nok.

En usann og ulovlig kuppregjering kan ikke vedta noe som er sant og lovlig, men denne gjengen under Stalins kontroll vedtok blant annet lover som ble benyttet til å skyte motstandere. Noe som effektivt skjulte for ettertiden at de aller største tyvene hadde hengt de mindre.

Falskt i ett, falskt i alt, bare følgene som oppstår når alle blir narret til å handle på det falske grunnlaget, er virkelige.

Kong Olav tok over etter faren som en pyntedukke som maskerte en vasallstat under fordekt russisk herredømme, og Kong Harald har fortsatt i samme sporet.

Den største tabben Kong Harald har gjort er imidlertid å stille seg bak regjeringen Jens Stoltenberg som medvirket til terror og massedrap mot egen befolkning for indirekte å befeste det gamle systemet fra mellomkrigstiden under Moskvas skjulte herredømme og kontroll.

Kong Haralds håndtering av terroren endte opp med at han også medvirket til cover-up av denne forbrytelsen mot menneskeheten. Noe som er en meget alvorlig handling og helt utilgivelig fra et statsoverhode mot egen befolkning.

Søknaden om abdikasjon er i realiteten innlevert og hendelsene fremover bestemmer når den blir fullbyrdet.


Den gamle kommunistiske fremgangsmåten innen bedrag har som regel til følge at alt blir snudd på hodet.

Slagordet for den siste kongen i Norge ble som en følge av bedraget etter terroren, snudd fra alt for Norge, til alt mot Norge. Da er eventyret snart slutt. Det sier seg selv.

Kongefamilien
Inngangsside til informasjon om det norske Kongehuset og Kongefamilien.

kjøpt og betalt.jpg
Kjøpt og betalt, hilsen Josef Stalin



kongehuset.no
Norulv Øvrebotten
 

Re: "Jeg er også den islamske statens konge"

UNREAD_POST BmOnline » Man Nov 25, 2019 10:27 am

Jeg trodde at Hm Kongen skjemtes over bedraget. Mulig jeg tar feil?

Men altså kjøpt og betalt.

Hilsen Josef massemorder Stalin.

CCCP


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Nov 25, 2019 10:27 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron