Hva skjuler seg i DNB?

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Hva skjuler seg i DNB?

UNREAD_POST BmOnline » Søn Aug 21, 2016 8:33 am

Norulv Øvrebotten
Hvorfor er han så sur?

Det er lett å svare på hvis du har fulgt med på hva jeg skriver. Sjefen i DNB, Rune Bjerke er en nær venn av Jens Stoltenberg, og han hører også til en gammel frontfamilie som Russland har benyttet i flere generasjoner i Norge. Rune Bjerke står opp til halsen i organisert kriminalitet. Involveringen i russiske narrespill har et enormt omfang, blant annet har russiske FSB hentet penger fra DNB når det samtidig er hentet penger fra statskasse og oljefond til å finansiere Kjell Inge Røkke, som ikke er annet enn en personifisert bedragoperasjon i seg selv fra FSB. Bygget opp fra grunnen av. For å kontrollere den viktige norske olje og gassvirksomheten for Russland.

Jeg kan plukke ut en rekke mafiaadvokater i Oslo som denne største banken i Norge benytter. De er alle lært opp i den russiske teknikken med å maskere smart bedrag som smart jus. DNB er en mafiabank i russisk tjeneste. Intet annet. I sin kjerne.

Ikke rart sjefen er sur om dagen når dette grunnlaget begynner å svikte.

Dagens Næringsliv, som du aldri må glemme at Fred Olsen eier, han har spilt med både nazister og kommunister i et langt liv som har gjort ham søkkrik, har ikke helt forstått hva som virkelig stresser samfunnstoppene i Norge for tiden. De er terrorofre. På en måte de trodde ikke skulle skje.

http://www.dn.no/forsiden/kommentarer/a ... 281417.ece
Kommentar bmonline, en dame Anne-Karin Kolstad spør ut Norulv om hans utspill- i sterk tvil om hvem Norulv Ø. er.


Anne-Karin Kolstad
Hvordan kan du mene at bla Stoltenberg har medvirket til terrorangrepet. Drøy påstand. Du har også i annet innlegg på din side skrevet at J Stoltenberg kan sammenlignes med Quisling. Hva er forskjell på dine meninger og Breivik ?


Kommentar bmonline- dere ser at A K Kolstad har lyttet til NRK hele sitt liv. Er det rart at hun ikke skjønner logikken?

Norulv Øvrebotten
Det kan jeg bevise, omfanget er så stort, det er eneste problemet.

Sammenlikningen med Breivik er hinsides. Jeg har aldri forfektet slike syn som han har. Det eneste politiske partiet som jeg har vært medlem av er Arbeiderpartiet, og det var jeg fra 1979 til 1995. Da meldte jeg meg ut. Jeg har aldri vært rasist, rasisme for meg er å nekte å bli kjent med andre mennesker. Så ikke forsøk å bygge opp en illusjon om meg som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

La meg gjøre klart hvor jeg står i forhold til den norske stat. Jeg har testet disse sikkerhetssystemene som Norge har, og jeg har opplevd at en rettsstat kan bli snudd til en forbryterstat ved hjelp av det russiske spillet i det negative rom. Alt som er skapt med det gode som formål kan bli snudd til det motsatte.

Jeg har flere ganger holdt på å miste livet som følge av forgiftninger.

Likevel klarte jeg å identifisere den russiske fremgangsmåten både på mikro og makronivå, og USA kan takke meg for at Norge ble avslørt som den farlige russiske dobbeltagenten som denne russiske dobbelstaten har vært siden Stalin meldte Norge inn i NATO i 1949.

Når jeg er så sikker i hva jeg skriver og forteller, er det fordi jeg vet at jeg kommer til å havne i fengsel i denne staten under enhver omstendighet. Jeg kommer aldri, ALDRI, til å forklare meg for norsk politi, jeg kommer aldri, ALDRI, til å møte i noen rettssal. Det kommer jeg til å bli straffet for, men det er tatt med i beregningen.

I grunnen har jeg ikke så mye i dette landet å gjøre lenger.

Nå kommer jeg meg ikke herfra på en stund under noen omstendigheter, for selvsagt er passet mitt blitt stjålet. Igjen.

Anne-Karin Kolstad
Mener du dette? Stiller du deg bak Breiviks manifest?

Norulv Øvrebotten
Herregud, hvor har du det fra? Dette manifestet er en godt snekret russisk kamuflasje, som har tjent hensikten, i hvert fall fram til nå og narret folk til å debattere innvandring på falske premisser og dermed narret alle debattanter til å medvirke til å maskere hva den reelle problemstillingen er og hva som er det store målet: Befeste Russlands over 70 år gamle kontroll over Norge ved å narre den norske befolkningen på falskt grunnlag til å slutte opp om den styrende politiske klassen som har dype røtter i dette systemet som Russland har arbeidet opp gjennom flere generasjoner.

Det er den mer enn ubehagelige sannheten, og Jens Stoltenberg har sterkt medvirket både før og etter terroren til udåden mot norske ungdommer og det norske folk. Jeg vil ha ham og de andre opp etter muren på Akershus og gjøre kort prosess med dem. Jeg er sikker på at jeg snakker på vegne at de fleste på Vestlandet.

Norulv Øvrebotten
Min stilling i forhold til den norske stat

I dag er jeg på Facebook blitt sammenlignet med massemorderen Anders Behring Breivik. Eneste grunnen til at den parallellen er trukket, er at jeg har tatt til orde for å stanse dem som medvirker til den terroren som Anders Behring Breivik gjennomførte. Det var en uhyrlig handling, og det er like straffbart å medvirke som å utføre en slik forbrytelse.

Sammenlikningen med Breivik er hinsides. Jeg har aldri forfektet slike syn som han har eller gjort noe voldelig. Det eneste politiske partiet som jeg har vært medlem av, er Arbeiderpartiet, og det var jeg fra 1979 til 1995. Da meldte jeg meg ut av helt andre grunner enn at jeg var så uenig.

Jeg har aldri vært rasist, rasisme for meg er å nekte å bli kjent med andre mennesker. Så ikke forsøk å bygge opp en illusjon om meg som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

La meg gjøre klart hvor jeg står i forhold til den norske stat.

Jeg har testet disse sikkerhetssystemene som det såkalte demokratiet Norge har, og jeg har opplevd at en rettsstat kan bli snudd til en forbryterstat ved hjelp av det russiske spillet i det negative rom. Alt som er skapt med det gode som formål kan bli snudd til det motsatte. Denne rettsstaten som i mitt tilfelle har fungert motsatt av hva den skulle, er jeg ferdig med.

Jeg har flere ganger holdt på å miste livet som følge av forgiftninger.

Likevel klarte jeg å identifisere den russiske fremgangsmåten både på mikro og makronivå etter ni år, og USA kan takke meg for at Norge ble avslørt som den farlige russiske dobbeltagenten som denne russiske dobbelstaten har vært siden Stalin meldte Norge inn i NATO i 1949. Jeg forventer ingen takk i Norge. Mitt mål er bare å berge livet, og det vil jeg tro blir vanskelig i lengden.

Når jeg er så sikker i hva jeg skriver og forteller, er det ikke bare fordi jeg kan fakta og har nøstet opp hemmelige russiske metoder, men fordi jeg også vet at jeg kommer til å havne i fengsel i denne staten under enhver omstendighet. Jeg kommer aldri, ALDRI, til å forklare meg for norsk politi, jeg kommer aldri, ALDRI, til å møte i noen rettssal. Verken for å vitne eller kreve noe. Det kommer jeg til å bli straffet for, men det er tatt med i beregningen.

I grunnen har jeg ikke så mye i dette landet å gjøre lenger.

Nå kommer jeg meg ikke herfra på en stund under noen omstendigheter, for selvsagt er passet mitt blitt stjålet fra leiligheten. Igjen.

Hjemmesiden min ble hacket og låst fast i fjor vår, så jeg har ikke kunnet oppdatere den. Det har ikke plaget meg mest.

http://oevrebotten.com/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Hva skjuler seg i DNB?

UNREAD_POST BmOnline » Tor Sep 20, 2018 5:39 am

Norulv Øvrebotten

Norge kan ikke forstås uten å forstå hvordan russisk mafia arbeider og oligarken Kjell Inge Røkke er et eksempel på det

Innlegg postet hos Nordlys:

Kjell Inge Røkke er en oligark som russisk mafia har bygget opp med penger fra statskasse og statligkontrollerte banker.

Fremgangsmåten har vært KGBs nå avslørte bedragmetoder i store narrespill som er utført av mafiaadvokater i Oslo.

Professor Ottar Brox og andre kan med fordel komme seg ut av gamle bokser å tenke innenfor og sette seg inn i hvordan den organiserte kriminaliteten arbeider, og forståelsen av hva som har hendt innen fiskeriene i Nord-Norge vil øke betraktelig.

Jeg har skrevet mye om Røkke for en del år siden, og virkeligheten er langt verre enn hva jeg da beskrev.

http://nordnorskdebatt.no/article/da-te ... t-tok-over
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Hva skjuler seg i DNB?

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Fre Sep 11, 2020 2:37 pm

Norulv Øvrebotten
Når russisk mafia eier hele staten og massedreper og plyndrer folket i nord, sør, øst og i vest
Mens det korrumperte politiet, den korrumperte påtalemakten og de like korrumperte domstolene vender blikket bort. Alt som er å oppdrive i norsk uniform med gull på skuldrene har et enormt landssvik å betale for.
"Det er selvfølgelig ikke noe problem for de som tjener penger på dette, de som skummer fløten av Nord-Norge – de bor ikke her oppe. De sitter sørpå og håver inn profitten fra den ufattelig ressursrike landsdelen vi bor i, - mens vi nok engang framstilles som subsidierte idioter!
Så, fru Ørjasæter, er vi ved temaet fiskeripolitikk. Vet jo at du er så glad i vår landsdel – du har sikkert skrevet mye om temaet, kunne bare ikke finne det – jeg er så dårlig med EDB. De siste 25 årene er landsdelen blitt robba for nesten alt av trålkonsesjoner som skulle holde liv i de nordnorske kystsamfunnene. Melbu, Stamsund + alle trålkonsesjonene langs hele Finnmarkskysten – til sammen 30 trålkonsesjoner med leveringsplikt forsvant fra byer og fiskevær her nord.
1/3 av all trålfisken i Norge klarte Røkke, med hjelp av Jens Stoltenberg, Høyre og Frp å raide fra Nord-Norge. Og for snart fire år siden solgte Røkke alt dette til oppdrettsmilliardærene i Lerøy. Han kunne stikke 1,6 milliarder – jeg gjentar: ett tusen seks hundre millioner kroner – rett i lomma, verdier som var ranet fra Nord-Norge med den politiske eliten sørpå som heiagjeng!
Og så snakkes det sørpå om at vi er et subsidiert folk her nord – når sannheten er at vi er i ferd med å bli en rundstjelt landsdel."
https://nordnorskdebatt.no/article/kjae ... jasaeter...


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Sep 11, 2020 2:37 pm
Norulv Øvrebotten
 


Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron