Den strategiske realiteten

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Den strategiske realiteten

UNREAD_POST BmOnline » Søn Des 24, 2017 9:53 am

Norulv Øvrebotten

Den strategiske realiteten


President Vladimir Putin begynte som offiser i KGB fordi han var fascinert av at noen få personer kunne oppnå langt mer med hemmelige metoder fra skyggene enn en hel hær i det åpne kunne med ordinære våpen.

Å begynne en kald krig og holde et militært spill gående med tradisjonelle midler på overflaten, samtidig som du i det stille erobrer andre land i verden innenfra ved hjelp av de hemmelige tjenestene og nasjonale femtekolonner, var en så stor strategisk suksess for Sovjetunionen at mafiabossene i Kreml etter vel seksti år kunne avvikle det gamle og begynne å fusjonere øst og vest fra skyggene.

Denne prosessen har pågått i et kvart århundre nå.

Problemstillingen for Vladimir Putin er å forsvare den erobrede Vesten fra befolkningene i disse landene. I tilfelle de skulle gjøre opprør mot det maskerte styret fra øst.

Å ha vestlige generaler som tenker i en gammel boks, og som til og med tror at NATO er styrt av andre enn Kreml, er bra for å maskere virkeligheten.

Norge har ikke vært fritt og selvstendig siden mellomkrigstiden. Etter krigen har Kreml erobret innenfra det meste i Vesten.

For Kreml er maktmidlene i vestlige land nå til for å holde en herskende elite av marionetter ved makten under fordekt russisk herredømme. Alle statene er snudd mot egne befolkninger som følge av mange års kommunistisk bedrag.

Politi og forsvar i vest er integrert i et internasjonalt mafiavelde med hovedsete i Moskva.

Jeg har verken som sjefredaktør eller forsvarspolitiker fått noen pris fra den gamle KGB-fronten "Fritt Ord", men jeg har fortalt hva som er sant er, og av den grunn blitt mishandlet og forsøkt drept en rekke ganger de siste tjue årene.

Jeg forstår strategi og metoder fra de hemmelige tjenestene i øst. Det har jeg betalt en høy pris for.

I ettertid er det lett å se at vi hadde ikke en sjanse. Norge var okkupert innenfra på vegne av Moskva allerede tjue år før jeg ble født i 1955.

Å frigjøre befolkningen i Vesten fra en dypt rotfestet russiskkontrollert mafia, betyr en blodig borgerkrig, hvor norske generaler her hjemme høyst trolig vil stå mot egen befolkning. På vegne av Moskva, slik du har sett det ordinære politiet og sikkerhetspolitiet så langt har gjort i praksis siden sommeren 2011.

Så det taler for å avvikle hele Forsvaret. Det har dessuten sovet i snart hundre år.

Vi kan beholde musikkorpsene. Som et minne fra de få tiårene som Norge hadde sin frihet fra 1905.

Den brutale sannheten er at det fort viste seg at vi ikke var i stand til å styre oss selv. Da var det logisk at andre tok seg av det, og Kreml var oss nærmest.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/fors ... /23680979/


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Des 24, 2017 9:53 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron