ENIG med lederskribent i HA!

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

ENIG med lederskribent i HA!

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Fre Jan 20, 2017 2:26 pm

ENIG med lederskribent i HA!

Det er jeg slett IKKE alltid – noe som redaktøren i Halden Arbeiderblad sikkert kan bekrefte – etter mange returnerte leserinnlegg fra han. Fy! (Jeg humrer…)

SPALTEPLASS ber jeg likevel om i dag, og ber dessuten andre om å reagere på ordene fra skribenten: Våkn opp Halden!

SLUTTORDENE over er hentet fra lederartikkel, lørdag, 14. januar 2017, som hadde denne overskriften: En veldig dårlig idé!

ARTIKKELEN begynte slik: DET VERSTE du kan gjøre mot haldenserne er å ta fra dem et tilbud de mener er viktig, og som de setter pris på.(Akkurat det siste - er neppe spesielt for oss i Halden). MEN – bør vekke også andre nordmenn som har sovet. For: Det har mange gjort. Lenge! Også ETTER 2. VK.
SAKEN i denne anledning, gjelder den meget omtalte, og sterkt engasjerende politireform. (Denne er et godt eksempel på hvordan man prøver å skjule hva som EGENTLIG er sannheten). Reformen handler om stadig mer sentralisering, sentralisering, sentralisering – selv om det predikeres om det stikk motsatte. (Renspikket, nazistisk/kommunistisk taktikk.) Raffinert, gjort! Det skal de ha.
UÆRBØDIG påstand fra meg: Til syvende og sist handler det om sosialisme. (les: nazivirksomhet). Galskapen skal kamufleres, slik at folk IKKE skal oppfatte hva som skjer. Derfor er ”jungeltelegrafen” (munn-til-munn-metoden) grei å bruke. (Selv har jeg overveid å gå til innkjøp av bongotrommer). Så, hvis det høres lyder fra Halden – er det kanskje jeg som øver på denne oppfordringen: STANS SOSIALISMEN - FINN PÅ NOE BEDRE; STØRST MULIG FRIHET FOR ALLE!

Thorbjørn Andersen. Halden.

Thorbjørn Andersen sier at innlegget ble godkjent etter at Red i Halden avis hadde fjernet fakta i innlegget-.
Ps:
Da ville jeg gitt denne redaktøren SPARKEN!!
BmO
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester