Erna Solbergs hvitvasking av krigen i Libya i 2011

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Erna Solbergs hvitvasking av krigen i Libya i 2011

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 10, 2018 11:58 am

Norulv Øvrebotten
Regjeringen Erna Solbergs hvitvasking av krigen i Libya i 2011

Kommentar som er lagt inn hos Resett.no i forbindelse med at et utvalg fra regjeringen Erna Solberg legger fram en rapport om krigen i Libya senere denne uken:

"Det eneste som er interessant med dette utvalget som er ledet av en tidligere utenriksminister fra Høyre, er å se hvordan det hvitvasker og kamuflerer videre krigen mot Libya i 2011.

Krigen i Libya hadde som viktigste konsekvens at den nordafrikanske dammen mot Afrikas horder ble spengt i fillebiter og Europa overstrømmet av muslimske og andre migranter.

Noe som også var det virkelige målet med all bombingen og den omfattende drepingen av både tusenvis av sivile og andre.

Dette reelle målet med krigen og alt lureriet i den forbindelse ble oppnådd indirekte på samme måte som i tilsvarende bedragoperasjoner over samme lesten, og de har det vært mange av opp gjennom nyere historie.

Som erfaren utvalgsleder nettopp i forsvarsspørsmål, så jeg alltid på mandatet før jeg sa nei eller ja til en slik jobb og deretter på hva slags kompetanse som jeg ville få i det tildelte sekretariatet.

Jeg ser at regjeringen Erna Solberg påla dette utvalget som neppe kan sies å være habilt akkurat, å trekke lærdommer for fremtiden, og at det i sekretariatet overhodet ikke har fått tildelt profesjonell kompetanse innen etterforskning fra politi eller tilsvarende fagfolk.

Med andre ord er strukturen i opplegget den samme som for den såkalte 22. juli-kommisjonen, som slett ikke var noen kommisjon annet enn i navnet og som ikke undersøkte og gransket noe som helst. Det ble bare skapt en slik illusjon.

Når NTB forteller at dommen over den norske krigen i Libya skal komme med dette utvalget, kan det umulig skje av rene rasjonelle grunner.

Før du kan felle en dom må du etterforske hva som er hendt og bygge på relevante fakta og beviser. Noe dette utvalget ikke har gjort.

Det har ikke en gang fått i oppdrag om å gjøre det, og slett ingen spisskompetanse fått til å gjøre det heller.

Dette viktige arbeidet med å få alle fakta gransket kan ennå bli gjort, og da gjennom en profesjonell kriminaletterforskning på vanlig måte mot nordmenn som medvirket i krigen. Så alle kort kommer på bordet og eventuelle straffbare forhold kan bli avdekkket.

I så fall kan dommer komme.

Utvalg feller aldri dommer. Det gjør domstoler.

Alt annet kan ikke bli annet enn kamuflasje og hvitvasking. Bare hele opplegget og mandatet fra regjeringen til dette utvalget forteller meg det."

https://resett.no/2018/09/10/utvalg-fel ... a-bombing/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron