Kommunevalget 12. september 2011

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Kommunevalget 12. september 2011

UNREAD_POST BmOnline » Man Aug 29, 2011 8:28 am

Når det nå går imot kommunevalget, så foreslår jeg at man innsetter valgobservatører ved de kommuner hvor AP regjerer.

Jeg tror nemlig de ikke har rent mel i posen ved disse valgkretsene, så derfor foreslår jeg at Al Qaida får trå til på samtlige steder hvor AP har flertall, slik at vi kan sikre at velgernes rop om hjelp nå kan komme til uttrykk ved dette kommunevalget. Hvis dette blir en success, så foreslår jeg at de også blir benyttet ved Stortingsvalgene. Skal se at det kommer til å lønne seg for velgerne i Norge.

Juks og fanteri er varemerket i Arbeiderpartiet, jfr røde roser og brutte valgløfter!

Visste du forresten at de fleste robek-kommunene er under AP- styre?

http://blv.origo.no/-/bulletin/show/675 ... obek-lista

Derfor vil AP få få stemmer i år.


Vennligst

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron