Velkommen

Her er et kristendomsforum for brukere fra SOL debatt, som ble lagt ned. Takhøyden er god, og moderator sover aldri.

Velkommen

UNREAD_POST BmOnline » Fre Apr 13, 2012 8:39 am

Her har jeg åpnet et forum for fri skrivning om kristendom.

Det var med vedmod at vi registrerte at SOL ville legge ned sine debattsider.


Vennlig hilsen

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Velkommen

UNREAD_POST BmOnline » Man Jul 18, 2016 10:24 am

Ja, så var SOL debatt stengt. Nå er det bare "ildskjelene" som leter etter passende steder å debattere. Her inne kan du poste trygt.

Jeg ønsker dere alle hjertelig velkommen til kristendomsforumet her. Ved registering av konto vil du få en atuomatisk mail om pålogging.


Vennligst

Bjørgulf Mortensen
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Hva er det de vantroe gjør??

UNREAD_POST BmOnline » Lør Jul 24, 2021 10:44 am

Vantroens egenskaper-.

Hvordan ser du på "åkeren"- om den bærer toner og tistler i stedet for GOD FRUKT?

Det er akkurat et korrekt bilde på dagens "menigheter" kontra Menigheten. Ugresset trives perfekt i disse inntørkede menighetene i verden, hvor der ikke finnes et eneste jubelrop i Herren Jesus Kristus. For ikke å nevne Guds Mirakler.

GOD FRUKT er Guds Ord manifistert i kjødet, Amen! Hva er en kjødelig kristen? Jo, i Bibelen finner vi svaret- Lot var en kjødelig kristen. På utsiden, men intet hadde skjedd i hans hjerte, hvor omskjærelsen må skje. ALT det gamle må bort, slik at Gud kan innsette det nye, Livet. En kjødelig kristen bare gjør som han tror, men i stedet fornekter Guds Ord og Kraft. Går imot Ordet. Du må ERKJENNE med din tunge at du tror HELE BIBELEN som er Ordet og Pakten- når du gjør det, så skjer vidunderet. Det er å vende om fra døden til Livet. ALT av dogmer og menneskeord må bort fra ditt hjerte, før Gud kan sette inn det NYE Livet, Amen!

Sektene:
De holder store forsamlinger og samler kollekt i "bøtter og spann"- der har dere det hva de bryr seg om.
Hvis du så mye som nevner Mirakler, så ser de biskt på deg. De hevder sogar at Miraklenes tid er forbi, ser du.

Men de har neppe lest sin Bibel, hvor det står skrevet Heb 13,8- Herren er den samme i går og i dag og for Evig. Det betyr at det Herren gjorde før Jordens Grunnvoll ble lagt, gjelder til hver eneste tidsalder fortsatt. ALT står ved lag, ved Tro og nåde.

Så det første de vantro må gjøre, er å vende om fra mørket til Lyset. Du har nemlig et fritt valg, du kan velge mørket eller lyset. Og mørket er en blindvei og fører rett til fortapelsen. Lyset er det Evigvarende Livet i Kristus, Amen!

Her for mange år siden mens jeg ba for syke, så kom det en dame til meg og beklaget seg kraftig over at jeg ba for dem-.
Jeg svarte damen følgende:
Du bør slett ikke ta slike ord i din munn, DU har intet med det å gjøre. Det er deres menneskerett å motta Kristus- og du har intet med det å gjøre. Og det er forresten meget farlig å gå imot Guds Ord. Dem jeg ba for ble jo glade og friske. Dette var i Narvik. 2008.

Så gikk det 3 uker- og den samme damen kom "krypende" til meg og fortalte at hun hadde fått kreft. Om jeg kunne be for henne- om tilgivelse? Jada, svarte jeg, jeg skal be over det- og så gjorde jeg- og damen ble straks helbredet fra sykdommen.

Så dere ser- Herrens vei er uransakelig. Han gjør akkurat det samme som Han alltid har gjort- når alt ligger til rette. Amen!
Det er Herrens store KJÆRLIGHET, som verden ikke kjenner til, Amen!

viewtopic.php?f=1&t=1896

Mvh

Bjørgulf, I Herren.

Kom til Pottemakerens HUS i dag- og motta frelsen og hjelmen og beltet og sverdet, Amen!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Kristendom Åpent forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron