Mørketallet for mafiadrap er høyt i Norge

Terrorberedskapen var avslått den 22. juli 2011.
Hvorfor?
De mange Utøya ofrene er et stygt bevis på det.
Det var dypstaten STAY BEHIND som var på Utøya og drepte ungdommer. 3 stk. ABB var bare en patsy. Purken er fortsatt skurken.
Og dere husker vel godt Sønderland og Refvik som skulle undersøke, granske om stortingskommiteen hadde gjort rett? De var med på det- og hadde ingen innvendinger. Bukken og havresekken med andre ord.
Forumregler
Noe av de pårørende fra Utøya-omkomne anmeldte de ansvarlige, men hva skjedde med saken?
Er vi i Norge?

Mørketallet for mafiadrap er høyt i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Ons Des 21, 2016 8:45 am

Norulv Øvrebotten

Mørketallet for mafiadrap er høyt i Norge

Du skal ikke la deg overraske av at mørketallet over snikdrap i Norge er høyt.

Å utføre mord som kan maskeres som naturlige dødsfall har vært standard prosedyre i Norge i mange generasjoner.

Arangerte selvmord er også mye brukt. Siden det var en av Josef Stalins foretrukne metoder.

Russisk mafia og etterretning står bak mange av de største narkotikakartellene i Sør-Amerika, og dermed mye av narkotikatrafikken til Europa, slik tilfellet var også på Sovjetunionens tid.

Tradisjonelt fra sovjetisk tid er det den militære etterretningen GRU som håndterer smuglingen og handelen med narkotika.

Samme norske dødsskvadronen blir brukt til narkotikadrap som til politiske drap.

Bransjen er skruppelløs.

De virkelige skytterne på Utøya i 2011 kom fra dette drapsmiljøet. Anders Behring Brevik var bare en patsy som var falskt flagg i bedragoperasjonen for å skape et falskt motiv og en falskt kontekst for terroren.

Følgen ble at organisert kriminalitet fra øst befestet grepet om landet.

Befolkningen ble indirekte sjokket og lurt til å slutte massivt opp med det etablerte politiske systemet og den doble staten fra Stalins tid under Kremls videre maskerte overherredømme.

Riksadvokat Tor Aksel Busch beskytter i likhet med riksadvokater før ham både bakmenn og snikmordere, slik du også har sett etter 22. juli 2011, så det er alltid de store tyvene som henger de små i dette spillet. Hvis noen må ofres.

Du må forutsette at altfor mye av lov og rett i Norge er blitt kriminalisert. Den omfattende sentraliseringen av politiet de siste årene har som reelt mål å forsterke denne prosessen. På vegne av Moskva.

Særlig har dette vært utviklingen etter at Høysterett gikk i spissen med Lundkommisjonen i 1990-årene for å snu forholdet mellom politi og mafia på hodet og fikk etterforsket politiet i stedet for bandittene med et knust og ødelagt politi til følge.

Dette har sin naturlige bakgrunn og forklaring.

Norge er en vasall- og mafiastat under et tidligere kamuflert sovjetrussisk og nå russisk herredømme, som har vart siden 1935. Med et kort avbrudd for den tyske okkupasjonen for fastlandets del mellom april 1940 og mai 1945.

Norske snikmordere med opplæring fra hemmelige tjenester i øst, bryter seg lett inn i hus og leiligheter. De sniker seg inn på deg når du sover, gasser og bedøver og setter sprøyter på deg. Eller skyter deg om nødvendig.

Før de forlater åstedet kan de symbolsk begrave deg i puter, bøker og alt annet som de finner for hånden.

Det var ikke tilfeldig at den amerikanske høyesterettsdommeren Antonin Scalia ble funnet død med puter over hodet en morgen i februar i år.

Akkurat denne for meg kjente gesten kan tyde på at dødsskvaronen fra Norge hadde tatt turen over Atlanterhavet for å gjøre jobben. Slik den har gjort i USA før.

Jeg er en rekke ganger blitt overfalt på denne måten opp gjennom årene og gjort livstruende syk, men har mirakuløst berget livet.

Du må her i landet holde munn om slike ting, for ellers blir du tillagt en psykiatrisk diagnose og i tillegg mishandlet enda mer på falskt grunnlag i stedet for å bli adekvat medisinsk behandlet for fysiske skader.

Også det har jeg opplevd. Jeg finnes ikke psykisk syk. Jeg er bare blitt mishandlet og forsøkt drept mange ganger de siste tjue årene.

Du skal lete lenge etter et sterkere menneske- psykisk enn meg.

For få kjenner den viktigste dødsskvadronen i Norge bedre enn jeg gjør. Jeg har levd med den i hele mitt voksne liv.

Det måtte i så fall være mafiaadvokater som koordinerer virksomheten fra disse snikmorderne med riksadvokat og utvalgte dommere.

Det blir på dette smarte viset skapt bortimot perfekte forbrytelser, slik du har sett etter trippeldrapet på Orderud gård i 1999, da en annen av tidligere forsvarsminister Johan Jørgen Holsts sekretærer ble drept i en falsk flaggoperasjon.

Jeg overlevde første drapsforsøket i 1995 og 1996. Mot meg er det i ulike utgaver blitt brukt gift. Det er førstevalget som våpen i øst.

Jeg var statsråd Johan Jørgen Holst politiske rådgiver i Forsvarsdepartementet fra 1986 til 1988, og ledet senere et regjeringsoppnevnt utvalg for ham fra 1993 til 1994.

Johan Jørgen Holst selv ble tatt av dødsskvadronen i flere etapper, etter å ha gått i en honningfelle, og døde til slutt i januar 1994. Med tretten hjerneblødninger. Da var han utenriksminister.

Å drepe er lett i Norge, og jeg kan forsikre deg om at de som gjør det er iskalde og helt rolige. Det har jeg opplevd selv.

Som følge av den uvanlig høye profesjonaliteten i faget har Kreml også benyttet dem til å fjerne mennesker som er kommet i veien for ekteparet Clinton og Barack Obama i USA.

Derfor har da også president Barack Obama og Hillary Clinton vært uvanlig ivrige etter å hjelpe regjeringene Jens Stoltenberg og Erna Solberg med cover-up av massedrapet her i Norge i 2011.

Politikk og narkotika har mye felles. Begge deler skaper avhengighet og arbeid for dødsskvadroner. Makt beror ikke minst på andres avhengighet.

Cappelen i avhør: Mener fem dødsfall kan ha vært drap
I avhør har Gjermund Cappelen kommet med opplysninger om fem dødsfall på starten av 2000-tallet som egentlig skal være drap. Nå har politiet startet undersøkelser.
vg.no
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/korr ... /23870848/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Terror i Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron