Korona virus- er et MASSEMORD!

Terrorberedskapen var avslått den 22. juli 2011.
Hvorfor?
De mange Utøya ofrene er et stygt bevis på det.
Forumregler
Noe av de pårørende fra Utøya-omkomne anmeldte de ansvarlige, men hva skjedde med saken?
Er vi i Norge?

James Corbett telling about the fake lockdown

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 26, 2020 10:01 am

Her kan dere høre på James Corbett- som forteller at ALLE som er for lockdown og rasering av din frihet er massemordere.

James Corbett.jpg
James Corbett forteller sannheten om Covid 19, dvs løgn og bedrag.


Ikke bry deg en døyt om massemordernes planer. TENK SELV- er svaret på blodbadsglobalistenes stygge massemord mot menneskeheten i hele verden.

James Corbett C.mp4 [ 20.99 MiB | Vist 53612 ganger ]




BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Korona virus-er et MASSEMORD!!

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mai 25, 2021 3:48 pm

Italiensk virusekspert: – Det er galskap. Det er ingen pandemi. 3. mars 2020.

Den italienske viruseksperten Maria Rita Gismondo, direktør for klinisk mikrobiologi, virologi og diagnostikk for haste-biologi ved laboratoriet ved Sacco Hospital i Milano, der prøver av mulige smittebærere er analysert, sier:

«Det er galskap. Vi snudde en infeksjon som er litt mer alvorlig enn influensa til en dødelig pandemi. Se på tallene. Det er ingen pandemi».

Maria Rita.jpg
Viruseksperten Maria Rita Gismondo ved Macrobiologia Clinica, Virologia e Diagnostica Bioemergenze, ved Ospedale Sacco i Milano. Kilde: Il Gazzettino


«Denne galskapen vil gjøre mye skade, spesielt fra et økonomisk synspunkt. Englene mine (medarbeiderne) er utslitte. Jeg løper for å bringe frokost til dem. I dag er søndagen min på Sacco sjukehus. Vær så snill, senk tonen! Fredfull søndag!»

Gismondo er intervjuet i noen TV-kanaler og blir gjengitt blant annet i Il Gazzettino der hun legger til:

«Les! Det er ikke en pandemi! Influensadødeligheten i løpet av den siste uken har vært 217 dødsfall per dag! For Coronavirus 1 !!! «.

Vi har også prøvd å understreke det samme som Gismondo. Hun har en helt annen tyngde for sine uttalelser, men våre konklusjoner er de samme. Til nå har vi ikke sett noe som likner en pandemi. Les tallene!
Koronoavirus og massehysteri

Den virkelige pandemien er ikke sjukdommen, men massehysteriet. Det smitter gjennom mediekanalene og myndigheter og er potensielt svært farlig.

PS: Hvis man vil, kan man gjerne lese Eugène Ionescos stykke Neshornet som en allegori over den typen massehysteri og massepsykose som vi opplever mer og mer av i vår tid. Han skrev stykket på bakgrunn av erfaringene fra Romania i mellomkrigstida. Men stykket kan også oppfattes som høyaktuelt i dag.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

En eksperimentell genterapi er i globalistenes sprøyter

UNREAD_POST Elmer Solberg » Fre Mai 28, 2021 6:31 pm

To: Fjordane Tingrett<softpost@domstol.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Domstoladministrasjonen (postmottak)<postmottak@domstoladministrasjonen.no>;

C/c:
Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;Advokat Håkon Fredrik Borgen<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Mona Sogn Tingrett Sjøvoll Vangstad<Mona.Sjovoll.Vangestad@domstol.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Freddy Photon<Flakka1234@protonmail.com>;Sivilombodsmann Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Gulating Lagmansrett<gulating@domstol.no>;D-vestfold tingrett Domstol<vestfold.tingrett@domstol.no>;Erik Advokat Bryn Tvet<tvedt@advjat.no>;Elmer Solberg<elmesol58@gmail.com>;The White House<info@mail.whitehouse.gov>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Justisdep Unni Politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Debatten NRK<debatten@nrk.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;info@fuellmich.com<info@fuellmich.com>;terje - nrk gilleshammer<terje.gilleshammer@nrk.no>;




Go`kvell

Vi er Nasjonale Varslergruppe

Folkedomstolen


Dr. Reiner Fuellmich

"Om to til tre uker starter de store anklagene"

https://www.helgeaspevik.net/dr-reiner-fuellmich/


En planlagt kriminell aksjon

Dr. Reiner Fuellmichs verdensomspennende nettverk av advokater, har lyttet til hundre eksperter fra alle fagfelt. De samlet ubestridelige bevis for at covid pandemien er en planlagt kriminell aksjon. Ifølge Dr. Fuellmich kan det være nødvendig med en ny rettssak i Nürnberg for å straffeforfølge alle som er medskyldige i denne enestående forbrytelsen mot menneskeheten.

Mange mennesker har satt sitt håp på den tysk-amerikanske advokaten Reiner Fuellmich for å redde oss fra klørne til storbedrifter og World Economic Forum. Vi er i en slags tredje verdenskrig der middelklassen blir ødelagt og små og mellomstore bedrifter blir overtatt av giganter som Amazon.

De har jobbet med dette i over 10 år, sa Fuellmich for noen dager siden i en samtale med den engelske forfatteren og journalisten James Delingpole.

Veldig store saker vil starte om noen uker," sa Fuellmich, som er rettet mot den tyske virologen Christian Drosten, som utviklet PCR-testen for Corona, og Lothar Wieler, president for Robert Koch Institute, og andre. "De er lette å fange." Han har også hørt fra amerikanske venner at "de går etter Fauci." "Han kan få sparken," sier han.

"Om to til tre uker skjer store ting på tre forskjellige kontinenter," understreket Fuellmich, som jobber med rundt 200 til 300 andre advokater. "Så får vi se om rettssystemet fortsatt eksisterer, eller om det allerede har blitt fullstendig overtatt av den andre siden, noe jeg ikke tror er tilfelle."

Du vil ikke lese om det i media

To tidligere WHO-ansatte vitnet til Fuellmich om at farmasøytiske selskaper presset WHO om å erklære en internasjonal helsekrise i januar 2020. Dette var nødvendig slik at de eksperimentelle "genterapivaksinene" - kunne godkjennes for nødbruk.

Vaksinen er en del av planene fra World Economic Forum - The Great Reset - og Bill & Melinda Gates Foundation for å tynne ut verdens befolkning, sa advokaten. "Du leser ikke om det i media fordi Klaus Schwab og Bill Gates har investert mye penger i medieselskaper ," sa han.

"Alle mennesker som har blitt vaksinert, burde ha blitt informert på forhånd om at dette ikke er en vaksine, men en eksperimentell genterapi - det har aldri vært noe slikt - og at det ikke er medisinsk forskning som støtter dem. Dette er et eksperiment. Personene som deltar i det er ikke blitt varslet. De er marsvin. "

Alle involverte - inkludert legene som driver disse 'vaksinasjonene', menneskene som driver virksomheten, menneskene som drar nytte av det, og regjeringene som oppfordrer folk til å bli vaksinert - er ansvarlige. Dette er virkelig forbrytelser mot menneskeheten. Jeg tror vi trenger en internasjonal granskningskommisjon for å rydde opp i dette rotet. " Fuellmich vil ha mer å si om to til tre uker, rapporterer Uncut-News .

"Dette er verre enn det som skjedde i Det tredje riket. Vi må gjøre noe fordi de ansvarlige for disse ikke har empati og er ekstremt farlige. De bryr seg bare om penger og makt. "

Fuellmich er håpefull: "Vi får dem!"




Venleg Helsing

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Elmer Solberg
 

Re: Korona virus-er et MASSEMORD!!

UNREAD_POST Vivi-Ann Sandnes » Tir Jun 01, 2021 11:43 am

Vivi Ann Privat Sandnes

Og nå begynner det å rakne for offentlig sektor som forstår at vaksinen er tull og livsfarlig!
https://www.msn.com/.../helsepersonell- ... -AAKvx5F...
I lørdagens Nordlys.no skrev journalisten Tone Angell Jensen overskriften: NÅ GLIPPER DET PÅ OPPLØPSSIDEN:
*"Jeg er glad det er Stortingsvalg til høsten...."

Stortingsrepresentantene, Høyesterett, regjering, samfunnskritisk personell skaper seg en eksklusiv vaksinefil....
Regjeringen ser ut til å snuble ved målstreken for pandemien....
Oslo tar 35 % av vaksinedosene fra 24 kommuner...
Der ligger ingen helsefaglige vurderinger bak vaksinene.....
Smittehelvete i Hammerfest tilsvarer 60000 i Oslo, 90 000 i karantene - men Hammerfest blir ikke hørt....
Trondheim, Hamar, Larvik, Sandefjord - fratas også vaksiner til fordel for Oslo..... (er en indre kamp igang).....?
Direktoratet for Sivilt Beredskap sine råd - overkjører Helsemyndighetene og FHI sine råd.....
Stortingsrepresentantenes ferieplaner er viktigere enn folkets.....
1/3 del av Stortinget skal ikke gjenvelges.... til høsten....
Regjeringen vil vaksinere hele den voksne del av befolkningen før høsten...... ? Eller....?
Statsminister og JUSTISMINISTEER begrunner hastevaksine basert på "konspirasjonsteorier" - (og ikke fakta!)
Hvorfor hemmelighold???
Seinere vaksinering i distriktene.
Frafall av Astra Zeneca og Johnson - gir Oslo Pfizer dosene som skulle spres utover landet.....
Begunstige nasjonale politikere med egen eksklusiv vaksine-fil.... I Norge????? (hører korrupte nasjoner til....)
MERK: Helseminister Bent Høie, Statsråd Knut Arild Hareide og Henrik Asheim + de fleste partiledere sier NEI TIL VAKSINE!!!....
Intern krangling i alle partier....
Regjeringen har havnet i grundig uføre....
SINTE LÆRERE, SYKEPLEIERE, UTSATTE YRKESGRUPPER..... gleder seg til Stortingsvalget.

Så - hva er det de har glemt å skrive i media? Jo, at det finnes en utvei: commonlawcourt.com, Notice of Liability og OPPT (One People Public Trust).
Ta skjeen utav munnen, og kjemp for SANNHETEN!!!
Denne uka blir det BRØL!!!
Bli med på kveldens ZOOM MØTE!
Kontakt andre lokalt - nå trengs mobilisering der du bor - overfor din ordfører, din kommunedirektør, dine lokale politikammer, dine lokale domsstoler osv. VI MÅ STOPPE DEM FRA GALSKAPEN - der de forsøker å rive Norge sund i fillebiter! Nürnbergprosessen er ingen lek - og det er heller ingen lek å la de fortsette med sin landsforræderi. Vi trenger verken STORTINGSLAGET eller alle de ILLOJALE OFFENTLIGE ANSATTE - som nekter å lytte til SANNHETEN! ei heller skjule seg bak begrepet "Jeg har taushetsplikt! eller "Jeg følger bare ordre".
Vekk folket !
(Selvfølgelig!
Vi vet at FOLKELAGET VINNER og STORTINGSLAGET TAPER. )
Vivi-Ann Sandnes
 

Re: Korona virus-er et MASSEMORD!!

UNREAD_POST Og pølsa har to » Tir Jun 01, 2021 11:47 am

Alt har sin ende og pølsa har to..

Nå hører vi at Purken som er skurken skal vaksineres. Da blir det tryggest for alle sammen.

Ja, gi dem for all del dobbel dose.
Og pølsa har to
 

Hva du bør vite før du vaksinerer deg

UNREAD_POST BmOnline » Ons Feb 09, 2022 9:17 am

Her kan du lese om hva Covid 19 egentlig er- sykdommer kommer i kø for å ta deg ned- kreft bl.a.

Dette er meget skremmende hva myndighetene gjør mot egen befolkning, Våkn OPP!!

Til-de-unge og Ccorona -01062021.pdf
Her er bivirkninger av "rottegiften de kaller vaksine:
Til-de-unge og Ccorona -01062021.pdf (127.18 KiB) Vist 6159 ganger


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Corona Massmureres are failing!

UNREAD_POST Pasing by » Søn Feb 13, 2022 1:15 pm

Now they are out of "business":

Pasing by
 

Re: Korona virus-er et MASSEMORD!!

UNREAD_POST Skurken purken » Ons Feb 16, 2022 9:04 am

I Narvik ble jeg stoppet ved tollboden av skurken.

De er IKKE politi, men skurk!! Her ser dere hva disse noksagtene holder på med i stedet for å ta skurken, ja seg selv i STEDET! Kopiert fra Fakebook!

Øyvind Thomas Hermansen

Jeg har absolutt ikke noen medynk med disse massemorderne, og jeg ble stoppet på veien her en dag i Narvik, da globalistpakket å skurken bruker å leke seg på Gamleveien forbi tollboden gamle RV 50, så snart de skal telle lysrør i Fagernestunnellen, så skal de plage folk med å leke purk og bøtelegge folk i øst og vest.
De stoppet meg, fordi jeg kjørte med parklys, dere vet de som er grønn og ikke tørre bak øra ennu. Joda, vognkort ble ikke spurt om, men førerlisensen var de meget opptatte med.

Hvor de så at jeg hadde ALT som kunne kjøres på hjul i sertifikatet mitt. Da ble de meget fornøyde..??
Dere kan jo skjønne det at maskene hadde de jo på, så jeg spurte om det var et væpnet ran, slik de så ut?
Og da oppdaget de det flotte ANTIVAXREKLAME SKILTET jeg hadde på bilen min, et på hver side, hvor sannheten kom for en dag. Rottegift, ligg langt unna massemorderne!

Ja dere skjønner, Sa jeg- det finnes ikke noen virus, men dere er faktisk viruset i dag i maskineriet. De ble store i aubaillan da de leste at det var gift i vaxen. Ja, sa jeg, det er massemordere vi har med å gjøre, og dere burde passe bedre på hvem dere skal plage, og dere er skurken, da politiet i Norge ble fjernet i 1945. Ha en god jakt og giv akt! Så kjørte jeg avgårde etter å ha blåst i ballongen! :wink: Tror dere de er gode i bollen? Åååå laaangt ifra.
Fakebook liker ikke slike gode artikler, derfor har jeg laget mange kopier på bmonline.no
Skurken purken
 

Re: Korona virus-er et MASSEMORD!!

UNREAD_POST Meget vantro » Søn Feb 20, 2022 8:05 am

Husk mine venner, vantroen er meget stor i Norge og i verden. Det er trist å se godt voksne mennesker som går til "Slakterbenken" for å bli drept av vaxen.
Mange vet ikke at de som stemmer Ape partiet får saltvatn, og de som stemmer
på Demokratene, får rottegift.

Derfor er "sykehus" ansatte pakket meget godt inn, så de ikke skal daue og de trives slett ikke i jobben, det har jeg fått bekreftet fra en mor som har to døtre som jobber på Ullevål sykehus.

Det er forskjellig som rører i grytene på tinget. Dere vet jo at de har listene liggende på datamaskinene over hva Ola og Kari har stemt i alle år. De som har fått saltvann, vet det jo ikke og de tror jo at de er vaxet, og derfor blander de seg med de andre som har fått gift dosen og kjenner ikke til at de blir smittet av de som har fått gift-vaksinen. Så de smittes av de som har fått giftvaksinen- via pust og berøring. Fordi så farlig er Giften Graphene Oxid.

Men det er ikke alt, fordi på sykehusene som nå er slakterbenker- så pøser de på med morfin på ALLE som blir lagt i respirator for å drepe dem. Det som skjer er at pusterefleksen uteblir fordi musklene i mellomgulvet blir bedøvd av morfinen- og lungene fylles således med vann pga at åndedrettet uteblir. Altså blir de drept med viten og vilje, men så forteller de eventyr om at det er Covid19 som er årsaken. Og VI vet ALLE at Covid19 ikke finnes. Det er bare løgn og bedrag! Injeksjonene er nemlig årsaken til at folk dauer, intet annet.
Meget vantro
 

Re: Korona virus- er et MASSEMORD!

UNREAD_POST BmOnline » Søn Feb 20, 2022 10:48 am

Her er en dame som forteller om LIPIDKAPSLER som finns i "vaksinen". Det er så mange som 40 trillioner av dem. Og de legger seg på innsiden av blodårene som sandpapir, fordi kroppens immunforsvar blir lurt til å tro at det er en lekkasje i åreveggene i blodbanen- så derfor starter immunforsvaret å legge blodplater over sandpapiret- og vi får til slutt blodpropper. FULLT av dem, og blodtrykket øker så mye at hjertet til slutt ikke klarer mer.

Last ned videoen om 40 trillioner Lipidkapsler som er i vaksinen- som er spikeproteinet- som bygger opp og tetter igjen blodårene. Videoen kommer opp øyeblikkelig!

download/40_trillion.webm

40trillioner.jpg
Her kommer sannheten om at vaksinen forårsaker mange sykdommer pluss blodpropp, spike-proteinet.



Massemorderne blir nå hanket inn i tur og orden under the GRAND JURY, jfr Riksanwalt Adv. Dr. Reiner Fuellmich, jfr Nurnbergkoden.
Stor takk til Dr. Reiner Fuellmich og hans eminente medarbeidere inklusive Ulf Bittner. :mrgreen:

RIKSANWALT Advokat Dr. REINER FUELLMICH har iverksatt GRAND JURY mot ALLE impliserte løgnhalser jfr koronavaksinen- og viruset, som er produsert på "bakrommet" til de steingale globalistene! De går nå en MEGET grundig rettergang i møte, for å ha forvoldt massemord på Verdens befolkning.

https://odysee.com/@TruthVault:0/Grand- ... IyiwIkX9uw

Admin
BmOnline forum
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

ForrigeNeste

Gå til Terror i Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron