Norges Grunnlov av 1814

Grunnloven i Norge er endret av kuppmakerne.
Riksrettssak er rett medisin til dem.

http://bmonline.no/html/riksrett.html
Forumregler
Stortinget hevder at vi har et demokrati i dette landet. Men sannheten er at vi har et parti-diktatur.
Idet samtlige folkevalgte har deltatt i en forbrytelse så rammes de av Straffelovens §§ 83 og 330. Ingen vei utenom RIKSRETT!

Norges Grunnlov av 1814

UNREAD_POST BmOnline » Lør Mar 16, 2013 10:18 pm

Norges Grunnlov er laget for å sikre nordmenn mot kuppmakere og dilettanter, fra å stjele landet, eller å overgi det i fremmede hender uten vårt, folkets samtykke, jfr folkesuverenitetsprinsippet i Grunnloven, jfr. Grunnlovens § 49:
”Folket udøver den lovgivende Magt ved Storthinget, der bestaar af to Afdelinger, et Lagthing og et Odelsthing”.

Og den topp hemmelige europabevegelsens stortingsgruppe er det INGEN stortingspolitikere som har hatt mot til å fortelle oss om, untatt Svein Roald Hansen (AP), som var formann i denne lugubre foreningen på stortinget Her ser dere bildet hvor han forteller Visjon Norge dette inne i vandrehallen på tinget.
Dagens løgnhals og Kunnskapsminister (H) Torbjørn Rød Isaksen avsløres som en aldri så liten løgner om Europabevegelsens tilstedeværelse inne på stortinget- og innsikt i saken rundt Grunnloven på P4 med Øyvind Aarsnes i Folkeaksjonen Mot EU..



Men NRK har heller ikke lyst å fortelle oss om landssvikerne- fordi NRK er en av løgnhalsene og svikerne: Merk dere at "makken" har krøpet langt inn i folkeskjela i Norge for å "forpeste hele deigen", just hva som har skjedd med alt som kan krype og gå innenfor media og organisasjonsvirksomhet i dette landet. Det er død, hvor enn du snur deg.

Merk dere at Nrks medarbeider i mange år fikk en e-post av meg, Geir Helljesen- mens han drev NRKs Valgskole i 2009.
Hvor han skulle hjelpe velgerne å velge rett parti å stemme på, ser dere? Tenk for noe lureri dere. De er med på å gi et inntrykk av at FOLKET faktisk har innflytelse og derfor må gjøre et valg. Dette er lureriet "stemmekveget" er blitt styrt opp i. Og baktanken her er at det skal gies et inntrykk av at folket i Norge har et valg og et demokrati. Men det finnes ikke.

Dette er LØGNEN og Bedraget som de fleste ikke kjenner til. Jeg avslørte løgnen til NRKs Valgjuks skole og Geir Helljesen ble stum som en østers, :P Han var ikke interessert i å snakke om Svein R Hansen AP, som var formann i den topp hemmelige Europabevegelsen inne på stortinget. Tenk det- helt siden 7. mai 1969 har de sittet der- mot oss alle sammen, som de hevder at VI har stemt på. Ser dere hvor frekt og freidig dem er?

http://bmonline.no/html/nrk_1.html


glovdemo.jpg
Vårt sårt trengte frihetsbrev, Norges Grunnlov, ble ikke laget for at dilettanter skulle bruke den til dasspapir!
glovdemo.jpg (12.15 KiB) Vist 6166 ganger


Hvis du ønsker å kjøpe et særtrykk av Norges Grunnlov.
Når Grunnloven i dag nesten ikke er i bruk annet enn ved seremonier og den 17. mai, så har man en god grunn til å stille et spørsmålstegn til de som har regjert. Ved 200 års jubileet i fjor, så var det de fremste svikerne som talte varmest om den.

Hvem har gitt dere på tinget fullmakter til å gi bort våre grunnlovgitte rettigheter til land og vann?


Folket i Norge har ikke fått medhold i at Norges Grunnlovs § 1 skulle gjelde til evig tid.
Derfor bør folket straks gå i gang med en riksrettssak mot forbryterne i slips på Stortinget. Vårt demokrati er ikke tilstedeværende, vi lever også i et diktatur- slik Uk gjør! På stortingets egne hjemmesider står det INTET om at de har forlatt folke-suvereniteten- tenk det dere- de lyver så det renner. Når man leser stortingets sider, så blir man kun opplyst av globalist løgnene- for å avsløre galskapen, det vil ikke lystløgnerne på stortinget gjøre, ser dere? Men de er avslørt nå- og de vil ikke snakke om nov 1939, da stortingsvalget IKKE ble avhold i hht Norges Grunnlov, nemlig hvert 3. år skal det avholdes nyvalg.

Scharffenberg (1945) Quo Vadis Norvegia.pdf
Scharffenberg og Norges Grunnlov 1945
Scharffenberg (1945) Quo Vadis Norvegia.pdf (2.53 MiB) Vist 267 ganger

Merk dere hva Scharffenberg skriver når han utdyper maktens onde kontra folkets vilje:

Mitt forslag sikter ute!ukkende på å sikre en demokratisk utvikling i Norge ved
1. Å øke de røstføre borgeres makt i forhold til parti~maskinene (referendum og initiativ),
2. Å styrke regjeringens stilling i forhold til Stortinget (kongelig referendum, oppløsningsrett),
3. Å trygge borgernes frihet i forhold til partiveldet (bl. a. ved å gi Høiesterett større innflytelse).

Jeg har aldrig hatt synderlig til overs for partivesenet og anser det nærmest som et nødvendigt onde, - en sveitsisk venn som tidligere hadde en fremskutt stilling i sosialdemo~kratisk politikk, spurte engang om ikke ondet er større enn nødvendigheten?

Mitt ideal er demokrati uten parlamentarisme og en regjering hevet over partiene som i Sveits. Jeg har ikke stort håp om at noe av de bestående partier vil slutte sig til kravet om grunnlovrevisjon, men jeg håper at mine tanker vil kunne interessere selvstendige mennesker, og hvis parlamentarismen i Norge durer videre på de gamle slitte spor, kan kravet kanskje med tiden vokse sig sterkt.

Skriftets øvrige avsnitt «Tilbakeblikk» og «Fremsyn» vil forhåpentlig kunne offentliggjøres til høsten.

I et annet skrift «Psykologi og politikk» hvorav en større del foreligger i manuskript, drøftes en rekke prinsippspørs~mål. Da det der utviklede syn har preget forslaget til grunn~lovrevisjon, burde det vert offentliggjort først, men arbeids forholdene i disse årene har gjort det umulig.

Johan Scharffenberg.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

RIKSRETT mot svikerne i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Man Feb 02, 2015 3:37 pm

Nå har det begynt å sige inn ønsker om RIKSRETT mot landsforræderne i Norge.

Ja, det er god plass i skuffen her, jeg skal gi dere beskjed mine høyt elskede når tallet har passert 51 prosent.

Det er bare å gi full gass. Så skal saktens landssvikerne få føle sin egen medisin!!

18-21 års rikelig med fengsel på vann og brød, og jeg kan garantere at det vil være innenfor murene jfr menneskerettighetene for de som ikke har oppført seg som mennesker. De utenfor staten gjelder loven IKKE for, jeg gjentar, IKKE FOR!

Fordi globalistene jfr landsforræderne har brutt med menneskerettighetene, som de har trixet med i mange år.
Send din e-post til: bmonline@broadpark.no

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Norges Grunnlov av 1814

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jul 29, 2015 7:52 am

Kuppmakerne fra 1940, fortsetter å utsette nordmenn og Grunnloven for hets- og vil endre den med vilje for å legge Norge under en fremmed stat, russeunionen og den FØDERALE og millitante russe-staten EU.

Grunnloven må endres i Russe-CCCP-unionen-EU

GRUNNLOV SOM FORTIDSMINNE. Grunnloven fastslår og forutsetter at Norge er en suveren stat. EU har i dag så opplagte overnasjonale trekk at vi ved et medlemskap derfor må ta valget: Enten endre Grunnloven kraftig, eller pensjonere den som et irrelevant fortidsminne, fremholder artikkelforfatteren.


http://www.aftenposten.no/meninger/kron ... 34393.html
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Norges Grunnlov av 1814

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 12, 2016 9:58 pm

Bjørgulf Mortensen

Håper hele hurven på tinget havner i kasjotten ganske raskt-.

Dagens storting er ulovlig og er derfor nødt for å forlate sine taburetter og sette samtlige stillinger til disposisjon til nordmenn med Norges Grunnlov som rettesnor.

1940.jpg
Her ser dere statskuppet av 10 januar 1940, som medvirker til at alt som de har gjort etterpå er ULOVLIG.
De skal i kasjotten for landssvik!


Dette gjelder også samtlige ansatte i departementene.
Alle domstolene og aktoratet.
Hele politistaben.
Hele forsvarstaben.

Dette med begrunnelsen i statskuppet som ble utført den 10. januar 1940. Hvor de forlenget stortingsperioden til 4 år- uten å rådføre seg med folket, skjedde ved Regjeringen Nygaardsvold, Justism Trygve Lie og C J Hambro, som selv la inn forslag om å endre stortingsperioden (Trygve Lie) hvor det samme kollegiet satte forslaget ut i livet i samme perioden som de selv var valgt til, nemlig 3 år. De kunne nemlig etter Loven IKKE gjøre dette- fordi Loven sier at det er andre eller tredje storting som eventuellt kan gjøre endringer- men IKKE før FOLKET ved stortingsvalg har sagt JA eller NEI. Der ser dere mine venner- for noen banditter som har stjålet makten i Norge. FOLKET har INGEN ting de skulle ha sagt etter at dette statskuppet skjedde. Null og NIKS, og derfor er ALLE valgene etter 1945 bare juks og bedrag. De bare avholder valg, men tar IKKE til inntekt hva folket har stemt- kun hva de selv ønsker. Der har dere sannheten om dagens KARTELL og system. Kun Hollywood- intet mindre.

Grunnlovens § 112 sier at INGEN kan sitte lenger enn 3 år. Hvis noen endringer skal foretas i Lovene eller Grunnloven, så er det særegne regler som skal følges slavisk, fordi dette er det folket som skal bestemme ved valg. Ikke politikerne.
Nå sier Grunnlovens § 112 hvilke krav som må til før noen endringer kan gjøres. ALT som har blitt gjort etter 10. jan 1940 er således UGYLDIG og straffbart-. En NULLITET med andre ord.

Det forlanges at dette iverksettes med øyeblikkelig virkning.
I hht Grunnlovens § 1 retter jeg mitt krav om at stortinget fratrer øyeblikkelig!

viewtopic.php?f=92&t=1936

Denne dagen kommer jeg til å heise det norske flagg til toppen på Hovedkvarteret! HQ


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Sep 12, 2016 9:58 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Grunnloven

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron