Stemmen fra veggen.

Grunnloven i Norge er endret av kuppmakerne.
Riksrettssak er rett medisin til dem.

http://bmonline.no/html/riksrett.html
Forumregler
Stortinget hevder at vi har et demokrati i dette landet. Men sannheten er at vi har et parti-diktatur.
Idet samtlige folkevalgte har deltatt i en forbrytelse så rammes de av Straffelovens §§ 83 og 330. Ingen vei utenom RIKSRETT!

Stemmen fra veggen.

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Tor Mai 22, 2014 10:28 pm

Stemmen fra veggen.

Bak presidentens plass i Stortinget henger et maleri som skal forestille Riksforsamlingen på Eidsvoll 1814. I midten står Christian Magnus Falsen. Han har fått hedersnavnet ”Grunnlovens far” for sin innsats, og blir ansett som den norske grunnlovs hovedforfatter.

HVORDAN ville forsamlingen på bildet gi uttrykk for sitt syn på dagens politikere - og tidens politiske uføre - mon tro? TENK om Falsen snudde seg mot ansamlingen av dagens politikere i salen og sa sin hjertens mening i klartekst. Ja, hva hadde han hatt grunn til å si – nå i et jubileumsår? Setter man det hele inn i et tidsperspektiv, er min påstand dette:

Hvis Dere tar utgangspunkt i Grunnloven og dens intensjoner - har Dere feilet totalt!
Etter alle kunstens regler har Dere i årevis manipulert norske borgere inn i et SYSTEM som er hinsides all sunn fornuft. Den granskning som for lengst skulle vært utført, må nå til – før all troverdighet overfor politiske myndigheter helt forsvinner. For troverdigheten er allerede på et farlig lavmål!

APROPOS GRANSKNING: Etter det som i mange år har foregått - både på kommunalt plan og på riksplan - viser jeg til ordene over. De er høyaktuelle, og minner meg dessuten om ordene, skrevet av Andreas Hompland, i Dagbladet, 16. mai: Høgre og stortingspresident Olemic Thommessen har overtatt som knehøner for dei kapitalistiske kommunistane.

STORTINGSPRESIDENTEN – Olemic Thommessen, Høyt Lysende Salomos Betrodde Broder i Frimurerlosjen - hva mener han om nevnte advarsel? Og forresten – hva mener alle andre?

Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Grunnloven

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron