Stolt arv å bere vidare - eg gratulerer Oddbjørg og Arne

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

Stolt arv å bere vidare - eg gratulerer Oddbjørg og Arne

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Ons Nov 04, 2015 8:46 pm

Norulv Øvrebotten
Akkurat nå ·

Stolt arv å bere vidare - eg gratulerer Oddbjørg og Arne

Norge frigjorde seg frå tyskarane og deira norske marionettar 8. mai 1945, men ikkje frå dei fordekte og sigrande russarane og deira marionettar som fordekt no har hatt overherredømmet her i landet i generasjonar.

Det gamle politiske systemet under russisk herredømme blei brutalt styrka i ein klassisk falsk flaggoperasjon frå 22. juli 2011. Målet blei oppnådd indirekte ved at det norske folket blei lurt trill rundt til å slutte opp om det gamle politiske systemet med sine norske leiarar under skjult russisk herredømme, slik det blei grunnlagt av Josef Stalin i mellomkrigstida.

Det gjekk med 77 liv og 66 andre blei skadde for fire år sidan. Dei fleste var berre barn og ungdomar.

Dette narrespelet har eg grundig avslørt. Noko som nesten har kosta meg livet fleire gonger.

Eg kjem frå bygda Botnane ute ved havet i Sunnfjord. Det ei lita bygd med mange som arbeidde for britisk etterretning under krigen. I dag har Oddbjørg og Arne Øvrebotten frå nabogarden fått krigsminnemedaljen. Eg gratulerer dei begge så mykje og lovar å føre arven vidare. Så lenge det er pust i meg.

Arne_oddbjørg.jpg
DELTOK I MOSTANDSARBEID: Arne Øvrebotten og Oddbjørg Sørbotten fekk medalje for krigsinnsatsen.
Foto: Randi Indrebø / NRK


I år er det 70 år sidan andre verdskrigen slutta, og i høve dette vil regjeringa dele ut ein minnemedalje til attlevande veteranar som gjorde ein innsats for aktiv motstand mot okkupasjonsmakta. Dette er viktig og for å halde minna om denne trengselstida levande, sa ordførar Audun Åge Røys i Bremanger, i samband med utdelinga.
"Snowflake"
Arne Øvrebotten

HOVUDKONTAKT: Arne Øvrebotten var ein viktig medlem av motstandsorganisasjonen «Snowflake» under krigen.
Foto: Randi Indrebø / NRK

Arne Øvrebotten og Oddbjørg Sørbotten sette hausten 1944 - mai 1945 alt inn i teneste for organisasjonen "Snowflake" saman med resten av familien. Før det hadde dei husa Ragnar Ulstein med radiosendar under operasjon "Trace"

I sep. 1944 tok familien i dekning ei Lingegruppe på flukt.
Oddbjørg Sørbotten

VAR BERRE 15 ÅR: I dag vart Oddbjørg Sørbotten heidra med medalje.
Foto: Randi Indrebø / NRK

– Utan familiens djerve innsats under operasjon Snowflake, ikkje minst av Oddbjørg som då var 15 år, ville Gestapo kunne teke mange sentrale fangar og nådd fram til radiosendar og leiinga i Snowflake med fatale konsekvensar for Milorg i distriktet, skriv Ragnar Ulstein i si tilråding.

«Djerv innsats»

Ragnar Ulstein er den siste attlevande av soldatane frå Kompani Linge som opererte i Sogn og Fjordane.

– Arne Øvrebotten var ein av hovudkontaktane til «Snowflake». Han og alle i familien, faren Torbjørn, mora Magna og søstera Oddbjørg sette hausten 1944 – mai 1945 alt inn i teneste for organisasjonen «Snowflake», seier Ulstein.
Medaljene

SLIK SER DEI UT: Krigsminnemedaljen.


Tidlegare på året, i januar-mars 1944, opererte han med radiosendar under operasjon «Trace» frå eit rom i huset til Torbjørn og Magna. I september 1944 tok familien i dekning ei lingegruppe på flukt, dei hadde delte i «Operasjon Sleeping Beauty». Familien skaffa dei kontakt til ein etterretningsstasjon som varsla London for å henta gruppa tilbake til Shetland.

– Eg er den einaste som lever av lingekarane som opererte i Sogn og Fjordane. Både Torbjørn og Arne var særleg viktige medarbeidarar for ”Snowflake” og Milorg. Eg tilrår at alle i denne familien blir heidra, dei to som ennå lever, Arne og Oddbjørg. Dei to som er gått bort, Torbjørn og Magna, post mortem, seier Ulstein.

http://www.nrk.no/sognogfjordane/fekk-k ... 1.12637317
Norulv Øvrebotten
 

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron