I perspektivet.

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

I perspektivet.

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Tor Nov 05, 2015 4:38 pm

I perspektivet.
Det var alltid med den største interesse jeg i årevis leste forskjellige avisinnlegg av siviløkonom og lektor, Johan I. Holm. ( Det var snakk om mange temaer, klart og tydelig formulert, Eksempelvis om EU-saken). Der ble det hele satt inn i et tidsperspektiv.

APROPOS tidsperspektiv: Også tidens partipolitiske begivenheter må betraktes på liknende måte. Ikke bare hyggelig, riktig nok – men etter min mening absolutt nødvendig - både for å innse, 0g innrømme, galskapen rundt oss. (les: nazismen). Derfor: TENK!

FORSLAGET mitt er dette: Ta utgangspunkt i Norges Grunnlov og dens intensjoner for land og folk. Dette sammenliknes deretter med dagens faktiske tilstand. (Da kan man få kløe av mindre, for å si det folkelig). Og våre grunnlovsfedre vil ikke bare snu seg i sin grav. For: Etter all den galskap som politikere og byråkrater står bak – vil forfedrene rotere! Litt spøk til side:
SOSIALISME – som jeg mener er galskap - er riktig nok gjennomført i demokratiets navn, også her i landet. MEN resultatet har blitt en statsform som slett ikke er demokrati, men ”Formynderstat”. Og om denne fargelegges politisk rød, brun. grønn, gul eller svart – blir hipp som happ. (Det er dessuten galt – fullstendig galt – å ensidig plassere all skyld for utviklingen her i Norge på de tradisjonelle røde sosialister, med Arbeiderpartiet i spissen). Nå har ”de andre” til og med tatt mål av seg til å overta styringen av landet. HVA venter? Mer galskap? Følg med, følg med - og se!

SPØRSMÅLET i dag er ikke hvor langt inn i systemet vi alle er manipulert – men hvordan vi skal komme oss ut på en fornuftig måte. (Jeg regner med at redaktøren gir spalteplass også for andre eventuelt, fornuftige løsninger, som bør opp til en seriøs debatt). Følgende forslag fra min side - så jeg fremsatt allerede på 1970-tallet. Forslaget er imidlertid minst like aktuelt i dag - og er som følger:

PRIVATE, frittstående rasjonaliseringsfirma gis i oppdrag å gjennomgå og fremme direkte for Stortinget - rasjonalisering av all statlig virksomhet .

FORSLAGET vil I dagens Norge neppe bli applaudert av profesjonelle politikere. (Det handler jo om posisjoner og ”bein”). MEN - hva mener bevisste borgere? Det vil være av stor interesse å se et svar.
Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron