ER DET I HELE TATT HÅP FOR DETTE LANDET?

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

ER DET I HELE TATT HÅP FOR DETTE LANDET?

UNREAD_POST Amund G » Fre Nov 06, 2015 2:54 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

ER DET I HELE TATT HÅP FOR DETTE LANDET?
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Etter å ha sett kveldens debatt på NRK/TV, så sitter jeg igjen med en følelse av at dette landet styres dessverre av folk som ikke tar sitt ansvar alvorlig. Og som for lengst burde ha funnet seg noe helt annet å gjøre. Den beste i den debatten var vel den unge kvinnelige representanten fra FrP som kom fra Harstad, og som var ærlig nok til å si det som det er.
Mens Erna Solberg, Jonas Gahr Støre og Hareide snakket i vei som om dette bare var bagateller. Sannheten er at dette er en ren invasjon av fremmede! Og Siv Jensen skal ha så mange takk for at hun i hvert fall ser ut til å ta et ansvar for ei framtid, og som ikke vil bli særlig festlig for noen av oss.
Nei, jeg kunne ikke annet enn å trekke på smilebåndet midt opp i all håpløshet man var vitne til, der Gahr Støre og Hareide kritiserte Siv Jensen som ville kutte ned på norskundervisningen. Og det i et tid når vi blir invadert av store fremmede horder, og som har alt annet enn det å lære norsk som sin første prioritet. Imidlertid er jeg ganske tom for kommentarer til denne gjengen som jeg betrakter som amatører. Ja, som bare får meg til å føle en matthet, sinne skuffelse, der man er lamslått, forvirret, redd, knust og rundlurt.
Trolig forsto ingen av disse deltakerne som var med i kveldens debatt at det de nå opplever, det er ikke annet enn det utopiske grenseløse fargerike fellesskap som de så gjerne ville ha, mens de nå derimot møter seg selv i døra. Der de i sin drømmeverden med sine internasjonalistiske humanistiske ideer og idealer har glemt at disse menneskene som strømmer inn i Norge nå har helt andre planer med sin ankomst her hos oss.

Når man følger med på hva som egentlig foregår i kongeriket, da ser man til sin forskrekkelse at flokkmentaliteten og uredeligheten blant våre egne såkalte ledere, de har aldri vært så ekstrem og åpenbar enn den er nå i disse tider. Jeg tror neppe den potensielle mulighet for landets undergang har vært større noen gang tidligere? Jo, jeg merker meg stadig hvem som sier hva og hvem, og som med høyest vilje snakker om å tilintetgjøre vårt lands suverenitet. Og det mens våre nasjonale grenser ligger vidåpne.
Make no mistakes about it , som president Bush brukte å si, men husk; de ansvarlige for dette bedraget, de skal selvfølgelig en dag stå skolerett og svare for ødeleggelsen av fedrelandet.
Ingen skal gå fri for sitt ansvar!

NARVIK, 05.11.2015 AMUND GARFORS
Amund G
 

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron