PST-sjefen frykter høyre-ekstremister i Stavanger

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

PST-sjefen frykter høyre-ekstremister i Stavanger

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Lør Nov 07, 2015 7:14 pm

Jeg har postet denne, viktig å være klar over kvaliteten på politiet for tiden og ikke overvurdere den:

Seminaristen i Stavanger

Jeg har vært innom seminaret som kaller seg PST før, og kan ta en tur igjen. Det første PST må lære seg er at mesteparten av innvandringen som skjer til Norge i dag, ikke består av flyktninger slik FN har definert begrepet.

Kun et mindretall kan oppfylle vilkåret til å bli behandlet som det. Det skjer en folkevandring av mennesker fra den tredje verden til land som Norge, og de som kommer er i hovedsak unge og sterke menn i våpenfør alder. På jakt etter et bedre liv. Forhåpentligvis.

Tilbake i krigssoner sitter de som trenger mest hjelp, men som er for svake til å komme seg noe sted. De syke, skadde og gamle. De får ingen eller liten hjelp.

Å flytte store mengder av mennesker er ikke noen ny måte å føre fordekt krig på, så Putins hybridkrig som alle ser pågår over Storskog i Finnmark, er ikke noe nytt fenomen. Stalin brukte denne strategien mye.

Så må PST også lære seg at patriotiske nordmenn med sunn fornuft som reagerer på uansvarlig stor innvandring, ikke er høyreekstremister. Mens finsk sikkerhetspoliti ser en stor fare for at krigere fra den islamske staten skjuler seg i folkemengden og etterforsker 300 saker med mistanke om tilknytning til IS, ser ikke norsk sikkerhetspoliti det samme. Det ser ikke en gang etter.

Du kan bare riste på hodet av det faglige nivået.

Alt som er skapt med det gode som formål, kan bli snudd til det stikk motsatte, og politiet er i ferd med å bli mer relevant som en trussel mot folks sikkerhet enn som et vern om den, og min erfaring fra slike situasjoner er at du som borger da er langt mer tjent med at dette sikkerhetssystemet ikke fantes overhodet. Gud hjelper den som hjelper seg selv.

Et forsvar som blir vendt mot egen befolkningen er noe av det verste som finnes. Slik det er i ferd med å skje nå.

Hvis folk er redde, og det har nordmenn all grunn til å være nå, for dette kommer til å bli tøft, hjelper det dem lite at det sitter noen politisk korrekte tullinger i politiet og diagnostiserer dem som høyreekstreme, stigmatiserer dem og oppretter mapper med deres navn på. Resultatet er at ingen lenger stoler på politiet. Som nå kommer til å bli sittende med en stadig større haug av mapper over gode og fornuftige nordmenn. Mer absurd kan det vel ikke bli. I denne fordekte sovjetstaten.

Kvaliteten på politi, påtalemakt og domstoler i Stavanger kjenner jeg godt. Den er ikke mye høy. Dessuten er det meste korrumpert og uprofesjonelt viklet inn i hverandre. I hvert fall var det tilfelle da jeg bodde der mellom 1990 og 2000. Stavanger er Norges største småby.

En dyktig mafiaadvokat kan innbille byens dommere at de kan løfte seg seks ganger opp fra en stol uten å sette seg ned mellom hver gang. Det illustrerer det intellektuelle nivået og intelligensen. Slike illusjoner går rett hjem hos rettens håndhevere i Stavanger.

Denne sjefen for PST i byen snakker om flyktninger som om han skulle ha samme presisjonsnivå som en journalist i VG, mens han åpenbart kategoriserer alle som er mot dagens ukontrollerte innvandring som høyreekstremister eller som potensielle sådanne.

Verden er enklere desto mer enkel du er i hodet. Er du mot noe som skjer, er du mot personene, er første tankefeil, og er du mot noe, hater du noen også. Det er andre tankefeil. Flere gidder jeg ikke lete etter.

Det er slike folk jeg har måttet forholde meg til i snart tjue år.

Hvis jeg ikke var blitt overfalt og fysisk satt så sterkt tilbake mens PST og politiet snudde seg bort i 2013, skulle jeg for lengst ha reist fra Norge og søkt politisk asyl i et tryggere land, slik min gamle kollega i Forsvarsdepartementet, Arne Karstad, mente at jeg burde ha gjort allerede i 1999. Nå er det for sent.

Jeg er å sammenlikne med de skadde og gamle mennesker som sitter igjen bak fiendens linjer i Syria, men som ikke kan bli definerte som flyktninger fordi de ikke en gang fysisk klarer å komme seg over en landegrense til trygghet, slik ene kriteriet er for å bli definert som flyktning av FN og dermed kunne søke om politisk asyl.

Dette er ikke noen god situasjon å være i. Det kan jeg love deg. Så genuine flyktninger har jeg stor respekt for. Jeg kjenner meg selv igjen i dem.
http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokal ... 03663.html
PST-sjefen frykter høyre-ekstremister i Stavanger
Norulv Øvrebotten
 

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest