UTØYA, AUF og ansvaret til EP

Det AP har vært mest opptatt av, jo å innføre fandens prinsipper, les USSROMA i Norge. Jesuittparagrafen som var satt inn som en stopper i Norges Grunnlov, ble fjernet av forræderne i 1956. AP har ansvaret for ødeleggelsen av nasjonen, siden- både før og etter 2. verdenskrig.

Re: UTØYA, AUF og ansvaret til EP

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mar 13, 2013 10:25 pm

Det var flere skyttere på Utøya den 22. juli-2011.



Her hører dere hva trailersjåføren sier. Purken stod også å hørte på, hur mange purk som helst, sier sjåføren.

Men purken lar være å vitne i denne saken. Hvorfor det?

Så her ser dere TEGNINGEN, purken er skurken! Det er forskjellig disse nikkedukkene foretar seg, les frimurerne.

Så de skal dere IKKE låne deres ører til. De tjener alle sammen en viss "gammel-erik". Kasjotten er nærmeste stoppested!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Rettssak mot Staten og politiet

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 02, 2017 9:19 am

Det ser endelig ut som det skal bli rettssak mot Staten og politiet i forbindelse med den nedslående rapporten etter massakeren på Utøya.

Jeg må bare si at det var på tide!

Jeg ønsker at alle pårørende nå skal få svar på hvor ansvaret i denne saken sitter.-
Jeg ønsker også at AP måtte forsvinne fra jordens overflate i samme stund.
Til de som følger med, fest setebeltene!

BmOnline

K. Klakeggs Bergheims blogg med forskjellige synspunkter med både det ene og det andre får man si. Men slik blir skriveriene når man ikke skjønner at det er AP selv som står bak massedrapene på Utøya 22. Juli 2011.

https://web.archive.org/web/20131201111 ... juli-2011/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Granske Utøya på nytt

UNREAD_POST BmOnline » Tir Nov 26, 2019 7:38 am

Når den norske staten fører fordekt krig mot eget folk med terror og bedrag

At henger sammen med alt, og narrespillene som den norske staten kjører mot eget folk under masker av være noe annet, enten det fabrikkeres en høyreekstremist til det indirekte politiske formålet eller innføres voldelige analfabeter fra den tredje verden for å terrorisere egen befolkning, og det skjer under et falskt dekke om at de er flyktninger, så er det den fordekte kuppmakten og dobbelstaten fra øst siden mellomkrigstiden, som skal reddes for fremtiden.

Marionettene i Oslo gjør som Kremls mafiaadvokater i Oslo sier.

Når regjeringen Jens Stoltenberg laget en såkalt høyreekstremist i kombinasjonen massedrap og kontinuerlig bedrag spunnet på likene siden 22. juli 2011, var planene klare for invasjonen av millioner av unge og sterke menn i våpenfør alder fra Midtøsten og Afrika.

Kreml oppnår primært målene sine indirekte og ved bruk av marionetter. Så hele masseslaktet av 150 000 arabere i Libya på fabrikkert og falskt grunnlag i et halvår med ødeleggelse av all infrastruktur, hadde som virkelig underliggende mål å sprenge demningen som Libya så langt hadde utgjort mot Afrikas horder og åpne for en ny invasjonsrute av inkompatible unge menn i en ny rute over Middelhavet.

Norge og andre land i Europa medvirket altså i 2011 i et nytt narrspill over sovjetkommunistisk lest for å undertrykke egne folk med grusom terror og dermed redde de doble statene fra Josef Stalins tid og det politiske systemet med dets marionetter som er bygget opp i generasjoner.

Så hva som er skjedd her er rullet opp av analytikere innen vestlig etterretning for lengst. Det dreier seg kun om makt og regjeringene til Erna Solberg og Jens Stoltenberg er blant dem i Europa som har brukt mest penger og våpen for å bruke mer og mer terror i regi av staten mot egen befolkning for å beholde dagens makstruktur som er forankret gjennom labyriner i Kreml og har vært det for Norges del siden et beviselig statskupp med KGBs bedragmetoder med virkning fra 10. janauar 1940.

Det var statens egne mordere som gjennomførte angrepet både i Oslo og på Utøya og både politi og forsvar spilte en stor rolle. Sammen med politiske aktivister som har erobret NRK, TV 2 og andre sentrale medier.

Alt dette lar seg bevise, og derfor har aldri politiet med ledere som har medvirket til massedrap på eget folk for indirekte å styrke et fordekt herredømme fra Russland, noensinne gjennomført en reell etterforskning av hva som foregikk for eksempel på Utøya. De har bare skapt utallige illusjoner om å etterforske. Sannheten er at politiet samlet inn telefoner og alt annet for å fjerne beviser.

Rettssaken mot statens falske flagg, ABB, våren 2012, handlet heller ikke om hva som skjedde på Utøya, og den såkalte kommisjonen fra statsminister Jens Stoltenberg var bare lureri også. Den undersøkte ikke noe som helst, men laget en illusjon om å ha gjort det.

Den offsielle historien om 2011 terroren i Norge går ut på at en enslig mann, som ikke hadde noen militær bakgrunn eller kunne skyte overhodet, løp rundt med to våpen blant 500-600 flyktende barn og ungdommer på en stor øy og skjøt hele to barn og ungdommer i minuttet.

Les det siste en gang til. Og mange av dem med flere skudd. Inn i mellom snakket han på telefonen med politiet.

69 barn og ungdommer ble drept på Utøya og 66 skadde, og ABB holdt altså på i en time, så da blir det to personer skutt i minuttet.

Alt dette er jo det skjære nonsens. Det er en løgn som er så stor at du i din villeste fantasi ikke kunne tenke deg at noen kunne tro på det.

Ingen kan gjøre det fysisk umulige. Dermed er det lett å bevise med 100 % sikkerhet at den norske staten har løyet til det norske folk og verden for øvrig kontinuerlig i langt over åtte år. I tillegg til selv å utføre hele terrorangrepet og narre befolkningen til å slutte opp om det gamle maktsystemet fra mellomkrigstiden og dagens ledere.

Som påpekt før: Kremls smarte bedragmetoder, som er benyttet i alle disse terrorangrepene i Vesten, 9/11 medregnet, innebærer at det virkelige målet blir oppnådd indirekte. Noe du atså så i Libya også.

Illusjoner om granskinger og etterforskninger fra politi og myndigheter ellers, for hele tiden lure eget folk, har det ikke manglet på.

Dette viser mange medieoppslag i disse årene.

Hva som beviselig er skjedd, derimot, er at politiet og staten har gravd over virkelighteten i stedet for å grave den opp sammen med en presse som har begått den samme forbytelsen og løyet med åpne øyne og i tillegg har fått godt betalt fra staten for de ekstremt kriminelle handlingene sine.

pst_granske utøya.jpg
Når de skal granske seg selv- så ser alt lysere ut -tror de.


https://www.nrk.no/norge/ber-politiet-g ... YcEXn1oI-M
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

EN Varsler står frem om Utøya-massakren

UNREAD_POST BmOnline » Lør Des 07, 2019 8:36 pm

Hei.

Eg vart kontakta av ein person i går, som fortel at han har informasjon om kva som skjedde forut for massakren på Utøya, og at han ynskjer at dette no skal koma ut. Vi har jo lenge visst at ap sjølve sto bak denne massakren, men her vert det altså stadfesta av ein person, som er villig til å fortelja sin historie til individer som vedkomande kan stola på.

Av sikkerheits-orsak, så kan eg sjølvsagt ikkje røpa kilda på noverande tidspunkt.

Vi kan heller ikkje risikera å bli nedrent av media. Av den orsak så ynskjer vi at avisa Norge i Dag, kan gripe tak i saka, og lage reportasje som kan delast med dei respektive rikskanalane, som NRK OG TV2, VG OG DAGBLAD. Vi veit nemleg at desse media vert styrt av den same makteliten med oppghav i ap, som har teke seg til makt over oss alle i dette landet, og som altså sjølve står bak denne masakren.





Status som Varsler:_

Jeg har status som Varsler, og jeg forventer at jeg blir skjermet og holdt skadesløs. I og med at jeg har status som Varsler inn imot offentlig sektor og tvisteløsningssystemet, så er risikoen betydelig for gjengjeldelse fra en usynlig elite. Vi har alle sett i media de betydelige farer og ulemper varslere utsettes for når det varsles om kritikkverdige forhold innen sentrale og samfunnsviktige instanser.

Venleg helsing

Elmer Solberg

(Offisiell Varsler)
På vegne av meg sjølv og Nasjonale Varslingsgruppe
Vedlegg
2018-06-19 Dette ble sendt meg i dag.pdf
VarslerAE forteller om Utøya-massakren, Gro H B, Eskil Pedersen, JGS m.f.
2018-06-19 Dette ble sendt meg i dag.pdf (507.31 KiB) Vist 324 ganger
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Forrige

Gå til Arbeiderpartiet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron