HVA ER SOSIALISME?

Det AP har vært mest opptatt av, jo å innføre fandens prinsipper, les USSROMA i Norge. Jesuittparagrafen som var satt inn som en stopper i Norges Grunnlov, ble fjernet av forræderne i 1956. AP har ansvaret for ødeleggelsen av nasjonen, siden- både før og etter 2. verdenskrig.

HVA ER SOSIALISME?

UNREAD_POST BmOnline » Lør Jan 14, 2017 3:22 pm

HVA ER SOSIALISME?


Jo, det er en venstregreie- slik Adolf Hitler og J Stalin var nasjonalsosialister. Nazi forførere.

Mange voksne er lurt og bedratt- men noen av dem- er disse sosialistene- som fører deg ut i et vanføre. Ja, jeg snakker nedsettende om "sosserna"- for å bevisstgjøre hva de egentlig holder på med? De plukker ikke blomster av samme årsak som oss andre. Nix- når de gjør det så er det med en meget stygg baktanke- at de gjør det. Nemlig å lure deg og meg.

Ja, mange søte små er blitt grundig manipulert ut på glatta- av sosialist pakket.
Hvorfor har jeg tegnet et slikt nedadgående tonefall på sosialistene, undrer du?


Jo, les meget nøye nå og mist ikke tråden. Dagens media er med på showet, de skyr ingen midler, ser du? De lar seg bruke, og de har fått rikelig betalt av våre skattepenger over statsbudsjettet- for å forråde oss. Det er sannheten.

Vi hadde det ganske fredelig på 60-tallet med harmoni og gode tradisjoner og vår kulturarv.
Ser dere hva sosialistene har gjort siden den gangen? Jo, de har revet ned ALT det som våre forfedre stod for. Rasert velferden til nordmenn og rundstjålet både byer og bygder til skinnet- det har de gjort. Nå ser dere at det i vårt kjære naboland Sverige- er uholdbare tilstander. Hodene har allerede rullet utenfor Ikea. Det gikk en hel uke før ei svensk avis turde å omtale at det var annet enn knivrisping- slik det ble omtalt i pressen i begynnelsen. Tenk det dere. Hva tror dere overskriftene hadde vært om det var en etnisk svenske som hadde gjort dette med en muslim? Det hadde blitt spilt av på nyhetene konstant både morgen og kveld og slått opp i Expressen med de største bokstaver som de kunne bruke. For å hjernevaske svenskene totalt- å IKKE tørre å forsvare seg. HØR, det er akkurat det VI må gjøre- nemlig å forsvare oss.

Jeg er meget oppegående når det gjelder selvforsvar. Jeg var i FORSVARET- og der lærte jeg bort til guttene hvordan det skulle gjøres. De var HELT overrasket over mine metoder- offiserene fikk bakoversveis- skal jeg si dere. Og denne kunsten har jeg fortsatt i full hevd!
De var så henrykt at de ville ha meg på laget. NEI, sa jeg bestemt til offiseren som ville verve meg, jeg har MYE viktigere saker å ta for meg. Og NU e vi akkurat her. Her er det mine venner.

Løft deres hoder- og se opp. Det kommer svarte skyer på himmelen over Norge.

Husk, IKKE la deg verve til disse "slikkepottene", sosialistene. Fordi de er døde.
De som lurer kan sende meg e-post. Og de får garantert svar.
bmonline a bmonline.no

naziax.jpg
Sosialistenes endelikt på V-H aksen. Bit deg merke i at nazze svina er på venstre siden sammen med Stalin og Adolf. Dette vil ikke NRK fortelle deg, fordi de lyver.


Nå kan du tenke over følgende. Både NrK, Tv2 og pressen generellt hyller disse muslimene som fosser inn til landet vårt, dette til tross for at FOLKET ikke er blitt spurt. Og når du så tar til motmæle når en av våre egne er blitt drept, så er du en rasist- ser dere? Alle som da ytrer seg blir stemplet som exstremist og rasist og jeg vet ikke hva.

Men sannheten- det er jo at det er Nrk, og media pluss stortingsrepresentantene som er rasistene og massemorderne, IKKE du og jeg. Bare så dere vet det. Til sist, hvem har satt i gang disse evige krigene- for å få dette iverksatt?
Jo, de samme sosialistene- der har dere tegningen!!

Med vennlig hilsen

Bjørgulf.


Dere mine venner som leser dette, gjør dere klar. Spre og del.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Arbeiderpartiet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron