KGB Støre vet hva han skal gjøre

Det AP har vært mest opptatt av, jo å innføre fandens prinsipper, les USSROMA i Norge. Jesuittparagrafen som var satt inn som en stopper i Norges Grunnlov, ble fjernet av forræderne i 1956. AP har ansvaret for ødeleggelsen av nasjonen, siden- både før og etter 2. verdenskrig.

KGB Støre vet hva han skal gjøre

UNREAD_POST BmOnline » Ons Aug 29, 2018 8:47 am

JONAS GAHR STØRE OG SOS RASISME ER BOLIGHAIER!

Ny samtale med mannen bak FAKTASIDEN. Siden er POLITISK SPRENGSTOFF..

"Det viktigste for faktasiden er å bygge opp under en politikk der alle har rett til en god bolig. Det gjelder også prostituerte som i dag kastes ut av boligen sin av politiet fordi det er ulovlig å leie ut til noen man vet driver med sånt. Der er loven i det minste entydig. Disse kommunistiske løgnerne som sier de forsvarer jentene avsløres lett med at de ikke mener de har rett til bolig. Det er letteste måten å ta dem på'. De som er imot bolig for alle er for fattigdom og utnyttelse
bolig er roten til velstand i alle land.

Det er faktisk også hele mekanismen bak innvandring innvandring -> høyere boligpriser -> mer utnyttelse av de med lav inntekt

Boligpolitikk er kjernen i økonomien hele motoren bak marxisme er høye boligpriserfaktasiden.no er ikke imot rike mennesker men fokuserer på de med lav inntekt formueskatten er det verste for de rike og faktasiden vil ha den vekk da snakker jeg om de rike som har aksjer og investerer ikke de med høy inntekt som bruker den opp på tull men den som bygger opp industri De rike som lever på høye boligpriser har ikke fordel av liberalisme men kommunisme"

Det kommer nok flere små tekster fra meg inn mot tematikken. Jeg tipper du snart skjønner TEGNINGA. Jeg vil lage en sak snart som beskriver den grundigheten som er lagt ned på disse sidene. Selv har jeg bare så vidt begynt å sette meg inn i stoffet og gjennom å gjennomgå noen av tekstene har jeg forstått hvor stort dette kommer tll å bli. Han har avslørt METODENE de bruker for å føre oss inn i det jeg vil beskrive som diktatorisk diktatur, men som denne mannen kaller for et diktatur.

https://e24.no/privat/eiendom/stoere-fa ... r/20126157
https://www.cylex.no/kl%C3%B8fta/st%C3% ... 00583.html

Støre Eiendom AS
Støre Eiendom AS, Kløfta, Myrvangvegen 6, Boligutleie, Eiendom
cylex.no

Der har vi Ap sin leder eiendomshai.
https://www.document.no/2010/03/05/sos_ ... iftsmidle/

Klassekampen avslører at SOS rasisme de siste to årene har syltet ned hele 9,6 millioner i eiendom gjennom sitt eget selskap Aktivisteiendom as. Der har vi sos-rasisme...

Begge to for massiv innvandring. Begge to driver med eiendom. Det er absolutt ingen tvil. Det er boligprisene som er hele motoren bak ønsket om massiv innvandring. Dette er den moderne marxismen nok en gang skapt av rike kjeltringer.

Boligmafiaen. Bank og Boligmafia.

Kommunismen i startfasen var finanisert av blant annet verdens rikeste bank. hvem tjener mest på høye boligpriser? Jo, bankene og bolighaiene. Ideen om at kommunisme er for de fattige må vekk. Den er for rike mafia så de kan plyndre befolkningen. Det er kriminelle kjeltringer som har gått sammen om å rane innbyggerne. Spesielt de fattige. Hadde kommunister i det hele tatt vært for fattige hadde de i det minste foreslått borgerlønn ikke denne absurde ideen om at alle må dele likt. Da må staten eie ALT og etter deres regler vil staten gi dem selv alle pengene. "

Det jobbes nå KONKRET med å avsløre dette gjennom å belyse situasjonen for de PROSTITUERTE. Les gjerne denne. Jeg vil komme med " forenklinger" som gjør at flere forhåpentligvis vil sette seg inn i dette slik at " klokere" hoder enn mitt blir med å formilder denne informasjonen til almuen. Dette er faktisk SPRENGSTOFF:

http://faktasiden.no/dokumenter/315.html

For å se mer av helheten anbefales det å lese tekstene som legges ved i kommentarfeltet.

Vidar Gustad
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Arbeiderpartiet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron