Det globale bærekraftige trollet i AP

Det AP har vært mest opptatt av, jo å innføre fandens prinsipper, les USSROMA i Norge. Jesuittparagrafen som var satt inn som en stopper i Norges Grunnlov, ble fjernet av forræderne i 1956. AP har ansvaret for ødeleggelsen av nasjonen, siden- både før og etter 2. verdenskrig.

Det globale bærekraftige trollet i AP

UNREAD_POST Auschalten » Man Sep 23, 2019 10:05 pm

EØS en berikelse eller et helvete for landet"
EOS
18.12.2016 kl 19:57 1732
EØS avtalen målsetting var fri flyt av varer , tjenester og arbeid
Samt at faglige rettigheter ble i varetatt.

Fra 1980 til 2010 har denne og avtalen og dens forløper gjort den 1% rikeste i landet 3 gang rikere i forhold til resten av folket
Folket har ikke hatt i nærheten av slik utvikling økonomisk

Staten betaler det frihandelsavtalen koster.
Det betyr i praksis at du og alle skattebetalerne er med å finansiere alle som blir enda rikere av å drive med kjøp og salg inn og ut av EU og EØS systemet.

Man kan derfor ikke kalle det en frihandel i og med at det er Norge som må betale (du og meg) Ikke de som tjener på det , de får disse utgiftene dekket av oss andre.

EØS avtalen skulle også sikre at sosial dumping ikke fant sted i denne sonen.

Eøs direktiver mot Grunnloven.jpg
KGB syren les EU-direktiver overkjører våre rettigheter og Grunnloven.
Med andre ord er Jonas G Støre den hovedansvarlige banditten for dette.

Jonas G Støre, AP er hovedansvarlig for å ha innført EØS- stikk i strid med folkeviljen i 1993.
Denne uka så vi havnearbeideren i Drammen ble knust av EØS systemet.
Faglige rettigheter folk har opparbeidet seg gjennom over 100 år blir plutselig satt til side av Høyesterett

Sosial dumping har vi neppe tidligere sett så mye av som nå.

12000 EU og EØS lover og direktiv styrer mere og mere av vår hverdag.

Dersom vi ikke hadde en slik avtale , hva hadde da vert alternativet?

Oljen og gassen har tidligere stått for den største delen av verdiene Norge selger, den må de andre landene ha uansett.
De avgiftene de respektive landene ønsket å legge på denne varen ville blitt belastet sluttbruker , altså bedrifter og folk i EU.

Det samme ville vert tilfelle med fisken vi har .
EU og landene i Europa vil jo ha dette.
Da må de nødvendigvis betale det denne varen koster og mat, (spesielt fisk ) er det underskudd på i EU.

Dersom denne utviklinga fortsetter med at arbeidsavtaler blir tilsidesatt av EØS systemet, da er vi snart husmenn i eget land ( se sjøfolkene som eks).

Det kalles så pent en frihandelsavtale, det er langt unna dette i min verden.

USA eks betaler ikke en $ for å selge sine varer i EU.

Hvem har så lurt folket med dette?
I 1994 hadde vi en svært opprivende EU debatt hvor Gro Harlem ville ha NRK journalisten til stoppe Anne Enger Landstein da hun på direkten sa dette kom til å skje, Gro kalte henne en løgner , he he he.
Vel nå ser vi hvem løgneren var.

Jeg tror det må komme en stor debatt om EØS reglene som stadig griper mer om seg i vår frihet og måte å leve på.

Vi er langt på vei ikke et fritt land lenger.

Korriger meg gjerne og uttfyll meg med ting som er viktig og som jeg ikke har påpekt.

Det hjelper jo lite om noen få blir styrtrike hvis folk ellers mister både jobb og faglige rettigheter.


Vet jo at G H Brundland i sin tid var populær. MEN historien kommer til å dømme henne. Hun har vært en ufattelig ulykke for landet. Hun sa i sin tid at Norge SKAL bli multikulturelt. Hun sa også da flertallet stemte nei til EU at : " javel, da får vi gjøre det på en annen måte. Da får vi gå inn i EU bakveien ".Dermed ble EØS-avtalen lagd. En av arkitektene var Støre, som var en nær rådgiver til Brundtland på den tiden. I mine øyne burde hun vært stilt for riksrett for det hun har gjort mot landet vårt.

La oss komme oss ut av denne avtalen, som det norske folk ikke har stemt for. Vi fikk ikke sjanse til å gjøre det, det ble bestemt over hodet på oss.
Det er ikke noe problem å bli kvitt fisken, olja eller vannkraften.
La oss få bestemme i eget hus. Heldigvis er vi kvitt Bruntland, men hun svever over vannet med Støre, som var statssekretær hos henne, og har utarbeidet denne avtalen.

Høyr, høyr! Godt at folk endeleg byrjar å vakne. EØS-avtalen er eit stort landssvik og må seiast opp snarast råd slik at vi atter kan verte ein suveren nasjonalstat. Høyrde eg ikkje her om dagen at dagens avtale får unionen med Sverige til å bleikne?

Det er riktig det!
Det finnes domstoler i EU-systemet som kan overprøve høyesterett. Hadde havnearbeiderne seiret kunne de risikert å bli dratt for retten i Brussel eller Strasbourg.
Vi implementerer ikke kun alt av lovverk, vi implementerer det raskere enn de fleste EU-land.
Omtrent 7000 lovendringer siden starten i 1994.

Hva faen roter Aps Lise Kristoffersen om? Hun vet dette er slutten på norske havnearbeiderne, i hvert fall med sterke rettigheter. Ap har vært pro-EØS så lenge jeg kan huske! Billig valgflesk, om ikke bør partiet være mot.

Vi gjorde mye narr av de tidligere satellitt-statene, hva er Norge for EU nå? Mange tidligere sovjetstater har blitt med i EU, men har noen registrert at de nekter å la andre land styre dem?
Norge er annerledeslandet.

Alliansen mot EØS samler inn underskrifter.

Ligg unna kommunistene- de er livsfarlige!
http://www.viernorge.no/ Her finner dere Auschalten KGB Partiet Rødt- med Moxnes. Rene blåsyren!!

Ligg unna dette makkverket i dagens V-H akse som de kaller småpartier etc.. Bedraget er fullstendig mot Ola og Kari.
Print ut, underskriv og send inn snarest.

https://www.dagensperspektiv.no/leder/2 ... orsk-trygd

Her er en snutt om Jonas G Støre som ikke likner grisen:

https://youtu.be/RJQXPnUrWaA
Auschalten
 

Gå til Arbeiderpartiet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron