Om rettferdighet finnes skal de snart være i fengsel

Hva er egentlig Høyre blitt? Et dårlig AP parti? Jusst det, de er mer interessert i å hoppe til køys med Paven, Erna Solberg. Å velge Høyre, er det samme som å ta en dobbel overdose!
Ikke la dere blende av pengene våre, som Høyre har nydt godt av! De er for det globale helvetet, som AP.
Forumregler
Høyre er mest opptatt av å følge AP og landsforræderne, jfr Romas store drøm om verdensherredømme. Derfor, ikke lån ditt øre til dem heller. Finn deg et parti med nasjonale verdier.
Ikke her: http://bmonline.no/html/global.html
Men her: http://norgespartiet.no

Om rettferdighet finnes skal de snart være i fengsel

UNREAD_POST BmOnline » Lør Nov 26, 2016 10:55 pm

Norulv Øvrebotten

Om rettferdighet finnes skal de snart være i fengsel


Hvis det finnes rettferdighet i Norge, skal Erna Solberg sitte i fengsel og ikke holde tale i nyttårshelgen. For massemord og folkebedrag.

Selv om hun og kollegene strever fælt i kulissene for å vri seg unna ansvar og finne på nye bedrag mot eget folk. Bak en maske av budsjettforhandlinger.

Ikke har dagens politikere noe sant og lovlig grunnlag for å styre heller. Siden hele konstruksjonen for styresettet for staten hviler på et statskupp i russisk regi fra 10. januar 1940 med senere narrespill av noen stortingsvalg over kommunistisk lest.

http://www.aftenposten.no/.../Erna-Solbergs-mann--Hun...
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Om rettferdighet finnes skal de snart være i fengsel

UNREAD_POST BmOnline » Søn Des 04, 2016 8:26 pm

Norulv Øvrebotten

Verken Erna Solberg eller Jens Stoltenberg kan snakke sant


Statsminister Erna Solberg kunne her om dagen skape en illusjon om at president Donald Trump og USA stod bak henne ved å fortelle nordmenn at han hadde ringt henne og hadde sagt seg enig i alt som hun sto for. I alle fall ikke langt fra.

Da minnet jeg om at den vanlige fremgangsmåten fra mafiaadvokater og desslike i Oslo er å be noen om et møte og deretter si at den andre hadde bedt om møtet og slik skape en løgnaktig kontekst og et usant bilde av virkeligheten hos andre mennesker.

Jeg skrev at jeg mistenkte at dette var skjedd denne gangen også. Som følge av å ringe den kommende presidenten, Donald Trump, og etterpå si at han hadde ringt henne.

Mye tyder på at jeg hadde rett.

Donald Trump har fått litt bråk etter at presidenten på Taiwan ringte ham for å gratulere, og i den forbindelse opplyser Donald Trumps nære rådgiver, Kellyanne Conway, at 49 eller 50 andre ledere fra andre land har ringt Trump også. Altså til ham.

Som høflig mann tar han jo telefonen.

At disse lederne rundt om i verden overfor eget folk har gjort det samme som Erna Solberg og sagt at Trump har ringt dem, tviler jeg på.

Det finnes ledere som er ærlige og har en viss hederlighet, i motsetning til Erna Solberg.

Hun har et stort behov for å pynte seg med støtte utenfra for tiden. I likhet med forgjengeren Jens Stoltenberg. Som også ligger tynt an som følge av å ha medvirket til terror og bedrag mot egen befolkning siden 2011.

I slike situasjoner blir det tydd til alle slags knep. For å øke egen betydning i andres øyne.

Ingen av de to norske politikerne kan snakke sant. Det koster dem i så fall veldig mye.

Dette har alle løgnene og alt bedraget etter terroren 22. juli 2011 vist.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Høyre

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron