Kloakkrotter i hemmelige brorskap

Hva er egentlig Høyre blitt? Et dårlig AP parti? Jusst det, de er mer interessert i å hoppe til køys med Paven, Erna Solberg. Å velge Høyre, er det samme som å ta en dobbel overdose!
Ikke la dere blende av pengene våre, som Høyre har nydt godt av! De er for det globale helvetet, som AP.
Forumregler
Høyre er mest opptatt av å følge AP og landsforræderne, jfr Romas store drøm om verdensherredømme. Derfor, ikke lån ditt øre til dem heller. Finn deg et parti med nasjonale verdier.
Ikke her: http://bmonline.no/html/global.html
Men her: http://norgespartiet.no

Kloakkrotter i hemmelige brorskap

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jan 11, 2011 9:13 pm

Kloakkrottene i hemmelig brorskap i Arendal. I det offentlige rom topper de valglistene for partiene sine og har ambisjoner om å bli ordførere. Bak offentligheten er de frimurere i «det hemmelig brorskap» gjennom St. Johanneslogen Fraternitas til de tvende Fyrtaarn i Arendal.
Agderavisen på nett. Les mer

Så da skjønner dere sikkert mye bedre hvorfor FOLKET ikke blir hørt ved valgene?
Ser dere nå sammenhengen mellom losjen og Stortinget?

Når det kommer en freskus inn på Stortinget, jo det første han møter i døra er formannen i Europabevegelsen, som vil at vedkommende skal melde seg inn i det "gode selskap", (Europabevegelsens stortingsgruppe) det neste som skjer om han åpner kjeften, jo han får beskjed om å holde kjeft, fordi her er det formann mao som bestemmer. Slik har frimurerne styrt dette landet til skakke i åresvis. Feks. en elendig infrastruktur i nord-norge. Ingen jernbaneutbygging. Veien til vestlandet er jo en prøvelse. E6, tidligere riksvei 50 var den største elva i landet. Stolene burde jo monteres i taket på bilene, da man er mest i taket mens man ferdes på disse elendige veiene. Det er ikke så mye bedre i dag, når vi ser det i forhold til velstanden i oslostan, dvs østlandet.
Og merk dere eskaleringen med bompengeringer over hele landet, nå sist i Narvik- hvor de bygger frimurer brua, ingen ser tegninga. Djevelskapen tar mer og mer om seg. Diktaturet er fullkomment i Norge.

Slik er det i det landet som berømmes å være verdens beste land å bo i, av FN som får flere millioner for å si det...Kjøpt og betalt.
Som også hevder at Norge er medlem av FN, men sannheten er at det er en blank løgn.

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php? ... av+FN#p371


Vennligst
BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Kloakkrotter i hemmelige brorskap

UNREAD_POST BmOnline » Tor Jan 10, 2013 4:33 pm

Her er flere frimurere som står tilsluttet partipolitikk/politi og justisvesnet og forsvaret, osv.
Det er frimurere på Stortinget, i forsvarsledelsen, blant Kirkens menn og i næringslivet. Her er de mest kjente frimurerne i Norge:

Politikk:

Fire stortingsrepresentanter er frimurere: Kenneth Svendsen (fr.p.),Per Ove Width (fr.p.), Åge Konradsen (H) og Olaf Michael Thommesen (H). (Nå har de laget et nick navn på denne frimureren som er stortingspresident, Olemic Thommesen) (H).
De to tidligere Høyre-representantene Tore A. Liltved og Arne Alsåker Spilde er også frimurere. Enrekke lokalpolitikere og fylkespolitikere er frimurere, blant dem fylkesordfører Roald Bergsaker i Rogaland.
Næringsliv:

Det er flere hundre frimurere med direktør og disponent-tittel, men det er langt mellom de store næringslivstoppene i ordenen. Leif Jarodd, tidligere direktør i Hadeland Glassverk og styremedlem i en rekke selskaper, er frimurer. Det er også styreleder Tarald Sivertsen i Norske Fiskeoppdretteres Forening, konsernsjef Paul Birger Torgnes i Fjord Seafood, finansdirektør Egil Herman Sjursen i Vesta, adm. dir. Torgeir Stensrud i Finance Credit, leder i Den Norske Dataforening, Svein Stavelin, og president John Skjelvaag i Norges Bilbransjeforbund. Det er også frimurere i NHO-styret og i NHO-administrasjonen.

Kirken:
Knapt 100 prester og organister i Den norske kirke er frimurere. Ingen av dagens biskoper er frimurere, men flere tidligere biskoper har gått aktivt inn i ordenen ved nådd pensjonsalder, blant dem nylig avdøde Borg-biskop Gunnar Lislerud og tidligere biskop i Nidaros, Tord Godal. Flere pensjonerte domproster er også med i ordenen sammen med flere titalls sogneprester, blant dem sogneprest Anders Kjuus i Fagerborg menighet i Oslo og Stavanger-prestene Odd Offerdal og Tormod Wasbø. Sjømannspresten i London, Helge Pettersson, er også frimurer.

Forsvaret:
Rundt 250 offiserer og pensjonerte offiserer er i dag med i ordenen, blant dem er Generalinspektøren for Heimevernet, generalmajor Odd Frøise Tangen, og generalmajor Åge J. Hamang, kommandør for luftstridskreftene i Nord-Norge. Tidligere øverstkommanderende i Nord-Norge, generalløytnant Dagfinn Danielsen er også frimurer.

Politiet/påtalemyndigheten:
Rundt 200 politibetjenter, politijurister og pensjonerte politifolk er med i frimurerordenen. Av disse er over 20 lensmenn. I tillegg finnes det minst seks politimestere i ordenen: Olav E. Sønderland (Stavanger), Per Martin Marum(Trondheim), Einar Henriksen (Lillehammer), Odd Jørgensen (Harstad), Anders Nerli (Kongsvinger) og Bjørn Valvik (Florø). Hvorfor kan ikke vi også PEISE gassen i bunn, slik disse bandittene også gjør- uten å betale boten. Loven er lik for alle?? Husk ikke betal boten, men signer på lappen, signert under DURESS, da kan de ikke ta pengene dine!! Banditter er hva det er!

Advokater:
Advokatstanden er sterkt representert i Frimurerordenen. Totalt er det rundt 200 av dem i landets losjer. På listen over advokater finnes Morten Kjensli, Bjørn Bråthen, John Christian Elden, Per Arne Flod, Birger Nilsen, Trond Werner Lunde, Ole Lindseth og Per Kyllingstad. Stavanger-advokaten Thorstein Furustøl,Tønsberg-advokaten Leif Kilde Evensen og Odd K. Einstabland i Kristiansand er også frimurer.

Domstolene:
Noen få dommere er med i Frimurerordenen. Blant disse er lagdommer i Gulating,Ivar Drevland, byrettsdommerne Kåre Røkkum og Torstein Hellesnes i Oslo og byrettsdommer Henrik Lunde i Stavanger. Også sorenskriveren i Halden, Arnfinn Agnalt, og sorenskriveren i Horten, Thomas Hazeland, er frimurere.Tidligere høyesteretts justitiarius Erling Sandene er også medlem av ordenen.

Offentlig forvaltning:
Fylkesmann Svein Alsaker i Hordaland er frimurer. Det er også hans forgjenger Håkon Randal, som idag er president i Norsk Forsvarsforening. Fylkesrådmann Sigurd Haldorsen i Troms er også frimurer sammen med en rekke rådmenn, blant andre Hamar-rådmann Svein M. Skaar-aasog rådmannen i Hammerfest, Jens Are Brevik.

Presse/Medier:
Det er over 20 journalister og redaktører i Frimurerordenen. NRK-sjef John G. Bernander har flere av sine ansatte i ordenen: Vidar Lønn-Arnesen, Roald Øyen, Magne Misje (NRK-Hordaland), Oddvar Kristoffersen (NRK-Nordland) og Yngve Tørrestad (NRK-Vestfold). Også Knut Haavik (eks-redaktør i Se & Hør), Kurt-Johnny Olsen (Aftenposten), Lars Elton (arkitektur-skribent), Odd Rune Askeland (Stavanger Aftenblad) og Lofotens fiskerimedarbeider John-Arne Storhaug er frimurere. Tidligere Sunnmørsposten-journalist og eventyrer Ragnar Thorseth er også med i ordenen.

Kultur/Underholdning:
Norsk kultur og underholdningsliv er dårlig representert i frimurerlosjene. En gruppe skiller seg imidlertid ut: Operasangere. Det er 10-12 av dem i ordenen, blant andre Oddbjørn Tennfjord og Terje Stensvold. De to mest kjente underholdningsartistene i ordenen er Tor Erik Gunstrøm i Dizzie Tunes og Øystein Dolmen (Knudsen & Ludvigsen). Forfatter og tidligere pop-journalist Yngvar Holm er frimurer. Ferdinand Finne var også medlem av ordenen.

Kilde til saken her

De norske losjene samler over 18.000 medlemmer. På denne siden kan du finne ut hvem som er medlem i losjene der du bor, hvem de sitter sammen med, hvilke yrker de har.

Merk at listene på tv2nyhetene.no er fra «Matrikkel for Den norske frimurerorden, 2008», og ikke et løpende oppdatert medlemsregister.
Hvem møter hvem i norske losjer? Ser du i lenken her.

http://paradigmeskiftei2012.blogg.no/12 ... rimur.html

Her kan man kort og godt se hvem som skal fjernes med et pennestrøk i ymse foretak i Norge. La det skje.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Kloakkrotter i hemmelige brorskap

UNREAD_POST BmOnline » Lør Mai 18, 2013 10:54 pm

Nå hviskes og tiskes det i krokene i frimureriet:

Advarer om rettssikkerheten i Norge:
Politiveteran kritisk til frimurere i politiet
En politiveteran er bekymret for rettssikkerheten i Norge og mener det er betenkelig at ansatte i påtalemyndigheten er medlemmer av frimurerlosjen.
Politimannen Roy Riksvold sier til Dagbladet at han i en konkret straffesak oppdaget at det var frimurere på begge sider av loven, både som påtaleansvarlig og som anmeldt. Han mente at saken aldri ble etterforsket ordentlig.

– Derfor begynte jeg å følge med, og jeg oppdaget at flere saker ble liggende i påtalesystemet, sier han til avisen.

Les også: Kjøper frimurerhemmeligheter
- Bekjentskap ikke bra

Riksvold, som har vel 40 år bak seg som politimann og går av med pensjon om åtte måneder, mener derfor han kan stille spørsmål ved rettssikkerheten i Norge.

– I et demokrati skal det ikke være slik at noen slipper «billigere» fra kriminalitet fordi de kjenner noen, sier han.

Riksvold peker på at det finnes et regelverk der polititjenestemenn må søke politimesteren før de kan ha et bierverv. Han mener at det i dette regelverket også burde bli stilt krav til ansatte i politi og påtalemyndighet når det gjelder medlemskap i organisasjoner som Frimurerordenen.

– Bare det faktum at det kan stilles spørsmål om habiliteten, burde være nok til at det var klare regler, sier politiførstebetjenten til Dagbladet.

Hva mener du? Kryss av nederst i artikkelen
Anklaget, avviser påstanden

Politimester Sissel Hammer i Nordre Buskerud politidistrikt sier til avisen at påstandene fra Riksvold er alvorlige, og at saken derfor er sendt til Spesialenheten for politisaker for vurdering.

Påtaleansvarlig i saken som fikk Riksvold til å reagere, sier til Dagbladet at påstandene er meningsløse.

– Det er korrekt at jeg er frimurer. Resten av Riksvolds påstander er feilslutninger, sier han.

Les også om Lensmannen i Sørreisa: Frank Sletten
http://www.bmonline.no/html/fanget.html
Onsdag 29. oktober 2008, kl. 11:22
Share on facebook Share on twitter

De siste dagene har TV 2 fokusert på landets største brorskap, Frimurerlosjen. Over 18.000 norske menn tilhører Frimurerordenen, og blant disse er det listet opp over 250 polititjenestemenn, deriblant 34 lensmenn og ni politimestere. Listen fra frimurerne sier ikke noe om disse er yrkesaktive eller ikke.

Nå varsler en av dem at han melder seg ut av det hemmelige broderskapet. Lensmannen i Sørreisa, Frank Sletten har vært frimurer i flere år.

Klikk her for å se listen over lensmenn og se resten av politilistene nederst i artikkelen.

Sletten er medlem av Johanneslosjen Ottar, og er frimurer i andre grad med tittelen Nidkjære St. Johannes medbror. Han står oppført som politibetjent i Frimurerordenens matrikkel for 2008.

- Blir moralsk vanskelig

- Jeg kjenner meg ikke igjen i programmet som ble sendt på TV 2, men for meg blir det moralsk vanskelig hvis det på bakgrunn av programmet oppfattes som om politiet ikke har tillit. Med den bakgrunn er jeg nå i en utmeldelsesprosess, sier Sletten til Troms Folkeblad.

Han understreker overfor avisen at prosessen startet før mediefokuset:

- Jeg har heller ikke vært særlig aktiv. Dette var et valg jeg tok den gang da. For meg er det svært viktig at folk har tillit til politiet, og jeg ønsker ikke at politiet skal få negativ fokus på grunn av det valget jeg tok den gang. Derfor er jeg i en utmeldelsesprosess. Jeg ville ikke fått et habilitetsproblem med å bli i losjen, men hvis man fra utsiden ikke kan se det må jeg ta konsekvensen av det, sier Sletten.

Kritisk politimester

Politimesteren i Nord-Trøndelag, Trond Prytz, mener politifolk bør holde seg unna lukkede broderskap som Frimurerordenen.

- Jeg synes det er bra at det ikke er flere. Det er flott at folk engasjerer seg, men det bør skje i åpne former. Jeg har ingen myndighet til å be folk om å holde seg borte fra slike brorskap, men skulle alle ønske at politifolk valgte å ikke delta, sier Trond Prytz til Adresseavisen mandag.
Meld dere ut av kloakkrottenes losjer i dag!!
Frank Sletten tok en viktig beslutning da han meldte seg ut av losjen. Når vi blir stoppet av UP og fartskontroll, ja jeg er frimurer- og skal bare kjøre videre. Hørtes det kjent ut?

F Sletten.jpg
Frank Sletten, Lensmannen i Sørreisa melder seg ut av losjen.


Sletten gjorde det eneste riktige- ut av losjen for å fjerne usunn kultur.


http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/0 ... i-politiet

Johannessen går av, ikke bra å være politi og frimurer;

http://www.dagbladet.no/2013/05/19/nyhe ... /27238073/

Politimannen Roy Riksvold begynner å lukte sjit på jobben:
Det følger meget stygg lukt med rotter:

- FRYKTER KAMERADERI: Politiførstebetjent Roy Riksvold frykter at han har avslørt kameraderi i påtalemyndigheten - Jeg har funnet flere saker som påtalemyndigheten har behandlet og som det «lukter av», sier politimannen. Foto: Henning Lillegård/Dagbladet.

Politimann: Slår Frimurer-alarm
Etter vel 40 år som politimann slår Roy Riksvold alarm. Han mener det er betenkelig at ansatte i påtalemyndigheten er medlemmer av frimurerlosjen.

http://www.dagbladet.no/2013/05/18/nyhe ... /27150539/

Og hva lukter det ikke av inne på Stortinget, i Europabevegelsens stortingsgruppe, du må ha på gassmaske for å ferdes der.
Nå er det på tide at kloakkrottene blir røyket ut, jfr Navarsete i Senterpartiet!!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Kloakkrotter i hemmelige brorskap

UNREAD_POST BmOnline » Man Feb 08, 2016 7:33 pm

Her kan dere lese om kloakkrottene på Stortinget i Norge. Merk dere at dette mørkets krefter har arbeidet der i 200 år. Dette burde heller Nrk feire, da det er deres egne mørkets venner vi snakker om, frimurerne. Last ned pdf frimurermedlemmer i hele norge.


Frimurernes Hemmelighet.pdf
Hemmerlighetene hos kloakkrottene
Frimurernes Hemmelighet.pdf (1.67 MiB) Vist 690 ganger



BakFrimurerietsKulisser.pdf
Kloakkrottenes metoder kan du lese mye om her
BakFrimurerietsKulisser.pdf (24.11 MiB) Vist 686 ganger



DenNyeVerdenskeiser-ZionsLærdesÆldstesProtokoller.pdf
Sions vises protokoller er kloakkrottenes veiviser
DenNyeVerdenskeiser-ZionsLærdesÆldstesProtokoller.pdf (19.33 MiB) Vist 685 ganger



Revolusjon_Mot_Revolusjonen.pdf
Gode gamle avsløringer om fanden selv
Revolusjon_Mot_Revolusjonen.pdf (4.17 MiB) Vist 687 ganger
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Kloakkrotter i hemmelige brorskap

UNREAD_POST BmOnline » Tor Sep 28, 2017 9:32 am

Ja, det er på tide med en røykekampanje- å få bort disse kloakkrottene i systemet.

Tidligere har jeg anmodet om rotenonbehandling.

Hvis vi skal berge dette stortinget, så vi er nødt for å starte en storoffensiv med rotenonbehandling på begge steder. (Storting og Regjering)

viewtopic.php?f=96&t=342


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Lot du deg lure til å stemme på V-H aksen??

UNREAD_POST BmOnline » Tor Okt 19, 2017 7:37 am

Dere som har LATT dere LURE til å stemme på V-H aksen, ser dere ikke at dere støtter opp under denne GALSKAPEN?

V-H aksen er det samme som blåsyre til folket. Hvorfor?

Jo, fordi dere ikke har fått lest dere opp om Kartellet som styrer Norge UTENFOR partienes valgflesk program. Det er bare lureri. Dere må slutte å høre, tro på Nrk og msm i Norge- som bedriver en meget skjult agenda i stedet for å gjøre noe for oss, så gjør de bare noe helt annet, ja det mest grusomme du kan tenke deg- drepe oss uten å blunke er hva de er i stand til. Det var det som også skjedde på Utøya i 2011- den 22. Juli.

Her er Kartellet jeg har vist dere nå i mange hundre innlegg på FB og på mine hjemmesider. Kartellet som ingen ønsker å snakke om.

https://www.facebook.com/groups/124930748061503/ Stortingets Gapahuk.

Og her ser dere selve oppstarten på Kartellet offisiellt, den 7. mai 1969 ble det opprettet inne på stortinget til og med med egen stortingsgruppe. Hører dere??

http://bmonline.no/html/eu_69.html

Så nå ser dere at de har en gedigen hestehandel på tinget bak vår rygg. Det er både ulovlig og straffbart, jfr Norges Grunnlov og strl § 83. Om å innlemme Norge under fremmed herredømme.

Det er ikke for ingenting jeg skriver dette. Folket i Norge er lurt trill rundt av "ulvene" på stortinget.

I 2004 avslørte vi dette i Folkeasksjonen mot Eu-medlemskap.
Øyvind, Lars og jeg. Vi var i Drammen på Visjon Norge og lagde der flere programmer som gikk ut direkte til flere tusen seere i Europa.

Frank Caleb Jansen var programleder i Visjon Norge og han var også nestleder i Kystpartiet. Vi hadde mange gode programmer med Frank dere- som også var en troende kristen.

Her er mange videoer om globalistenes tentakler, det ryker av disse videoene.
Her er lenken til Folkeaksjonen Mot EU- og Landsforræderi.no- På min hjemmeside. :wink:
https://bmonline.no/html/index_.html

Vidar Kleppe var nestleder i FrP og visste om denne hestehandelen. Her forteller han om akkurat dette sammen med oss i FME i 2004 på Visjon Norge, som gikk ut til 27 land. Krigsseilere i Arendal kunne ikke tro sine egne øine at sannheten kom for en dag om AP og hele røkla på tinget:

https://www.veoh.com/watch/v346955ZP8HDSNn
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Kloakkrotter i hemmelige brorskap

UNREAD_POST BmOnline » Man Jan 04, 2021 4:21 pm

Her er flere rotter som har drept og rottet seg ferdig.

Frimureriet- illuminati osv..video av Morten Løke:



Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Jan 04, 2021 4:21 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Høyre

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron