Purken med hijab, er det mulig?

Hva er Fremskrittspartiet? Jo, det er Anders Langes parti, som kanskje hadde fungert om ikke Hagen kom og ødela det? Hagen kom som kjent fra Tate Lyle, "sukker-ungen". Sannheten er at FrP er et parti som har som oppgave å ta vare på "rasistene" i dette landet, som AP er meget fornøyd med, jfr å innføre globaliseringen. Et avtalt spill. Rasister fins ikke i Norge, men se på muslimene, der har du dem! Derimot finnes det flust med oikiofober i dette landet, faktisk så mange som 45 prosent lider av denne AP- sykdommen.-
Og av dem som er "fanget" i Europabevegelsen inne på Stortinget har soleklart denne forræderske ånd i seg. Storparten av det norske folk lider av uvitenhet, pga en korrupt presse. Media er med på bedraget mot Nasjonene- og for det globale helvetet.
Forumregler
Fremskrittspartiet er også for EU. C I Hagen sa ja til EU i 1995. Da meldte jeg meg ut av FrP på dagen!
http://bmonline.no/html/frp.html

Det er bare landsforrædere som endrer lover bak folkets rygg, for selv å gå fri- etter å ha sagt ja til EØS avtalen.
http://grunnlovens-vektere.com/html/votering.html

Skal politiet få benytte hijab til tjenesteuniformen?

Du kan velge 1 alternativ

 
 
Vis resultater

Purken med hijab, er det mulig?

UNREAD_POST BmOnline » Tor Feb 05, 2009 3:50 pm

Nå som fru "Killingren" og "guten" Knut Storberget har gått inn for at muslimene skal ha hijab på hodet i tjenesten, så vil jeg øyeblikkelig kreve at det må være likhet for alle.

Nå skal samene også få lov å gå med samelue og kofte i tjenesten. Det er jo bare rett og rimelig?


Ja, jeg er selv motstander av begge forslag, men om ikke Justisministeren snur, så oppfordrer jeg Arne Johannessen i politiforbundet å ta samtlige ut i streik. Dette er jo sinnsykt. En uniform er jo en sak som skal synliggjøre at man er politi, ikke en muslim.

Ved å lese uniformsreglementet i staten, så vil en der se at INGEN kan ha andre plagg enn det som er godkjent i hht gjeldende uniformsreglement. Og det skal være ensartet uniform i Tollen, Politiet og Forsvaret.

Har noen gitt andre fullmakter ut over dette, er det i strid med gjeldende uniformsreglement.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Purken med hijab, er det mulig?

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mar 04, 2009 11:03 am

BmOnline skrev:Nå som fru "Killingren" og "guten" Knut Storberget har gått inn for at muslimene skal ha hijab på hodet i tjenesten, så vil jeg øyeblikkelig kreve at det må være likhet for alle.

Nå skal samene også få lov å gå med samelue og kofte i tjenesten. Det er jo bare rett og rimelig?


Ja, jeg er selv motstander av begge forslag, men om ikke Justisministeren snur, så oppfordrer jeg Arne Johannessen i politiforbundet å ta samtlige ut i streik. Dette er jo sinnsykt. En uniform er jo en sak som skal synliggjøre at man er politi, ikke en muslim.

Ved å lese uniformsreglementet i staten, så vil en der se at INGEN kan ha andre plagg enn det som er godkjent i hht gjeldende uniformsreglement. Og det skal være ensartet uniform i Tollen, Politiet og Forsvaret.

Har noen gitt andre fullmakter ut over dette, er det i strid med gjeldende uniformsreglement.

BmOnline



Nå viser det seg altså at Jens Stoltenberg har velsignet hijab i politiet. Jeg må virkelig si at dette nesten virker som hans egen regjerings avskjedssøknad.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Samekofte i retten

UNREAD_POST BmOnline » Søn Feb 07, 2010 6:49 pm

Samekofte i retten

Domstoladministrasjonen har foreslått å innføre forbud mot samekofte for dommere i norsk rett (Aftenposten 8/1-10). Dette på bakgrunn av fjorårets debatt om bruk av hijab til politiuniformer. Sametingets president Egil Olli sier i en kommentar: ”Et særlig spørsmål er hvorvidt en dommer bør kunne bruke samekofte i retten. Dette kan tenkes å være aktuelt i saker der det ikke benyttes dommerkappe”, heter det i et høringsnotat som fastslår at samekofte er en samisk folkedrakt og mer et kulturelt symbol enn et politisk eller religiøst.

Jeg må si meg enig med Sametingets president. At Domstoladministrasjonen sammenligner etniske norske og -samiske tradisjonelle klesdrakter og nasjonaldrakter, med klesplagg som hører hjemme i Midtøsten (og knapt nok der), er ikke bare en fornærmelse overfor nordmenn og samer, men et overtramp, for igjen å gjøre seg lekre overfor muslimene i Norge. Debatten i fjor vedr. forslaget om å tillate hijab som en del av norsk politiuniform - og som nær var ved å bli vedtatt av Regjeringen - var ikke annet enn norske myndigheters knefall overfor islam og et ledd i islamiseringen av Norge.

Norge er nordmenns og samers fedreland. Her finnes ingen plass til folkeslag med en religion og tradisjon som ikke respekterer verken likestilling, ytringsfrihet eller generelt menneskerettighetene, og som har verdensherredømme som overordnet mål. Domstoladministrasjonen bør gå i seg selv for å se følgene av et slikt forslag, om ikke annet enn i respekt for eget folk og land.


Bjørnar Røyset
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til FrP

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron