Narrespill i Norge og Vesten

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Narrespill i Norge og Vesten

UNREAD_POST BmOnline » Man Okt 24, 2016 8:01 am

Norulv Øvrebotten
02.05.16
Narrespill i Norge og Vesten

Narrespillene fra mafiaadvokatene som styrer Norge på vegne av Kreml har vært hyppige og mange opp gjennom årene, og de kreative måtene som det blir drept på for å skjule drapene som naturlige dødsfall, har også vært utallige.

Da Thorbjørn Jagland ble kuppet inn som statsminister i et narrespill fra Kremls mafiaadvokater i Norge sommeren og høsten 1996, med den følge at den langt smartere Gro Harlem Brundtland ble kuppet ut, hadde Moskva kun noen få mål med å bruke ham som marionett i noen år. Det var aldri meningen at Jagland skulle sitte lenge.

Det ene målet fra Kremls mafiaadvokater var å følge opp den ferske innstillingen fra Lundkommisjonen, som var en konstruksjon fra disse advokatene fra 1994.

Denne kommisjonen hadde i et narrespill snudd forholdet mellom banditter og politi på hodet, slik den skulle, og i stedet for å etterforske bandittene hadde kommisjonen etterforsket politiet, og på falskt grunnlag stemplet hva sikkerhetspolitiet hadde gjort etter krigen som ulovlig. KGB og norske venner hadde som følge av at forholdet mellom banditter og politi ble snudd opp ned i narrespillet, unngått helt noe kritisk lys på seg.

Følgen var at sikkerhetspolitiet lå igjen med brukket rygg sommeren 1996.

Jagland ble om høsten satt inn nettopp for å bryte ryggen dobbelt på dette politiet og sparke hele ledelsen, slik at det skulle være fritt fram for de hemmelige russiske tjenestene FSB og deres styrende norske junta av noen mafiaadvokater fra skyggene, å befeste det gamle herredømmet fra øst som var etablert i et statskupp med virkning fra 10. januar 1940. Da statsmakten frekt var stjålet videre ved hjelp av sovjetkommunistisk bedrag.

At Høyesterett medvirket til å befeste fremmed makt over Norge nok en gang i 1996, og stilte med en dommer som hadde et medlemskap i SV bak seg, for å lure befolkningen, er ikke noe overraskende. Denne domstolen for Russlands frontfamilier i Oslo har stort sett ikke gjort noe annet enn å begå svik. I viktige stunder for landet. Høyesterett er i lomma på Moskva.

Den andre oppgaven som Kremls mafiaadvokater i Oslo satte statsminister Thorbjørn Jagland til å gjøre, var å opprette en trygg sone for øst-tyske Stasi i Norge. Den fryktede kommunistiske sikkerhets- og etterretningstjenesten Stasi hadde uvanlig mange agenter i Norge. Pressen var full av dem blant annet.

Den viktigste arven fra Stasi, var likevel dødsskvadronen som opererte internasjonalt med base i Norge, og som hadde en uvanlig merittliste og høy profesjonalitet. Disse agentene ble overført fra Stasi til KGB sommeren 1989. I Norge var dødsskvadronen helt trygg, for den var - akkurat som i vår tid - beskyttet av Riksadvokatembetet.

Glem aldri at Norge er både en fordekt vasall- og mafiastat og har vært det i generasjoner. Eneste grunnen til at vi har hatt vestlige klær er at Kreml har benyttet hele den norske staten til spionasje og etterretning mot andre land i verden. I virkeligheten har Norge vært et østblokkland.

Sammen med riksadvokatembetet stanset Thorbjørn Jagland all norsk etterforskning fra politiet i det som var igjen i arkivene i Stasis hovedkvarter i Berlin. Det var en fortid som ingen fra norske myndigheter skulle ha innblikk i. Stasi skulle ha en trygg havn i Norge, selv etter Tysklands samling.

At hele avviklingen av Sovjetunionen var et gigantisk globalt narrespill, viste seg også i hendelsene i Norge. De som skulle ha tapt den kalde krigen, kom ut som vinnere, mens de som skulle ha vunnet, kom ut som tapere.

Hvis de durkdrevne strategene i Kreml virkelig hadde tapt, skulle deres nære norske venner som Thorbjørn Jagland og Jens Stoltenberg ha vært utelukket som statsministere i Norge. Før 1992 var de betraktet som så upålitelige at det var utenkelig å gi noen av dem sikkerhetsklarering.

Ryggen på et norsk sikkerhetspoliti med forankring i vestlige allianseforhold, skulle heller ikke ha kunnet bli brukket av som følge av en bedragoperasjon fra KGB. Som for å lure omverdenen skiftet navn til FSB og SVR fra 1992. Så ingen tvil om hvem som vant. Av øst og vest. Igjen.

Mennesker som juristene Bill Clinton og Barack Obama fra den politiske venstresiden hadde vært utenkelige som presidenter i USA, hvis det ikke hadde vært for følgene overalt i vest av dette store strategiske narrespillet fra Kreml som ble innledet på 1980-tallet og som har fortsatt siden. Omtrent alle er blitt lurt trill rundt.

Russland befestet herredømmet fra skyggene overalt i Vesten. Med kamuflerte overfall og drap og utallige narrespill med eller uten lik over klassiske kommunistiske lester, og siden med massedrap og enda mer narrespill. Slik du blant annet har sett i USA i 1995 og 2001, og i Norge etter 2011.

Thorbjørn Jagland la i hvert fall som politiker et godt grunnlag for massedrapet her i landet i 2011.

De to mafiaadvokatene i Arbeiderpartiet, Jens Christian Hauge og Johan Fredrik Remmen, og i en viss utstrekning med bruk av også en mer uvitende advokat Håkon Bleken, hadde i koordinasjon med dødsskvadronen, travle dager på 1990-tallet og senere.

Jeg ble overfalt, forgiftet og forsøkt drept første gangene i 1995 og 1996. Min gamle sjef i Forsvarsdepartementet, Johan Jørgen Holst, døde i 1994 som utenriksminister etter en rekke hjerneblødninger, og en annen sekretær av ham, Anne Orderud Paust, ble skutt i et narrespill i 1999.

Å befeste det fordekte russiske herredømmet over Norge hadde kostet en rekke liv før 22. juli 2011.

Da denne dagen kom sommeren 2011, var det nesten ti år siden jeg hadde avdekket de smarteste og hemmeligste bedragmetodene fra øst, så jeg så jo ganske fort hva som skjedde.

Jeg hadde også intim kjennskap til dødsskvadronen i Norge. Den hadde jeg levd med siden jeg ble voksen omtrent, men var ikke blitt klar over det før i 2002.

Når jeg satte i gang på Internett med å fortelle hva som egentlig var skjedd i Oslo og på Utøya 22. juli, og om alt bedraget som for meg på velkjent vis ble spunnet kontinuerlig på de 69 likene, møtte jeg straks motstand. Ikke minst ble jeg sensurert og manipulert på nettet, og forsøkt diskreditert på alle mulige vis, noe jeg ennå blir, for du kan bare søke på navnet mitt og se hva du får opp av karakteristikker for å ta mannen og ikke ballen.

Samme miljøet som sto bak massedrapet på Utøya trakasserte meg systematisk i eget hjem for å hindre at jeg kom ut med noen som helst informasjon. Terroren begynte for alvor på forskudd allerede i mai 2011, da en kort vannledning i gummi inn til toalettet i annen etasje i leiligheten, ble skåret tvers av med kniv, slik at jeg fikk oversvømmelse ned til første etasje.

Så fulgte det slag i slag. Jeg kunne blant annet våkne om morgenen med klokken skåret av meg. Fra venstre hånden min. En gang fant jeg klokken igjen i fryseren. En annen gang på gulvet.

Begge gangene med ene stolpen røsket bort og remmen skåret av.

Det er slikt som heter "friendly warnings" hos mafiaen.

Jeg skrev sannheten om 22. juli 2011, og visste hver dag at jeg kunne bli drept når som helst. I motsetning til journalister og redaktører i pressen, som holdt seg til det falske flagget i bedragoperasjonen og lurte befolkningen dag ut og dag inn.

Å jage meg ut av eget hus med terrormetoder fra Stasi, hadde jeg vært utsatt for før. Både i 2003 og 2006. Etter store oppdagelser om kommunistiske metoder og resultater i Vesten.

Et drap må imidlertid ha et skinn av troverdig kamuflasje for å kunne bli oppfattet som naturlig på noen måte.

Da Johan Fredrik Remmen og de andre mafiaadvokatene som hadde regien på denne falske flaggoperasjonen med 77 drepte mennesker, flyttet Jonas Gahr Støre med kodenavnet "Martin" både hos sovjetiske KGB og russiske FSB, over fra Utenriksdepartementet til Helsedepartementet høsten 2012, forsto jeg straks hvorfor det skjedde.

Jeg visste at nå kom en sovjetisk felle som Remmen & Co hadde brukt før, men ikke hvilken versjon.

Jeg var jo den eneste i hele Norge som utgjorde noen trussel mot komplottet. Så jeg var fiende nummer 1.

Nå kunne Jonas Gahr Støre som sjef for sykehusene medvirke til å rigge et kamuflert drap på meg sammen med blant andre samme dødsskvadronen som hadde gjort den virkelige jobben på Utøya. Den skulle først skade meg så hardt fysisk at jeg måtte på sykehus. Det forsto jeg. For det var hendt før.

Det skjedde også. Prosedyren ble fulgt.

Den videre historien er en historie om grusom tortur med ufattelige smerter. For på sykehuset her i Førde var plassert en psykiater fra Oslo. Beleilig nok som vikarlege for en kort tid, men med kontrakt på fem årslønner. Nå var jeg tilbake i gamle Sovjetunionen.

Han var 72 år, fra Irak og utdannet i nettopp Sovjetunionen. Av alle steder. Den lille mannen gikk til oppgaven med det spesielle smilet som en iraker med god betaling kan ha. Navnet hans var Bezzuni Fathi. En gang hadde han også vært kirurg på Ullevål sykehus.

Dødsskvadronen i Norge forgiftet meg så jeg fikk ufattelige fysiske smerter i magen, som i neste omgang kunne benyttes til å si at jeg hadde dem som følge av psykisk sykdom. Det var brohodet som ble skapt.

Dette er en vasallstat under Russland fullt ut. Bedragmetodene er brutale og smarte. Jeg fantes ikke psykisk syk. Bortsett fra at jeg slet med søvnen som følge av ekstremt stress av å bli mobbet med ondskapsfulle metoder som fulgte oppskrifter fra øst-tyske Stasi, over to tiår etter Berlin-murens fall.

Fathi var en sadist og torturerte meg i måned etter måned på det mest grusomme i 2013 og 2014 med høye doser med psykiatriske medisiner på falskt grunnlag og ødela meg fysisk, men takket være en sterk kropp overlevde jeg så vidt og kom ut av sykehus før jul i 2014, langt over ett år etter at jeg hadde kommet dit forgiftet.

Da var alle de falske diagnosene som var benyttet som grunnlag mot meg fra begynnelsen i 2013 og utover i prosessen, tatt bort fordi de ikke var sanne. Jeg var imidlertid blitt forkrøplet av torturen.

Torturen var ekstrem og den kostet meg blant annet altfor mange tenner. Pluss at den ga meg nedsatt fysisk funksjonsevne og permanente magesmerter. Jeg ble låst til Norge. Faktisk har jeg ikke klart å komme meg ut av Førde siden.

Eneste grunnen til at jeg ikke ble drept med god kamuflasje, var de stadige protestene fra en lokal psykolog ved sykehuset som sterkt motsatte seg hva jeg ble utsatt for, så Bezzuni Fathi fra Oslo, Moskva og Irak ikke turde heve dosene til sikkert dødelig utfall. Slik han varslet og truet med, for å psyke meg ned.

Likevel var det et ekstremt smertefullt drapsforsøk. Det hadde vært langt mer humant å ha skutt meg. Neste gang bør dere gjøre det.

Sjefen for PST, Bendicte Bjørnland og politidirektør Odd Reidar Humlegård, fulgte godt med, men løftet ikke en finger for å redde meg fra de stadig mer hyppige mafiaoverfallene i 2012, 2013 og 2014. Begge hadde krysset Rubicon for lengst.

Så 22. juli 2011 er ikke den eneste terroren som de to politisjefene har medvirket til. Gjennom aktive handlinger og unnlatelser. Å handle stikk motsatt av eget eksistensgrunnlag blir gjort litt for lett av mange i høye stillinger innen sikkerhet her i landet.

Det er heller ikke eneste terroren som dagens leder i Arbeiderpartiet, Jonas Gahr Støre, har vært med på. Jeg kan legge sammen to og to og få fire. Arbeiderpartiet kjenner jeg.

I det hele tatt er det ingen tvil om hvor Støre og mange andre hører hjemme. Skal Norge en gang bli fritt og kvitte seg med underliggende russiskstyrt mafia og overherredømme, er det mangt og mye som må bort. Trolig også tilsvarende styresett i Amerika og ellers i Europa.

Noen god statsminister for andre enn Russland kan Jonas Gahr Støre aldri bli. Ikke under noen omstendighet.

https://document.no/…/statsministerkandidat-jonas-gahr-st…/


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Okt 24, 2016 8:01 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron