Landssvikerne Thorbjørn Jagland og Jens Stoltenberg

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Landssvikerne Thorbjørn Jagland og Jens Stoltenberg

UNREAD_POST BmOnline » Fre Sep 30, 2016 8:27 am

Norulv Øvrebotten

Et oppgjør for landssvik venter både Thorbjørn Jagland og Jens Stoltenberg

Den dagen narrespillet som er spunnet på 77 lik for å styrke Russlands makt over Norge, ryker for godt, er begge disse to tidligere statsministrene ferdige. Ikke en gang VG kan redde dem. Med distraksjoner fra fortiden.

Timeglasset renner ut. Et oppgjør for landssvik venter.

Alle sentrale lederskifter i arbeiderbevegelsen er opp gjennom historien skjedd med klassiske bedragmetoder fra KGB fra skyggene. De har jeg kartlagt grundig, og disse teknikkene ble brukt også da Jens Stoltenberg ble kuppet inn. Med den følge at Thorbjørn Jagland ble kuppet ut. Som toppleder for Arbeiderpartiet og Norge.

Regien var hos Kremls mafiaadvokater. Slik den alltid har vært i slike maktskifter i Norge.

Pluss slik regien har vært i bedragoperasjoner ellers, som for eksempel i kombinasjonen av terror og kontinuerlig bedrag med virkning fra 22. juli 2011 for smart å lure befolkningen til å slutte sterkere opp om seg og det gamle maskerte herredømmet østfra. Bedragmetodene er alltid de samme gamle sovjetkommunistiske.

Jens Stoltenberg er en massemorder - en barnemorder, men det forteller ikke VG.

Jeg gjør det.

Jens Stoltenberg har jeg kjent siden han var soldat i 1979.

Nå er Stoltenberg så nervøs og redd for å bli avslørt at han ikke stiller opp på pressekonferanse i Oslo om egen bok, men unnskylder seg med en begravelse, som om ikke boklanseringen lett kunne ha vært flyttet til en annen dag, om så var.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/jens ... /23807837/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Landssvikerne Thorbjørn Jagland og Jens Stoltenberg

UNREAD_POST BmOnline » Tir Okt 04, 2016 8:39 am

Norulv Øvrebotten

Lanseringen av Jens Stoltenbergs selvbiografi bør utsettes

Gyldendal burde ikke gi ut Jens Stoltenbergs bok "Min historie" før forlaget har sjekket nærmere sannheten i hva han forteller.

Blant annet er alt som Jens Stoltenberg forteller om 22. juli en serie løgner, og det burde Gyldendal oppdage like mye som de fleste andre her i landet nå gjør. Noe annet er useriøst. Fra et velrennomert forlag.

Å fortelle at boken fra Stoltenberg er sterk og ærlig, når den er uærlig, er drøy kost. Det er i hvert fall sterkt.

Hvor god Jens Stoltenberg er til å lyve har vi fått demonstrert lenge. Ikke minst i dagene etter at den falske flaggoperasjonen begynte i 2011. Han lurte da alle trill rundt. :twisted:

Denne bedragoperasjonen over en klassisk kommunistisk lest har nå rullet og gått i over fem år. Erna Solberg har spunnet like mye bedrag på de 77 likene av for det meste barn og ungdommer som Jens Stoltenberg. I dette blodige komplottet mot eget folk. For å styrke seg selv under fordekt fremmed herredømme.
Min historie
Sterk og ærlig selvbiografi.

http://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokume ... n-historie
gyldendal.no|Av Gyldendal Norsk Forlag
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Arbeiderpartiets indre rom er ikke i Arbeiderpartiet

UNREAD_POST BmOnline » Tir Okt 04, 2016 8:42 am

Norulv Øvrebotten

Arbeiderpartiets indre rom er ikke i Arbeiderpartiet

Jeg har i Dagsavisen kommentert en artikkel av Arne Strand i forbindelse med Jens Stoltenbergs selvbiografi "Min historie":

"De indre rom i Arbeiderpartiet er ikke i selve Arbeiderpartiet. Noe min gamle kollega fra NRK Dagsnytt, Arne Strand, utmerket godt vet. Det er mange lukkede dører før du kommer til det innerste rommet i dette systemet.

Arne Strand og jeg hører begge til en generasjon som opplevde Jens Christian Hauge som maktens ansikt i Norge, et uttrykk som for øvrig var tittelen på en bok om ham fra 1991.

Jens Christian Hauge hadde skjult regimakt også i den aktuelle tiden som Jens Stoltenberg forteller en halv sannhet om, og hans høyre hånd, advokat Johan Fredrik Remmen, stod bak utførelsen av de fleste av intrigene i toppolitikken på 90-tallet og senere fram til vår tid. Uten å alltid vise seg fram.

Jeg kjenner godt teknikkene til Hauge, Remmen & Co som er brukt både da Thorbjørn Jagland ble kuppet inn som partileder i 1992, med den følge at Gro Harlem Brundtland ble kuppet ut, og som igjen ble benyttet da Thorbjørn Jagland ble kuppet inn som statsminister i 1996, med den følge at Gro Harlem Brundtland ble kuppet ut som statsminister.

Slike kupp og utskiftinger blir gjennomført etappevis og over lang tid og blir godt kamuflert. Da Stoltenberg ble kuppet inn som partileder i 2002, ble intrigespillet snudd mot Thorbjørn Jagland. I stedet for å være for ham.

At den som skal ut blir gjort akutt syk, er ofte en del av det brutale spillet.

Utallige ledere i Arbeiderpartiet og arbeiderbevegelsen ellers er skiftet ut på tilsvarende vis i etterkrigstiden. Du kan få et innblikk i en god del av dem ved å lese Per Øyvind Heradstveits bok "Einar Gerhardsen og hans menn" fra 1981. Tidligere statsminister Trygve Bratteli var hans viktigste kilde.

Siden Arne Strand arbeider i hva som tidligere var Arbeiderbladet, har han sikkert lest Reidar Hirstis bok fra 1991, "Partipisken". Noen pen prosses var det ikke som ble Hirsti til del da han ble presset ut som ansvarlig redaktør for Arbeiderbladet i 1974. På den tiden var redaktøren for avisen landsmøtevalgt.

Du må til Sovjetunionen for å finne tilsvarende fremgangsmåter som i norsk arbeiderbevegelse ved utskifting av ledere. Stalin kuppet blant andre egne ledere av hemmelige tjenester inn og ut i mellomkrigstiden. Etter mye av den samme oppskriften. Det var under den store terroren i øst."
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Liv Signe Navarsete stolt over AP Jens

UNREAD_POST BmOnline » Tir Okt 04, 2016 8:47 am

Norulv Øvrebotten "Stolt over resultatene sammen med Jens Stoltenberg"

Jeg er vel den fra Sogn og Fjordane som i praksis som har vært høyest oppe i statens sikkerhetssystem som politisk rådgiver for den faglig sterke forsvarsministeren, Johan Jørgen Holst. I alle fall minnet en kjent forretningsmann her i fylket meg om det for en tid siden.

Det ville ha vært utenkelig i vår tid å både medvirke til å sprenge Oslo sentrum i lufta og å drepe barn og ungdommer på Utøya for indirekte å styrke oss selv under Russlands maskerte herredømme. Samtidig som vi løy befolkningen huden full om motiv og kontekst.

Like utenkelig ville det ha vært å indirekte ha gjort en strategisk jobb for Kreml i Afrika med å bombe demningen i Libya som holdt Afrikas horder fra å invadere Europa over Middelhavet, så Kreml kunne bruke disse menneskene til splitt og hersk for å undertrykke den europeiske befolkningen. Sammen med sine nasjonale marionetter rundt om.

Liv Signe Navarsete var leder for Senterpartiet og statsråd hos Jens Stoltenberg i 2011, da terroren skjedde i Norge og bombingen av Libya ble utført, med mange uskyldige drepte, og da et rikt land i den tredje verden med skoler og helsevesen for alle ble gjort ulevelig og fullstendig ødelagt av hva Navarsete var med på som medlem av Jens Stoltenbergs regjering.

Norske jagerfly slapp nærmere 600 avanserte bomber over Libya.

Noe sant og lovlig grunnlag for hva som ble gjort fantes ikke. Alt sammen var fabrikkert.

Til tross for denne avsindige kriminaliteten i stor skala, har Sogn og Fjordane Senterparti nominert Liv Signe Navarsete til en ny periode som folkevalgt fra fylket.

Hennes plass er i fengsel. Sammen med de andre som har vært med på å drepe egen og et annet lands befolkning i barbariske handlinger.

Det skulle bare mangle at ikke det skjer. Politikere har ikke mer rett til å drepe enn andre. Når de går løs på egen befolkning i narrespill over en gammel kommunistisk lest, er alle før utenkelige grenser sprengte.

Barnedrap som på Utøya til politisk formål er noe av det mest foraktelige som tenkes kan, og selv stortingsrepresentanter fra Sogn og Fjordane er ikke så dårlig mentalt utrustet at de har straffefritak for alvorlige forbrytelser. Selv om grensen kan synes farlig nær.

Til Aftenposten sier Liv Signe Navarsete at hun er stolt over resultatene i den rødgrønne regjeringen sammen med Jens Stoltenberg.

Kommentar BmO:

Ja, det er sengetid for samtlige på stortinget inn på Ila eller Oscarsborg festning hadde passet bra. Murgolv, vann og brød. Sett i sving saken. Få bandittene og morderne i varetekt i påvente av dom i saken.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron