2016 var et bedre år for meg enn for Erna Solberg

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

2016 var et bedre år for meg enn for Erna Solberg

UNREAD_POST BmOnline » Fre Jan 06, 2017 9:59 am

Norulv Øvrebotten

2016 var et bedre år for meg enn for Erna Solberg

Som erfaren journalist, redaktør og forsvarspolitiker vet jeg når jeg har godt tak på en sak. Når jeg behersker et emne til mer eller mindre fullkommenhet.

Ingen av dagens journalister og redaktører har noe å lære meg om forsvars- og sikkerhetspolitikk. Min bakgrunn og erfaringer er ganske unike. Til å kunne åpne øynene til folk og gi et avgjørende bidrag for at Norge skal kunne få den nasjonale friheten tilbake. Gjennom sann og relevant informasjon, kunnskap og innsikt.

Jeg behersker KGBs mest sofistikerte bedragmetoder etter mange års etterforskning. Fra dem kan jeg slutte meg til hva som ikke bare er skjedd siden 22. juli 2011, men rulle opp hendelsene helt tilbake til mellomkrigstiden. Da Stalin kuppet statsmakten fra skyggene ved hjelp av bedrag fra sine marionetter i Norge, for deretter å flytte reell makt ut av demokratiske organer og holde noen narrespill av stortingsvalg hvert fjerde år for å maskere de underliggende kriminelle maktforholdene.

Når det gjelder Norges reelle stilling som fordekt vasall under Kreml i generasjoner og den falske flaggoperasjonen som er kjørt siden 2011 for indirekte å befeste det fremmede herredømmet med underliggende skjulte og åpne maktstrukturer, har jeg ikke bare godt tok på kjensgjerningene, men et meget godt tak på dem og kan sette alt inn i en korrekt sammenheng. Så historien både i Norge og andre land henger sammen

Verken riksadvokat Tor Aksel Busch eller russisk mafia og etterretning for øvrig, klarer lenger å få tak på meg for å hindre at jeg forteller sannheten om både dem, dødsskvadron og mafiaadvokater som utgjør kommandohøyder og redskaper for Kreml i Norge.

Det russiske herredømmet hviler først og fremst på det juridiske systemet. Som 22. juli også har vist. Igjen.

Å stjele staten fra nasjonale befolkninger ved å doble den, var et djevelsk genialt sjakktrekk fra Josef Stalin i sin tid, og så langt jeg kan se går fenomenet igjen i hele Vesten. Medregnet Amerika.

Den slue Stalin gikk rundt alle militære forsvar i Vesten. De viste seg bare å være kopier av Maginotlinjen i Frankrike.

Dagens russiske president, Vladimir Putin, bygger videre på arven. Som omfatter et fordekt imperium over flere kontinenter. Det blir styrt med klassiske mafiametoder.

Pravda er heller ikke død. Det gamle sovjetiske organet lever videre i ethvert riksdekkende medium i Norge. Som nå febrilsk forsøker å sette dagsorden ved å lappe irrelevante saker og tomprat over hva som virkelig betyr noe for nordmenn flest og som er spørsmål om liv eller død. For oss alle.

I gamle Sovjetunionen var hvisking og tisking måten folk holdt seg informert på om viktig saker, og det var ofte effektivt, men i vår tid er Internett kommet til med langt større slagstyrke, og selv med hardhendt sensur av meg som til tider ikke har stått tilbake for noen totalitær stats mest skruppelløs undertrykkelse, har det ikke lyktes norske eller andre myndigheter å bringe meg til stillhet. Ikke en gang med systematisk trakassering etter KGBs mest djevelske oppskrifter har de klart det.

Jeg har også overlevd en rekke drapsforsøk de siste tjue årene.

I anledning overgangen fra gammelt til nytt år har en av Kremls viktigste aviser i Norge, Verdens Gang, som faktisk KGB indirekte etablerte rett etter krigen, intervjuet statsminister Erna Solberg, som sammen med sin forgjenger, Jens Stoltenberg, har stått for sammenhengende bedrag som er spunnet på 77 lik siden 22. juli 2011 for indirekte å oppnå Kremls mål i Norge.

Erna Solberg kan i dag fortelle til VG : "Det er jo ikke Trump som har vunnet, men Hillary Clinton som har tapt."

Så vet vi i hvert fall det om situasjonen i USA. Pluss hvordan Erna Solberg tenker. Noe mer er ikke å hente i det stort oppslåtte intervjuet i VG.

I skyggen av det mediepolitiske komplekset har jeg i stigende grad lyktes å sette dagsorden i samtaler som betyr noe mennesker imellom både i Norge og andre land. Så jeg er nok mer fornøyd med 2016 enn Erna Solberg og mange andre landsforrædere. For det er jo det de er. I tillegg til å være massemordere.

Medvirkning er like straffbart som å utføre drap.

Sikkerheten rundt meg er blitt bedre i året som er på hell, men faren for å bli drept er alltid stor i en fordekt mafiastat, og skulle jeg måtte gi tapt i et nytt arrangert overfall, skyldes det at sikkerheten likevel ikke var god nok.

Imens fortsetter jeg å sette dagsorden. I langt større grad enn etablerte medier har oppdaget. Eller vil ta inn over seg. 8)

Jeg har gjort store scoop før. Men aldri nærheten av hva jeg nå har gjort.

2017 kan bli et interessant år.

http://www.vg.no/.../erna-solberg-i-sto ... /23885968/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Trump - en fare for demokratiet, hvilket demokrati?

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jan 18, 2017 8:47 am

Leser dere det som jeg skriver? Ja, dere ser ALLE massemorderne mener vi har et demokrati. Dette gjelder også Erna Solberg H, som har skjult massemordet på Utøya i 5 år.

Trump demok trussel.gif
Ser dere hvordan massemordere fortellet at Trump truer demokratiet, da er det vi skal spørre, hvilket demokrati?, ser dere ALDRI eksistert. Same story i Norge.

Nå ser dere samme tegningen i USA, hvor den FOLKETS eget VALG av president blir hengt ut som at DEMOKRATIET er i FARE? Merk dere hvem det er som hevder dette, det er de som tapte presidentvalget, nemlig massemorderne selv- som sitter på store pengehauger og toer sine hender fordi de er blitt avslørt som løgnere og massemordere. Samme ulla styrer Norge.

Hør dere.
Putin ser ut som Rødhette, men HAN er Ulven. Ikke misforstå!!


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester