Den største russiske skandalen

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Den største russiske skandalen

UNREAD_POST BmOnline » Ons Nov 08, 2017 10:38 pm

Norulv Øvrebotten

Den største russiske skandalen

Den mest store og grunnleggende russiske skandalen er den president.

Så, josef stalin, fordoblet usa, og i virkeligheten stjal den.

Stalin.jpg
Inkognitiv dissonans.


Det er konklusjonen når du sporer historien om usa de siste 84 årene ved å følge med i virkeligheten konsekvensene av den nå identifisert hemmelige bedrag teknikker av kreml.

Når jeg stresser dette grunnleggende faktum, kan du ikke forstå politikk av oss og resten av vesten i dag uten å være klar over den virkelige og rette sammenhengen i hvilke hendelser som utvikler seg.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Den norske stat- en konspiratsjon mot eget folk

UNREAD_POST BmOnline » Tir Feb 19, 2019 11:34 am

Norulv Øvrebotten
27. mars ·

Den norske stat - en konspirasjon mot eget folk

Etter over 80 år under fordekt, og de siste tretti årene, et stadig mer åpent russisk herredømme, er den norske staten en godt innarbeidet konspirasjon mot eget folk.

Særlig blir alt som har med helse å gjøre benyttet av de hemmelige russiske tjenestene med underbruk i Norge til å overvåke og om nødvendig skade og drepe innbyggere.

KGB er ekspert på gift og har spesialfabrikker som stadig utvikler nye oppfinnsomme gifter som lett kan bli forvekslet med vanlige medisiner i utseende og form.

Obamacare i USA har vært et slikt bedragopplegg fra Kreml.

Fra første stund.

Da president Barack Obama fikk problemer med å få saken gjennom Kongressen første gang, kjørte KGB et attentat mot hans nærmeste allierte folkevalgte som var saksordfører og gjorde henne til en invalid, og oppnådde dermed den ønskelige paradoksale følgen at Oabmacare ble vedtatt på en stemingsbølge av sympati i den amerikanske nasjonalforsamlingen.

Humint på sitt beste kan slik terror kalles.

Målet ble oppnådd indirekte.

Jeg har før fortalt hvordan ledelsen i Helsedirektoratet med Jens Stoltenbergs nære kamerat, den godt plasserte politidirektør Øystein Mæland to måneder før terroren 22. juli 2011, en svindler og bedrager som deretter ble plassert som assisterende helsedirektør i 2012, arrangerte et drapsforsøk på meg med grusom tortur til følge etter forgiftninger fra dødsskvadronen med særlig tyngde fra januar 2013.

I samarbeid med fylkesmannen i Sogn og Fjordane og ledelsen for sykehuset i Førde.

Det var et rått overfall fra Oslo, og det meste henger sammen når hele ledelsen i Helsedirektoratet også har gått faglig god for bedragerne av noen psykiatere som narret hele folket i et narrespill i Oslo tingrett i 2012 på grunnlag av det falske flagget Anders Behring Breivik, som sammen med forsvareren som ikke forsvarte, men bare illuderte og solgte seg til den russiske mafiaen, advokat Geir Lippestad, forsøkte å lure en hel befolkning til å tro på en usannsynlig historie som ikke hang sammen overhodet.

Noe som lyktes altfor godt fordi skrønen passet så mange politisk.

Det er mange grunner til at ledelsen i Helsedirektoratet bør pågripes og tiltales for å ha medvirket til terror og massedrap, samt tortur og drapsforsøk mot den eneste kvalifiserte sikkerhetspolitikeren som sa hva sant var om terroren.

Mennesker har sittet i fengsel i 21 år for langt mindre kriminalitet.

KGB har i en fordekt vasallstat fullstendig kontroll over hva som er ønskelig, ikke minst alle datasystemer innen helseforvaltning som er snudd mot sin hensikt på klassisk kommunistisk vis.

NAV er et rent STASI-opplegg som Moskva har gjennomført ved hjelp av Kjell Magne Bondevik og Jens Stoltenberg. Det samme er den sprø fastlegeordningen.

Noen annen grunn enn KGBs behov finnes ikke.

Helsedirektoratet er samme bedragopplegget.

Ingenting er hva det synes å være i denne bransjen. Så det må legges ned etter en frigjøring.

Jeg overlevde det klassiske dokterkomplottet over en sovjetisk lest som Helsedirektoratet arrangerte mot meg med en iraksk lege som var utdannet i Moskva, og som var sendt over fra Oslo til Førde høsten 2013 i samarbeid med fylkeslegen i Sogn og Fjordane og direktøren for sykehuset her i Førde for å drepe meg på en fiffig og kamuflert måte i koordinasjon med dødsskvadronen som utførte massedrapet på Utøya.

Jeg ble forsøkt torturert til døde på falskt grunnlag både i 2013 og 2014 med helt vanvittige smerter, og kom halvdød ut av sykehuset først til jul i 2014.

Ikke alle overlever.

Tortur har bare en fordel. Nemlig at ny tortur sletter ut gammel tortur som du ikke lenger husker når du blir kontinuerlig torturert av seriemordere og andre.

Kroppen har en grenseløs evne til å fortrenge. Til å forsvare seg selv.

Nå bruker jeg ikke lenger annen medisin enn for lavt stoffskifte, som var et problem som jeg plutselig fikk etter å ha kommet ut av sykehuset, men det er problematisk nok, selv om kommunen hjelper meg siden KGB i tråd med STASIs gamle oppskrifter har kjøpt opp med store beløp alle som kan kjøpes rundt meg i omgivelsene.

Jeg måtte etter sykehusoppholdet få medisin fra kommunen fordi den alltid blir stjålet fra meg hjemme. Eller kjørt gjennom mikrobølgeovn og ødelagt.

Dette er mennesker i Førde som Oslo og Moskva kan bruke år ut og år inn til å trakassere meg jevnt og trutt i samsvar med STASIs djevelske opplegg, som betyr å isolere meg, holde den fysiske funksjonsdyktigheten nede, og ikke minst også bytte ut medisiner hos meg med liknende produkter som inneholder gift fra KGBs spesielle fabrikker for den slags.

Så hvorfor jeg har fått problemer med stoffskiftet er jeg ikke mye i tvil om.

Jeg har hjelp fra flinke folk i kommunen som forstår mye og kommer med stoffskiftemedisinen min hver fjortende dag, sammen med vitaminer og omega-3, og dette er alt sammen pakket av Apotek 1 i plastremser som er forseilet.

Nå er det ikke så greit ettersom det er tydelig at Apotek 1 også pakker medisiner for KGB, for jeg har stadig overskudd av slike plastremser, siden de også er blitt doblet og lagt inn til meg om nettene, og jeg kan derfor ikke vite hva som er ekte medisin og hva som ikke er det.

Noe som gjør meg ganske dårlig av og til. For å si det mildt.

Så hvor lenge jeg lever er ikke godt å si.

Ingen kjenner natten før solen er stått opp.

Så min erfaring er alt som har med helsevesenet i Norge å gjøre er pill råttent og korrumpert, og kan benyttes mot opposisjonelle og politiske motstandere etter behov fra øst.

Dette er arven etter et mange generasjoner langt hemmelig herredømme fra øst med underliggende dobbelstat som benytter mafiametoder fra skyggene mot alle som utpekes som fiender av denne staten.

Helsedirektoratet må være litt av et politisk rottereir, og jeg har ikke lenger noen vansker med å forstå hvordan KGB kan ha ha full oversikt over min og alle andres medisinforbruk, og kan lage kopier ved hjelp av apotekkjedene rundt om i Norge som selvsagt ikke hadde hatt en blomstrende butikk og monopol noen steder i Europa uten å være i lomma på Moskva.

Alle våre personlige og intime opplysninger om helsen og medisinforbruk er nå blitt sentralisert av Helsedirektoratet til noe Putin med sin eiendommelige humor, som jeg etter hvert har lært meg å sette pris på, kaller for kjernejournal, men det har likevel ikke ikke noe med kjernefysisk materiale å gjøre, selv om Moskva ikke går av veien å drepe med slike midler også.

Dette viste seg i drapet som den norske dødsskvadronen gjennomførte på Alexander Litvinenko i London i 2006.

Han fikk en grusom død som likevel var bedre enn hva som Helsedirektoratet arrangerte sammen med den samme dødsskvadronen for meg.

Siden han fikk dø relativt fort og ikke ble torturert tennene ut av munnen på.

Å arrestere hele ledelsen innen helse i Sogn og Fjordane og Oslo er en naturlig følge av en frigjøring fra Russland.

De tre store apotekkjedene med utgangspunkt i andre fordekte vasallstater på kontinentet, ikke minst Tyskland, er det bare å sette kroken på døren for og eventuelt lete opp nøkkelpersoner innen eierskapet og KGBs bakmenn nede i Europa som tjener store penger på å være en del av giftfabrikkene til KGB.

Her er bilder av de uansvarlige og helseløse lederne i Norge:

https://helsedirektoratet.no/om-oss/org ... n/ledelsen
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Den største russiske skandalen

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jul 21, 2019 8:31 pm

Å selge noe så tåpelig som Elverumsfullmakten til noen og bli trodd, har slik noe med folk og gjøre?

Katyn massakren ble beordret av Josef Stalin som allerede den gang var diagnostisert som en sinsyk despot på samme dato når felttoget NSB sto på Elverum. De (u)valgte fanefluktens folkevalgte, tok gullet og folkestyret til det norske folk med seg i reisekofferten og hensatte folket i en fullstendig hjelpesløs forfatning, men hvem andre løp dem i møte enn den tidligere nevnte, sinsyk Josef Stalin som også hadde angrepet vårt lille naboland Finland november året før.

Sterke scener. http://www.youtube.com/watch?v=USZcrMn4 ... re=related
Katyn Vareopptelling.http://www.youtube.com/watch?v=I6pfczwJ ... re=related

Landssvikernes ønske-konsert.

"Her er punktene som krever at grunnloven forandres:

-rekruttering til politiet må gjenspeile mangfoldet
- pressen skal ikke rapportere negativt om innvandrere, uansett hva de måtte foreta seg
- det skal drives aktiv overvåkning av Internett-fora
- det skal etableres egne aktorer hos statsadvokatembetene som er øremerket for hatkriminaltet
- Likestillingsombudet skal fastsette erstatning til påståtte rasismeofre
- norske dommere skal instrueres om internasjonale retningslinjer for anti-diskriminerende ytringer
- norsk Høyesterett skal svinebindes, ved at lovverket endres til hardere straffereaksjoner for krenkende ytringer. Prinsipp: den krenkede skal selv avgjøre om han er krenket
- det skal innføres særlige tiltak for å motvirke manifestasjoner av islamofobi og antisemittisme.
- rekruttering og utdanning av journalister skal foretas etter et silingsprinsipp
- at politi og tollere ikke skal stoppe innvandrere for kontroller
- at det må investeres mer i boliger for innvandrere.

https://www.regjeringen.no/no/sok/id860 ... s+eget+hus


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jul 21, 2019 8:31 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron