Korona virus- er et MASSEMORD!

Dette er miljøkriminalitet av verste sort, Lisbeth Hansen!
STOPP denne kriminelle aktiviteten NÅ!
Forumregler
Nå må det bli slutt på forurensingen av våre vakre fjorder, Fiskeriminister Lisbeth Hansen!

Admin

Korona virus- er et MASSEMORD!

UNREAD_POST BmOnline » Lør Mar 21, 2020 10:27 am

Corona Virus er kun et bedrag!

Her kan dere høre på en Video laget av indianeren Kenny Yay fra staten South Dakota.
Filen er krympet betraktelig- for rask nedlasting:

Kenny from South Dakota telling us the truth about the corona virus. Its not natural, but made in a lab for military tasks to harm people, but its not the virus that is dangerous, but the vaccines they prefer to inject into you body- contains poision! Business as usual!

Thank You Kenny!

The videofile is done smaller to make a rapid download from my server.

Kenny Y.jpg
Kenny forteller sannheten om Korona- som er laget i et laboratorium i USA.
Kenny are telling the truth about where the virus was produced in USA.


download/ny_film.mp4

Her forteller han om Corona-Viruset som kun er diktet opp- og hvor folk som har v a n l i g forkjølelse blir tatt inn og sprøytet full av gift- slik at de SKAL bli meget syke. Dette er militært virus som er kjemisk krigføring- brukes nå mot sivile-.
Dette er NEW WORLD ORDER i fri stil.
MERK dere dette, et virus kan ikke smitte. Det MÅ injeseres i blodbanen for at noen skal bli påvirket- eller at det rispes i slimhinnene i feks nesen. Da blir man smittet. Aldri via luft eller berøring av noen.
Remarks: A virus cannot infect via air, it must be injected into the bloodsteam. So its no way to believe the liers in MSM who are scaring people at evil will. They are Crazy and mad-.
They want to kill as many christians they can, but listen- they do not succed in doing theire ugly murder plan.
Number one: Do NOT wear mask. Cause the mask make you inhalate Carbondioxside caused by the closed inviroment inside the mask, without a outlet-went on it. See? Therefor you get Brain damage by using mask over 4 weeks, caused by lack of oxygen to the brain. The brain cells that are dealing wiht reaction and movement will be killed this way. And therefore todays doctors at the left side- will force you to wear masks, so you getting very ill-. To small children its very dangerous.

Thats theire AGENDA 2030 NWO.

Spre og del til dine venner og bekjente- land og strand rundt!!

Når det kommer til hysteriet om å bruke masker- så skal dere høre-. Disse maskene hjelper ikke mot noe som helst når det kommer til virus. Det som er meningen med slike "lekemasker" er noe man bruker midlertidig i en kort periode, eks vis 15 16 min i forbindelse med støvet i feks maskin sliping av gulv. Ellers er det ikke brukbart i det hele tatt mot sykdom.

Det som skjer med disse munnbind og masker er at der skapes en stygg ukultur på innsiden, som ikke slipper ut når vi ånder ut. Men det blir samlet på innsiden og da begynner morroa, nemlig sopp kultur. Og over laang tid blir hjernen å få underskudd på oxygen, som bidrar til betrakelig nedsatt vurderingsevne og konsentrasjonen svikter- og frykten kommer snikende på. Da er det at disse expertene kommer med sine vattpinner for å pille deg i nesen- for å overføre smitte på deg- og neste uke er du i "full blomst", og blir så registrert som smittebærer og innlagt på et asyl. Og da kan alt skje, fordi globalistene er ikke nøgde før de har fått stukket "vaksinen" i deg. Og det er rottegift intet annet. Så er det kveld! Husk at 5 G nettet er etablert også i Kina- hvor disse frekvensene er satt ut i livet for å "spille på lag" med de partiklene vi er blitt sprøytet full av- og så vi har dratt inn via luftveiene. Som kan resultere i gallopperende kreft-. Alu-forbindelser er hva som ChemTrails er en konsekvens av. Utslipp fra Fly.

Mer om lungene som slipper ut karbondioksid, som man således innånder mer og mer av når man har maske på seg. Da får hjernen uopprettelige skader, pga det lave oxygen nivået, så dør hjernesellene. Dette vet disse korona bandittene på dagens sykehus. Men de vil ikke fortelle oss dette.
Oksygen fra luften vi puster inn, passerer gjennom veggene til alveolene og inn i små blodkar (kapillærer), hvor det tas opp av blodet. Det oksygenrike blodet føres så til hjertet og pumpes rundt i kroppen.

Når vi puster ut, slapper musklene i brystveggen og mellomgulvet av, brysthulen blir mindre, lungene presses sammen og sender karbondioksid gjennom luftveiene og ut av kroppen.
Lungene skiller ut karbondioksid- har du som sagt maske på deg nå- så innånder du karbondioksid mer og mer. Og hjernens seller dør.

Etter at det oksygenrike blodet er ført ut i kroppen via pulsårene (arteriene) og har avgitt sitt oksygen til cellene via kapillærårer, samler blodet seg i stadig større årer (vener) på sin vei tilbake til hjertet. Blodet er nå oksygenfattig og inneholder avfallsstoffet karbondioksid. Hjertet pumper deretter det oksygenfattige blodet tilbake til lungene, der karbondioksid skilles ut fra blodet i alveolene. Karbondioksid blir deretter fraktet via luftveiene og ut av kroppen når vi puster ut.

Så derfor ikke bry dere om disse løgnhalsene i V-H aksen, som pådytter oss masker og døde regler!! Disse menneskene er onde, alle som èn i regjeringen, departementene, sykehusforetak og stortinget. Helseforetak, ser dere- de skal tjene penger. Der har dere det.- Hvor mange millioner får "helselausforetaket" for èn koronapasient som de kan drepe, ser dere?

OPPDATERING! 17. mai.
Nå har det Det Tyske Innenriksdepartementet innrømmet at Korona er FALSK ALARM!

OG, hevder at myndighetenes overreaksjoner har TATT LIV, og vil fortsette å ta liv!



download/Falsk.mp4

Mvh
Thomas Hansen

Kommentar red bmo:

Til opplysning er Kommentarfeltene i Fremover og bakover i Narvik nå stengt for kommentarer om Corona og Gomorra.

Her er Videoen til Thomas i HD- versjon- dvs meget høy kvalitet. Den tar det lang tid å laste ned, men det gjør det for store filer:

download/Tyske.Sfilm.mp4 Så snart du får opp lydlinjen, høyreklikk på den og velg lagre video som. Dermed kan du åpne den når den er lastet ned- i mp4 format. Som også windows media player takler pluss andre spillere, VLC.


Da har jeg laget en ny versjon av videoen hvor jeg har øket volumet på lyden betraktelig, slik at Leif kunne høre Thomas bedre-.

Og her kommer det nu det samme video- format, som er raskt å laste ned: Velg lagre som video og så velger du å åpne den i Windows media-player.

Den heter download/Falsk.mp4 Som er 19,4 mb og meget rask å laste ned. Åpne den i VLC avspilleren eller Windows meida player.
Så har jeg gitt Thomas Hansen litt extra oppmerksomhet i avsløringene om de "geistlige globalistene" i Norge på min hjemmeside, :wink:

NÅ kan fengslingen av corona bandene i Norge starte. Det blir å ta i bruk gamle tunneller. Redaktører, purk og skurk pluss departementene og domstolenes lakeier. Her blir det liv!!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Ikke frykt Covid-19

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mar 24, 2020 9:33 am

Ikke frykt Covid-19 * Pdf-fil vedlagt

Flere av mine pasienter har bedt meg om å gi dem råd om hvordan de kan beskytte seg i disse utfordrende tider. Istedenfor å bruke mye tid til å svare hver enkelt, vil jeg heller skrive her noe som kan brukes av flere.

Men jeg vil ikke gi råd. Til dette er avgjørelsene for viktig og hver av oss har forskjellige ståsteder og individuelle hensyn å ta.

Isteden vil jeg fortelle hva jeg har valgt å gjøre. Mine valg baserer seg på min egen erfaring over 40 år som allmennpraktiserende lege med en spesialitet som lege for naturmedisin fra Tyskland og litteratur-forskning. Siden jeg har lang erfaring med feilinformasjon fra regjeringer og Folkehelseinstituttet (FHI), stoler jeg mer på vitenskapelige artikler jeg finner.

La meg begynne med å si at jeg ikke er redd for covid-19 (C19) og at det jeg skriver her baseres på informasjon jeg har per i dag. Det jeg er redd for er hva den frykten som spres over hele planeten kan føre til. Og da mener jeg ikke bare at folk kan slåss om de siste rullene med dopapir og masker, men at frykt og angst svekker immunsystemet vårt og frykten kan misbrukes av regjeringer til å begrense vår frihet og menneskerett til å si vår mening og bestemme over egen kropp.

Hvor kommer dette viruset fra? Jeg må innrømme at min første tanke ledet til Bill Gates, som hadde sagt (slik fredsprisvinneren Henry Kissinger før ham) at den beste metoden for å redusere befolkningen ned til et akseptabelt nivå, var vaksiner. Han hadde også varslet et slikt scenario med pandemi og behov for vaksiner som han skulle hjelpe til med å utvikle. Jeg hadde også merket meg at flere statsoverhoder, han oppsøkte hadde varslet i fjor en snarlig krise og oppfordret folk til å anskaffe nødproviant. Så jeg bare ventet på en pandemi, der Gates skulle komme som den reddende engel med en vaksine. Det var også veldig rart at Washington Post allerede den 21.1.20 kunne fortelle at et lite sykehus, 40 mil fra Seattle, hadde funnet ut at en hostende mann hadde blitt smittet med Coronavirus. Og de hadde allerede testen klar, når det bare fantes 6 døde i Kina, langt unna Seattle. Det måtte ha vært noen synske leger der som hadde skaffet seg det nødvendige testutstyr en god stund før pasienten kom på sykehuset. - For noen tilfeldigheter! Når jeg skjønte at det fantes ingen vaksine enda, måtte jeg lete videre etter andre «skyldige». - Etter at C19- genomet ble analysert, hersker det ikke lenger tvil om at (C19) ble laget på et laboratorium for biovåpen: Både USA og Kina eier patenter for produksjonen. For de som vil vite mer om hvordan og hvorfor det slapp ut fra Wuhan, anbefaler jeg å lytte til Simon Parkes her:


(13) Tru York - Innlegg Facebook.mp4 [ 20.6 MiB | Vist 22461 ganger ]




Smitteveier: Siden C19 kan overleve på kjølige flater i minst 12 timer, vasker vi hender godt med såpe i ½ minutt etter at vi har vært ute i butikker, reist kollektivt eller hatt hånd-kontakt med noe utenfor eget hjem uten å ha på hansker. Desinfeksjon av hender og overflater med 60% alkohol, eller Hydrogenperoksid bruker vi hvis nødvendig. Alminnelige masker hos friske holder ikke ute de små virus, men reduserer risikoen for å berøre munn, nese og øyer med hendene sine, noe som myndighetene sier, uten å følge opp selv: https://www.youtube.com/watch?v=mA1wqjaeKj0. Hos syke som nyser eller hoster, stopper disse masker at dråper spres. - Mens jeg var i Vietnam i hele februar, har jeg observert at absolutt alle gikk med masker når de var ute. Det er kanskje grunnen for at dette landet med små resurser har bare 44 smittede per dags dato, selv om flere kinesere hadde klart å flukte til Nord-Vietnam fra Wuhan. Og bare en gammel dame med hjerteproblemer måtte dø.

Hvor farlig er C19? Det ser ut som om C19 smitter raskere og enklere enn den sesong-influensaen. Mest fordi symptomene kan vise seg ca. 14 dager etter smitte og fordi også symptomfrie kan smitte. Men ifølge WHO og FHI dør det hvert år 290.000-650.000 av den vanlige influensaen, bare i Norge over 1.500 årlig, uten at man kalte det for en epidemi. Når jeg leste om Folkehelseinstitutts anslag over døde av C19, husket jeg tallet «13.000 døde i Norge», som FHI prediket av svineinfluensaen i 2009, der det døde bare 32, mens hundrevis fikk alvorlige bivirkninger av vaksinene som FHI solgte. Etter de tallene som foreligger per dags dato, er C19 ikke farligere enn influensaen. Når man testet bare de sykeste, fordi man ikke hadde nok ressurser i starten, viste statistikken at nesten 10% av de testede døde. Nå tester man langt flere og finner ut at tallet ligger på rund 1%. Bland barn og unge under 29 år helt nede til 0,2%. Det er de gamle, spesielt de med flere andre underliggende sykdommer, som er i faresonen. Forskere har påpekt at også medisiner som ACE-hemmer og influensavaksiner, som gis hyppigere til de over 65 år, kan ha bidratt til alvorligere forløp, når de har blitt smittet med C19: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/31607599. Jeg beklager at FHI ikke opplyser oss leger om disse risikofaktorer. Forresten kom det i dag fram tall fra Italia, som viste at bare 3 av de over 2000 ofre døde av C19 alene https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -killed-...

Symptomer: Mens en vanlig forkjølelse med coronavirus gir rennende eller tett nese og en influensa (i tillegg) feber/frysninger, smerter i hodet og muskler og slim fra nesen og lunger er det ved infeksjoner med C19 rapportert veldig høy feber, tørr hoste som fort kan eskalere til pustevansker og tap av lukt og smak.

Immun-forsvaret vårt styrker vi ved å redusere belastninger fra mobiler, Wifi og AMS. Forskere har advart at 5G vil skade bl.a. vårt immunsystem og må unngås for enhver pris. Jeg antar at det er en av grunnene hvorfor Wuhan, som er det stedet i verden med høyest 5G-belastning og Cruiseskipet «Diamond Princess» har blitt rammet ekstra hard. - I tillegg unngår vi (så langt det lar seg gjøre) GMO- og sprøytet mat. Vi spiser mindre sukker, mer frukt og grønnsaker, hvitløk, ingefær, hyllebær og tar daglig en pose «Soul Red» (konsentrat av knuste frø fra «Rain»). Siden ultrafiolett lys skal drepe C19 (som vampyrer), prøver vi å være mest mulig i sollys og tar Vitamin D hvis overskyet. Bortsett fra sola, hjelper også luften i skog og ved fosser/havet for immunsystemet. Å drikke ofte, helst varmt vann/te for å skylle eventuelle virus ned i maven, der de blir ødelagt av mavesyren er et billig tips. Mens å gurgle med desinfiserende oppløsninger unngår vi, siden det fjerner de gode bakterier i halsen som forsvarer oss mot virus.

Hvis smittet, ville vi ta høye doser med Vitamin – C. Etter at Kina har begynt å behandle sine veldig syke med intravenøst C, har angivelig ingen død der. Siden norske leger som har gitt intravenøst C til noen syke pasienter her, enten har mistet sin lisens eller er blitt satt under oppsyn, blir det vanskelig å få hjelp her og når grensene er stengt, må vi nok bruke det nest beste: spise 1 ss. vit. -C i hyppige doser med mye vann til avføringen blir løs, før vi reduserer dosen. - Hvis alt vitamin C skulle være utsolgt, vil jeg prøve å få tak i dråper med høyoppløst, atomar, flytende jod. - Og så er jeg glad at vi har kolloidalt sølv og klordioksid i huset. Hvis ingenting av dette ville virke godt nok, ville jeg prøvd å få tak i malariamedisinen «Plaquenil» (Chloroquin), som har vist seg å ta knekken på SARS-virus (10 mg i 10 dager).

Hva kan vi lære av medisinens historie? Vi har blitt så effektivt dressert til å tro at det beste våpen mot virusinfeksjoner er vaksiner, at »alle» bare venter på en vaksine som kan redde oss. Og etter at det har gått opp for myndighetene at det vil ta ca. 2 år til, har noen vise menn/kvinner sett i historiebøker og funnet fram hva som hjalp å bekjempe de store epidemier før vaksiner ble oppfunnet. Og det var 2 forskjellige metoder: 1. isolasjon/karantene https://www.bbc.com/news/uk-england-lei ... e-50713991 , og 2. å oppnå naturlig herd immunitet (flokkimmunitet) når 60% av befolkningen var smittet. - Alle land har de samme overordnede mål: å forsinke smitten, «strekke ut» epidemien og «flate ut sjukdomskurven» for å ikke overbelaste helsevesenet: Det gjelder å kunne fortsette med å hjelpe både de med «vanlige» sykdommer, som hjerteinfarkt, slag og kreft, mens man har kapasitet nok til å gi de svært syke med C19 hjelp med pustemaskiner og annen intensivbehandling. Jeg personlig er en tilhenger av alternative 2, som England og Sverige har valgt, nemlig å isolere de svært syke og gamle, mens man ikke stenger skolene og universiteter, hvor befolkningen med de beste sjanser til å takle en infeksjon oppholder seg. Som historien og forskningen før vaksinealderen har vist, vil sykdommer forsvinne av seg selv, når over 60% har blitt smittet. Ved å undersøke mesling utbrudd 1900-1933 i Boston fant Hedrich ut at smittespredningen stoppet opp etter at 68 % av barn under 15 år var blitt immune mot meslinger som følge av naturlig smitte. Naturlig immunitet etter smitte gir livslang beskyttelse, og denne beskyttelsen videreføres til barn via morens blod og morsmelk. - Dette er ikke mulig etter immunisering med vaksiner. – Men det spiller ingen rolle hva jeg ville fortrekke. Begge alternativer kan hjelpe med å redusere belastningen på helsevesenet, når alle forholder seg til dette solidarisk. Og siden jeg nå er i Norge, må jeg føye meg til alternativ 1. – Men hvis jeg skulle bli tvunget til å la meg injisere med noe som FHI anbefaler som en «trygg og effektiv vaksine» mot C19 og dette ikke er blitt testet mot placebo og ikke blitt kontrollert i minst et år for eventuelle forsinkede bivirkninger, vil jeg heller velge å gå i fengsel. Dette fordi industrien har prøvd i årevis å lage en sikker og effektiv vaksine mot coronavirus uten å lykkes. Noen studier som nådde fram i lyset (ble publisert) viste en veldig høy bivirkningsrate, som her: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22536382 .- Jeg håper at jeg slipper, at C19 forsvinner «som dugg for solen» nå det blir varmt og en vaksine ikke blir tvunget på oss når den lanseres om ca. 2 år. Og jeg håper at Sverige og England ikke lar seg presse av pharmaindustrien til å forandre mening, siden det ville være en ønskedrøm for ærlige forskere å kunne senere sammenligne effekten av karantene og vaksiner mot åpne skoler og naturlig immunitet. – Mens for Bill Gates ville det være et mareritt. Han vet allerede at det ville bety slutten på vaksine-bløffen.

Noen personlige tanker: Siden jeg er buddhist, tror jeg at Universet har en mening med å la også alvorlige ting skje i våre liv. Jeg har noen forhåpninger på hva det kunne være. Tenk så fantastisk det ville vært hvis vi nå kunne lære:
1. å være her for hverandre, bruke tid sammen i familien (jeg har aldri sett så mange fedre leke med sine barn før her i parken), hjelpe eldre og syke naboer med å handle, m.m.,
2. å bli gladere i naturen, ved å la oss helbrede av sol, luft, rent vann, skog og havbris,
3. å bli mer selvhjulpen ved å dyrke og tilberede mat selv, og planlegge bærekraftige løsninger,
4. at det er særdeles viktig å styrke vårt landbruk, bli autonom, ikke avhengig av andre land,
5. å bruke tid på oss selv til selvutvikling, meditasjon og trening,
6. å sette mer pris på helsa enn mammon,
7. å tenke selv, undersøke ting selv istedenfor å stole blind på myndigheter,
8. at vi har blitt lurt i årevis om at vaksiner er «trygg og effektiv» av pharmaindustrien, som ikke kan saksøkes etter alvorlige bivirkninger etter vaksiner har blitt et faktum,
9. å bli bevisst og organisere oss mot overgrep fra regjeringen,
Tiden vil vise om vi har en regjering som virkelig vil vårt beste, noe som vil bety å sette i karantene de gamle som er i faresonen, ikke de unge og friske som trengs for å holde hjulene i gang, eller en regjering som er i lommene til Bill Gates, som setter alle i karantene og vil tvinge på oss en vaksine som ikke er blitt testet lenge nok mot placebo, slik det er krav for alle andre medisiner.

Vil regjeringen utnytte frykten de har skapt for å begrense vår frihet ytterliggere?

Vi må spørre 1. Hvor høy må dødsraten være (nå 1%) før lover skal kunne settes til side og

2. Til hvilket nivå må dødsraten synke før disse eventuelle krise-lov blir opphevet igjen?


Lykke til med deres valg og for all del: ikke la dere skremme.


Heiko Santelmann,
pensjonert lege

Oslo, den 19.3.20


Role of Graphene Oxide in our UK police investigation

Yesterday 7th Feb Lawyer Lois Bayliss not only handed in our petition to investigate magnetism, Lois also handed in our key research below around graphene oxide as being the cause.

The disclosed Pfizer Ingredients

The redacted Pfizer ingredients

Luxembourg report backing the magnetism findings

Dr Andrew Goldsworthy's theory explaining how Graphene flakes could be causing the magnetism

Dr Campra's initial 'visual-match' report suggesting Graphene Oxide within the vaccine

The Scientists Club report confirming Graphene Oxide and contaminants

The German team's investigation confirming contaminants

UKMFA paper warning of dangers of using the disclosed ingredients of Cationic lipids

German lawsuit regarding the disclosed cationic lipid ingredients that are illegal ingredients as certified not fit for human use,

Dr Campra's secondary report confirming Graphene Oxide via Raman spectrometry.

Graphene Toxicity (the symptoms might remind you of something!)


Vaccine-Induced Magnetism

If you missed our previous email, on the 7th of February lawyer Lois Bayliss handed in the NOTB petition requesting an urgent public scientific review, regarding the safety, legitimacy and ethical implications of the ingredients and the biotechnology that are making people magnetic post-COVID-19 vaccination.

- 5,352 People signed the People's Petition

- 350 Experts signed the Expert's Petition - Doctors, Nurses, scientists and health professionals signed it


Our call has been simple since May 2021

Since the start of time, no plant, animal or human has ever been magnetic.

Since the vaccination rollout, people are now showing clear and proven magnetic properties.

The disclosed ingredients can't cause the magnetism we have witnessed and documented on film.

This means there have to be undisclosed ingredients.

Undisclosed ingredients, or undisclosed biotechnology, are illegal involve the mass deception of the public.

Graphene oxide's toxicity is well known.

The effects of graphene toxicity produces symptoms that match the array of symptoms associated with the pandemic.

This crime against humanity is the greatest in human memory.

This is not genocide but what I've called HUMANICIDE

Call for action from UK parliament Summer 20201

I made two applications to the UK parliament for an official petition to debate the issues on the causes behind the magnetism.

REQUEST: We request an urgent public parliamentary review regarding the safety, legitimacy and ethical implications of the ingredients and biotechnology that are making people magnetic post C19 vaccination.

REASON: It is a medically established fact that thousands of British citizens have discovered parts of their bodies have become magnetic after receiving one of the Covid vaccinations. The disclosed ingredients contain water, sugar, salts and fats. None of these ingredients are magnetic. Undisclosed ingredients are illegal. Undisclosed biotechnology involves the deception of the public.

This was an application for a governmental petition was rejected using fact-checkers (the same fact-checkers that we had we debunked) as evidence, since according to them vaccine-magnetism did not exist.

Dear Mark Playne,


Sorry, we can’t accept your petition – “Review the effect of C19 vaccinations inducing cellular magnetism.”.

It included confidential, libellous, false, unproven or defamatory information, or a reference to a case where there are active legal proceedings.

​We cannot publish petitions that contain false or unproven statements.

This includes unsubstantiated claims that Covid-19 vaccines make people magnetic.

You can read an article debunking these claims here:

https://www.reuters.com/article/factche ... SL2N2NC0LL


We only reject petitions that don’t meet the petition standards:
https://petition.parliament.uk/help#standards


If you want to try again, click here to start a petition:
https://petition.parliament.uk/petitions/check


Thanks,
The Petitions team
UK Government and Parliament

MAKE YOUR VOICE HEARD!

Our new petition requests an urgent investigation and analysis of the C19 Vaccines
https://www.notonthebeeb.co.uk/post/uk- ... cine-vials

https://www.youtube.com/watch?v=CWu4XIx ... e=emb_logo
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Korona virus- TULL OG TØYS!!

UNREAD_POST BmOnline » Lør Mar 28, 2020 10:03 am

Expertene som lagde koronaviruset kun for en hensikt- å drepe mennesker.

Nå kan man således stille følgende spørsmål, hvem er de som ønsker å drepe millioner av mennesker?

Vet du svaret?

Her kommer svaret- det er KUN en AGENDA som har ansvaret for dette- og det er de selvsamme som i dag forlanger at folk skal la seg vaksinere.

Tenk det dere- hvem er disse morderne? Jo, de finner du på venstresiden i politikken. Men det er ikke slik at det er V og SV og Rødt- nei i Norge er H, Frp, Krf og SP like så mye venstre- fordi de lyver. De er ALLE med i Kartellet på stortinget som fhv stm Kjell Magne Bondevik forklarte i media om- at han hadde en tverrpolitisk enighet fra stortinget om å bombe jugoslavia til steinalderen i 1999, Milocevic som var President i Serbia- nektet Nato fly å lande i landet. Da fikk han besøk av Satan, med F-16 bombefly fra Norge. Milocevic nektet å underskrive ramboilleavtalen.

Så kommer spørsmålet- er disse menneskene som satte viruset ut i livet- gode i knollen? Bill Gates har bidratt til at dette viruset skulle effektueres- for å begrense befolkningsveksten. Det ble laget i US militært laboratorium og sendt til Kina for å masseproduseres i laboratorier- finansiert av Bill Gates. Hvem er Bill Gates? Jo, den samme venstresiden- som ønsker One World Order velkommen. Trenger vi å tilføre mer tyngde på vektskålen til venstresiden, som er blod badsglobalistene?

Viruset ble lekket ved et uhell i den Kinesiske Laben- i WUHAN.

China_corona.jpg
Viruset ble lekket ved et uhell i WUHAN laben.
Så det er ikke bra for de stakkars kineserne.


https://www.vox.com/2020/3/4/21156607/h ... -wuhan-lab
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Korona virus- TULL OG TØYS!!

UNREAD_POST Viruset » Fre Apr 03, 2020 2:18 pm

Et virus kan ikke smitte noen:

Et virus er ikke en levende organisme, det er et løsemiddel som skapes i celler av kroppen selv. Du kan IKKE smittes av et virus.

Kroppen skaper tusenvis av ulike virus som respons på toksiner (gift) som dannes i cellene. Gift i kroppen bygges opp av det man spiser, drikker og av det man puster inn- OG det man eventuelt injeserer i blodet.

En influensa er en virologisk aksjon som kroppen skaper selv for å rense cellene fra gift.

Viruset som kroppen har skapt bryter ned giftene i cellene, og du får feber. Er det MYE gifter i kroppen (Hvis du spiser og drikker mye søppel som alkohol, sukker, etc.) så dannes det mye avfall, og det kan i sjeldne tilfeller føre til celleskade.

En forkjølelse er en bakteriologisk infeksjon. Det er EN måte du kan få et fremmed virus inn ikroppen på: nemlig VED VAKSINASJON!
Viruset
 

OG HVA KOMMER ETTER KORONAEN?

UNREAD_POST Garfors Amund » Tir Apr 14, 2020 8:12 am

Ja det er vel liten tvil om at vi lever i spennende og dramatiske tider på mange områder nå? Det er slik at hver gang jeg hører Harry Styles synger den fine sangen sin, "Sign of the time" så forstår jeg så altfor godt hva han mener. Ja når han igjen og igjen repeterer "We got to get away from here" - men hvor skal vi dra? Flyene har stoppet og står på bakken i tusentall, World wide, der flyplassene er er stengt og ingen veit hvor dette vil ende...

Det globale politiske etterspill som bare må komme i kjølvannet av Corona-pandemien, det tror jeg heller ingen kan spå hvordan det vil ende. Men bølgene vil måtte bli veldig store. Det er det absolutt ingen tvil om! Og personlig håper jeg at Kinas tid som handelssentrum vil være over og forbi for alltid! Men det skjer neppe uten kamp, og derfor er det bare å håpe at Donald Trump blir gjenvalgt og kjører linja helt ut. Dette vil selvfølgelig Kina sette seg hardt imot og forhindre med alle midler. Noe de i ytterste konsekvens kan få seg til å gjøre med militær makt...

Tja, man kan jo spekulere på hva som har skjedd i kjølvannet at denne enorme nedstengningen av hele verden? Men jeg tror at det neppe bare er Kina som har skutt seg selv i foten ved at de trolig ved en feiltakelse slapp løs dette corona-viruset på verden. Alle MSM-journalistene, inkludert NRK og TV2, som priser og hyller Kina, der de er med på å videreføre løgnene som kommunistpartiet har servert til hele verden. Jo, for MSM er nå iferd med å sage over den gyldne greina de sjøl har sittet på med sine millionlønninger og enorme statsstøtte. Samtidig som verdensøkonomien blir ødelagt og folk ruineres - mens de sjøl har hyllet løgnene i årevis om den "berikende" innvandring av muslimer. Nei, Nemesis er ikke å spøke med, for snart sitter der på desken uten jobb og lønn.

For nå går det fort nedover i kongeriket. Allerede har 420.000 nordmenn meldt seg arbeidsledige hos NAV, der dette bare er begynnelsen på galskapen. Ja, litt solidaritet med eget folk og det som er igjen av den demokratiske verden som går mot sin slutt, det hadde kanskje vært på sin plass i denne verdensomspennende krisen? For ordet globalisering og denne fordervelsen, der landegrensene skal ligge åpen, pengene flyte fritt sammen med innvandring fra hele verden, og som har fått foregå fritt nå i 30-40 år, det er ikke annet grådighet. Der der de rike har blitt enda rikere og de fattige blitt mye fattigere. Italia som har importert 300.000 kinesere som jobber i tekstilindustrien i nord, der egen befolkning er fratatt levebrødet, de fikk virkelig lære leksa de harde og tunge vei...

Selv håper jeg at også våre egne politikere forstår at vi blir nødt til sjøl å produsere livsnødvendige forbruksvarer, ja ikke minst MATVARER! Vi kan ikke drive på med å tro at vi bare kan kjøpe fra utlandet det vi trenger i det daglige liv. At vi, istedet for å dele ut penger i sør og øst, sørger for en selvforsyningsgrad som må opp på minst 80%, mot slik det nå er, med knapt 38%. Det er ei skam og en skandale at ikke disse nedsnødde politikerne ikke ser dette før krisen kommer. Og der er de alle like dårlig, enten det er Høyre, SV, Ap eller FrP!

Ja,det vi nå har lært, det er at hvert eneste land i Europa samt USA må ta tilbake sin egen sjølforsyning. Vi kan ikke fortsette denne vanvittige snillismepolitikken, der man sender penger til kreti og pleti, på helt andre bredde og lengdegrader, mens eget land forringes. Og så bør disse skamløse politikerne subsidiere slik at vi sikrer mat- medisin og annen produksjon i eget land!!

Ingen tvil lenger om at globalismen er kommet til veis ende. Når selv pensjonsfondene til amerikanske militære begynte å investere i kinesiske selskaper, da måtte en jo forstå at noe var i ferd med å gå helt galt?

Og nå i disse tider, så er det massedød i en rekke land, men er det nå så sikkert at de alle dør av Corona? Jo, de skriver "Corona" på dødsattesten, men jeg er ganske så usikker på om vi kan stole på dette? Hvem er det egentlig sitter og bestemmer dette, og hvem er det som maler kaka?
For ingrediensene som vi nå blir matet med det er hjemmefengsel i 23 timer i døgnet, isolasjon, tap av sosial kontakt med venner, tap av ytringsfrihet, tap av inntekt, nedskriving av verdi på hus og hjem, permiterte arbeidere, der massearbeidsledighet venter rundt neste sving.

Er vi klar for den nye verden, det Orwelliske samfunn som nærmer seg? Ja, med full kontroll over hva vi driver med? Er det å vente annet enn at jeg må lytte ekstra godt hver gang Harry Styles synger "Sign of the time"?



ANKENES, 12.april 2020 AMUND GARFORS
Garfors Amund
 

Hallo Amund- jo da kommer

UNREAD_POST BmOnline » Søn Apr 26, 2020 7:49 am

Joda, Amund- da kommer trollet og tar deg- men hør- denne gangen er det globalistene som blir tatt.- Det er slutt på showet deres- og dette er de siste krampetrekningene før de havner i de fangehullene som President Donald Trump tok 36000 barn ut av i USA.
Så nå får de smake sin egen medisin, velbekomme!

Her ser vi et skoleeks på hvordan globalistene selv ordner opp, de ser ikke forskjell på fiken og sjitt Amund!

Selveste Fhv fiskeriminster behøvde ikke karantene som oss andre- er satt under. Er det ikke pussig? Derfor sier jeg, IKKE bry dere katta om disse lystløgnerne- det fins intet å frykte, men det er hva djevelskapen på stortinget ønsker å gjøre- å skremme livskiten av folket i Norge. Men stopp en halv- det er INGEN grunn til å frykte dem- nå er det de som skal frykte og flykte!!


Fiskeri_m.jpg
Fhv Fiskeriminister trengte ikke å bekymre seg om Karantene, hvorfor skal vi gjøre det- da? Ser dere bare tullball som jeg har sagt hele tiden, våkn opp!!


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Korona virus- TULL OG TØYS!!

UNREAD_POST BmOnline » Tor Mai 07, 2020 8:52 am

Her ser dere hvordan våre skattepenger sauses bort på nonsense.

Tenk hvilken fraværenhet det er som hviler over de døde globalistene? Utrolig at de tørr? De vet nå at løpet er kjørt og at det bærer rett inn i fangehullene- etter dette bedraget mot sitt eget folk. Slik går det når man er helt fra forstanden!

Corona_5.jpg
Falske medinger og falske utbetalinger.- Det blir ei stor regning å etterbetale for blodbadsglobalistene!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Dear gatekeepers of truth and free speech

UNREAD_POST BmOnline » Tor Mai 07, 2020 5:07 pm

Dear gatekeepers of truth and free speech, before removing this video, please read these words:

The world is watching you. We understand the pressure you’re under to censor any information that contradicts the popular narrative. We know the risk that comes with defying the orders of those who pull the strings. We realize even the biggest of tech giants are under the command of powerful forces that wield the ability to destroy your empire with the click of a key. But due to the critical condition of our world, “I was just doing my job” is no longer an acceptable excuse.

This is no time to play politics. Our future is your future. Your family’s future. Your children’s future. Your grandchildren’s future. This is a plea to the human in you. Preventing this information from reaching the people is taking a firm stance on the wrong side of history. A choice you will certainly live to regret as truth exponentially emerges. There is nothing, no billionaire, no politician, no media, no level of censorship that can slow this awakening. It is here. It is happening. Whose side are you on?

And to the citizens of this magnificent planet...

If anything is clear at this moment, it is the fact that no one is coming to save us. We are the ones we’ve been waiting for. Though great forces have worked long and hard to divide us, our resilience, strength, and intelligence has been gravely underestimated. Now is the time to put all our differences aside. United we stand. Divided we fall.

Be brave. Share this video far and wide! Should this video be removed from this platform, download your own copy at:

PlandemicMovie.com (Videoen er slettet på dette forumet) Men her på bmonline.no kan du laste den ned her under.

Then, upload directly to all of your favorite platforms. You have our full permission to spread this information without limitation.

Thank you!

Mikki Willis
download/Mikki.mp4

Se videoen om pandemi-løgnen mot hele verden som er blitt avslørt som LØGN og BEDRAG!!

Alle løgnhalsene på stortinget og i Regjeringen i Norge blir nå siktet inn- en etter en. De har utrettet et mytteri mot eget folk.

Mr. President Donald J Trump, Thank YOU for Your support!! We do not have enought LARGE capital letters to express our graditu for youre enormous work on this dark chapter of the World in this Corona Fake matter. Thanks for REAL help to us all!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Tvangs-vaccination i Sverige

UNREAD_POST Tango Alone » Ons Mai 13, 2020 8:08 am

Nu er det dags for tvangs-vaccination i Sverige.

https://youtu.be/v9L9X6cVKYk

M. Jackson ble drept av frimurerne og Illuminati.

https://www.youtube.com/watch?v=6Q4DYJd ... E14284CB3E
Tango Alone
 

Det Tyske Innenriksdepartementet innrømmer at Korona er FALS

UNREAD_POST BmOnline » Søn Mai 17, 2020 1:28 pm

Det Tyske Innenriksdepartementet innrømmer at Korona er FALSK ALARM!

NÅ er det ikke lenge før MASSEARRESTASJONER kan begynne. Takk, President Donald Trump!!

Det tyske stormagasinet Der BILD ber barna i Tyskland om unnskyldning for å ha promotert Covid19.

Bild.jpg
Der Bild beklager at de lot seg bruke av massemordere ved å promotere Covid19 og skremme barna i Tyskland. De ber om unnskyldning! Når skal VG, DAGBLADET, Sør-Varanger Avis og Finnmarken gjøre det samme?


download/Tyske.Sfilm.mp4

Så snart du får opp lydlinjen, høyreklikk på den og velg lagre video som. Dermed kan du åpne den når den er lastet ned- i mp4 format. Som også windows media player takler pluss andre spillere.

Takk Thomas, da er det på tide å gå ut i gatene og starte arresstasjon av samtlige løgnhalser og bedragere. Skurken e r Purken!

Når skal dere slå av NRK og tenke selv??
Tenk selv, se deg rundt og still spm. Hvordan er det mulig å skremme så mange tusen med en løgn?
Det finnes ikke noe virus. Nå benytter galningene 5G som er meget skadelig- og ved juks og bedrag haler de folk inn- kun for en hensikt- å fjerne fattigdommen. Så deler de ut sanitetsbind til fattige kvinner. Det er til å gråte over. Så de benytter alle knep for å få folk inn på galehusene i dag, som før var sykehus. Da blir du raskt dårlig hvis du blir vaksinert. Ligg unna denne vaksinen.
Munnbind er AKKURAT hva du ikke trenger for å overleve- det er nemlig der du gjør den store tabben. Fordi etter 14 dager med maske- dvs disse billige mordermaskene- er ubrukelige- da du ånder inn Karbondioxsid som er gift for hjernesellene. Under bruk av maske over lang tid- vil du dra inn 50/50 prosent av oxygen og Karbondioxsid. Dette bidrar til at nivået av ren luft er fraværende ved lang tids bruk av masker- og hjernesellene dine tar varig skade ved bruk av masker over lang tid. Dette bidrar til at hjernesellene dør pga surstoffmangel. Dermed blir du utsatt for hjerneskade- som man kan få ved lang tids opphold under vann, eks-vis drukningsulykker. Ved tap av hjeneseller, blir din reaksjonsevne nedsatt, så du blir slow motion. Med andre ord- kan ikke kjøre bil- til eks.
Så kast maskene. Skal du ha en god maske, så må du punge ut for den typen som har utåndingsventil.
Hold dere LANGT unna disse "pkerne". Slett ikke gode i knollen!

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Neste

Gå til Fiskeoppdrettsanlegg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron