Dagbladet om Norulv Øvrebotten

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Dagbladet om Norulv Øvrebotten

UNREAD_POST BmOnline » Fre Des 19, 2014 10:01 pm

Dagbladet bekrefter Norulv Øvrebotten sine veldokumenterte påstander om at Norge ledes av en Russisk agent, og at staten tjener som en informasjons data base for Russland om USA.
Det er alvorlig nok i seg selv. Husker dere hva de gjorde med Arne Treholt? Han mener at evidensen mot ham var plantet og får ikke lov til å ha saken opp i retten på nytt. Domstolene sier NEI. Nå kan en virkelig lure på hvorfor? Hvor mange andre justismord har vi i vente å bli oppmerksomme på?

Arbeiderpartiet har kontroll over kontroll kommissjonen så vel som øko krim med folk i de rette posisjoner- kan det se ut som. Det er svært tydelig at mange dommere ikke har avgitt edserklæring om nøytralitet og tjeneste til rettferdighet. Det er godt dokumentert at lukkede grupper som Frimurere er populære blant samfunnets elite. Der sverger de ed til Frimurerene. :oops: Forstår du hva det betyr?

Etter loven vil det si at dommer avgitt av dommere uten "dommerforsikring" er ugyldige. :shock:
Bevis for forholdene er en sak som vanskeliggjøres under et røykteppe av spillet- send ansvaret videre
....
Som vanlig. En ting er helt sikkert - Domstolsadministrasjonen (DA) sies å måtte ha ansvaret å sikre at dommerforsikringer var i orden siden 2002. Først for noen år siden begynte de å sjekke litt rundt om kring, uten at de har gjort så mye med å få orden i sakene, papirene arkivert og sikret.

Så er det spørsmål om det er flere tjenestegrupper som har har som vane å unnlate å sverge ed?

SV-har valgt en leder som er anmeldt for grove økonomiske "misligheter" og Kontroll kommisjonen sier at nesten alle departementene sløser bort 20-milliarder hvert år på disposisjoner som er "uheldig"???. Når staten gir stats støtte til næringer som ellers er deltakere i konkurranselivet - så driver staten konkurranse med alle andre gjennom hva de støtter og lar vær å støtte - er det slik det var tenkt?

Vi lider alle under en enorm kunstig bensin og diesel avgift mens Norge svømmer i penger og investerer i alt som kan tjene penger -. men hvor mye tjener det oss mennesker? Det er ikke bare Stortinget som her må granskes men hele sammensetningen, grunnloven - som ikke inkluderer menneskerettigheter - og en ny diskusjon om hva vi mener regjeringen for Norge burde gjøre og hvordan den burde gjøre det. Den eksisterende regjeringen lever av oljepenger - og tyner oss med CO2 skatter og dårlig samvittighet for forurensning mens de er samtidig store aktører i å holde tilbake teknologi som vil gjøre olje til et smøremiddel og ikke drivstoff. Vi får stadig politisk propaganda om menneskeskapte klima endringer, om klima gasser og klima kutt - mens vi sverger til å pumpe olje fra Nordsjøen. Det er svindel alt sammen.

I Norge har vi et "hemmelig politi" som har ansvar for å overvåke farer for rikets sikkerhet fra innsiden og ut.
Har det blitt tolket som "folkets sikkerhet" eller "as. Norges Elite" sikkerhet? Om ikke ovenstående er en fare for Norge som nasjon, så vet ikke jeg. Jeg vet det er "GODE" mennesker overalt i posisjoner utsatt for et "uheldig" arbeidsmiljø. Du trenges til å komme frem og rope høyt for å få en slutt på galskapen. Det er ingen tid til å sitte på gjerdet.

Her er det ikke et spørsmål om Norge er en rettsstat og demokratisk nasjon. Her er det heller spørsmål om hvilken merkelapp eller merkelapper en burde bruke istedenfor.
http://www.dagbladet.no/2011/07/06/kult ... /17206163/

http://www.facebook.com/notes/mike-cech ... 8784526076
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Re: Dagbladet om Norulv Øvrebotten

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Man Jan 11, 2016 6:24 am

Norulv Øvrebotten‎
til
Arne Treholt

Saken mot Arne Treholt er ett av utallige narrespill i Norge

Jeg skrev en kommentar til artikkelen som du hadde i Dagbladet 29. desember. Trykk "Nyeste først" i kommentarfeltet og den kommer opp. Jeg skrev blant annet følgende:

"Oleg Gordijevskij står ikke høyt i kurs hos de hemmelige britiske tjenestene. Han var åpenbart en falsk avhopper som lurte dem trill rundt på 1980-tallet, og hadde han vært ekte, ville han ikke ha levd lenge i England. Det fikk du et grusomt bevis på i 2006 da en annen avhopper, og en ekte sådan, Aleksandr Litvinenko, ble drept i London med det radioaktive stoffet Polonium-210. Vladimir Putin ga ham ingen lett død.

Oleg Gordijevskij har løyet så mye så lenge, at han som gammel mann trolig er i ferd med å tro på det selv. Han har ingen troverdighet igjen. Han ble i sin tid sendt vestover for å desinformere og dermed maskere maktpolitiske realiteter i forholdet mellom øst og vest. Russerens vitnemål mot Arne Treholt var en del av denne bedragoperasjonen.

Narrespill er spesialiteten til de hemmelige tjenestene i øst og deres norske samarbeidspartnere, som du først og fremst finner innenfor utøvelsen av lov og rett her i landet. Saken om Arne Treholt var et narrespill over en gammel kommunistisk lest. Den fulgte et mønster som går igjen i mange kreative varianter. Blant annet er en rekke ledere av Arbeiderpartiet og statsministere i Norge blitt skiftet ut ved bruk av narrespill. Det samme er sjefredaktører.

Med slike bedrag er Norge blitt styrt siden Josef Stalins tid. Narrespill går igjen som motoren som har drevet utviklingen i alle forhold av betydning siden 1930-årene, er hva mine funn helt klart viser.

http://www.dagbladet.no/2015/12/29/kult ... /42553290/
Fra Dagbladets kommentarfelt:

Norulv Øvrebotten

Jeg har forandret helt syn på både Arne Treholt og andre nordmenn som ble dømt for spionasje til fordel for Sovjetunionen under den kalde krigen. Det skyldes at jeg gjennom grundig research er kommet fram til helt andre konklusjoner om forholdet mellom Norge og Sovjetunionen, senere Russland, enn hva jeg hadde før.

Jeg arbeidet med forsvars- og sikkerhetspolitikk både som journalist og politiker i hele mitt yrkesaktive liv. Blant annet var jeg personlig sekretær (som nå heter politisk rådgiver) og den nærmeste medarbeideren til forsvarsminister Johan Jørgen Holst på 80-tallet. Med landets høyeste sikkerhetsklarering.

Min konklusjon er at Sovjetunionen, og senere nå Russland, har hatt så god fordekt kontroll over det politiske systemet og den norske staten siden mellomkrigstiden, at de hemmelige tjenestene i øst med jevne mellomrom har ofret nordmenn for autentisk å kamuflere denne kontrollen.

Fremgangsmåten har befestet illusjonen både overfor egen befolkning og andre land, spesielt USA, om at Norge har vært et vestlig land og lojalt medlem av NATO. Sannheten har vært den motsatte. Norge siden mellomkrigstiden har vært et fordekt østblokkland som er benyttet til spionasje og etterretning for øvrig av Sovjetunionen, senere Russland. Den norske staten har vært en trojansk hest.

Alle nordmenn som ble dømt for spionasje under den kalde krigen var slike som ble viklet inn i spill fra KGB for kynisk å bli brukt som offerlam i det store spillet. Vestlig sikkerhetspoliti ble lurt trill rundt hver eneste gang. Slik det også skjedde i saken med Arne Treholt.

De hemmelige russiske tjenestene, i likhet med de sovjetiske, bruker kontradiksjoner som våpen. De kan drepe venner for å styrke seg selv og venner, og de kan få fengslet venner for å styrke seg selv og venner. Det siste ble gjort i Arne Treholts tilfelle.

Hvis du skal dømmes for spionasje for Kreml, forutsetter det at du avdekker noe som Kreml ikke kjenner til på forhånd. I Norge har det vært umulig med den gode kontrollen som Kreml har hatt, er min konklusjon, og Arne Treholt og hans likesinnede er av den grunn blitt utsatte for justismord.
De er alle uskyldig dømt.

Hva Treholt ga russerne av informasjon er helt irrelevant. Her i landet har russerne fra skyggene sittet med bukta og begge endene i generasjoner og kjenner systemet som de skapte allerede på Stalins tid, langt bedre enn noen nordmenn. Så de vet alt.

Oleg Gordijevskij står ikke høyt i kurs hos de britiske tjenestene. Han var åpenbart en falsk avhopper som lurte dem trill rundt på 1980-tallet, og hadde han vært ekte, ville han ikke ha levd lenge i England. Det fikk du et grusomt bevis på i 2006 da en annen avhopper, og en ekte sådan, Aleksandr Litvinenko, ble drept i London med det radioaktive stoffet Polonium-210. Vladimir Putin ga ham ingen lett død.

Oleg Gordijevskij har løyet så mye så lenge, at han som gammel mann trolig er i ferd med å tro på det selv. Han har ingen troverdighet igjen. Han ble i sin tid sendt vestover for å desinformere og dermed maskere maktpolitiske realiteter i forholdet mellom øst og vest. Russerens vitnemål mot Arne Treholt var en del av denne bedragoperasjonen.

Narrespill er spesialiteten til de hemmelige tjenestene i øst og deres norske samarbeidspartnere, som du først og fremst finner innenfor utøvelsen av lov og rett her i landet.
Saken om Arne Treholt var et narrespill over en gammel kommunistisk lest. Den fulgte et mønster som går igjen i mange kreative varianter. Blant annet er en rekke ledere av Arbeiderpartiet og statsministere i Norge blitt skiftet ut ved bruk av narrespill. Det samme er sjefredaktører.

Med slike bedrag er Norge blitt styrt siden Josef Stalins tid. Narrespill går igjen som motoren som har drevet utviklingen i alle forhold av betydning siden 1930-årene, er hva mine funn helt klart viser.

Skal du forstå hendelser er én forutsetning at du identifiserer prosessene som har frembrakt virkeligheten til enhver tid i viktige forhold. Det er først og fremst kommunistisk bedrag i Norge og i en god del andre land i vest.

Først når du har riktig kontekst klart for deg, kan du forstå hendelser, og det gjelder også hva som skjedde med Arne Treholt.

Han er dømt på falskt grunnlag, og påtalemakt og domstoler har behandlet saken hans innenfor en falsk kontekst.
Om det er jeg ikke mye i tvil, etter å ha rullet opp bedragmetodene fra øst gjennom systematisk gransking de siste tjue årene. Norge har mye å rydde opp i.

Stein Voll
Norulv Øvrebotten

Så du er sikker på at CIA, NSA og MI6 ikke har drevet narrespill ovenfor Sovjetunionen i denne tiden ? Og at Norge ikke har hvert en del av dette narrespillet ?

Norulv Øvrebotten
Stein Voll
Å likestille KGB med CIA og hemmelige tjenester i vest, er en feil som mange gjør. KGB, og nå FSB, er i en klasse for seg. Ingen over, ingen ved siden.

Alle store etterretningsvesen kjører bedragoperasjoner, men noen er bedre på det enn andre. Norge var et agn fra Russland som USA etter krigen slukte med søkke og snøre, og ved å investere den ene milliarden av dollar etter den andre innen etterretning her i landet, bygget USA opp og finansierte en stadig større operasjon innen kontraetterretning mot seg selv, er min konklusjon.

For å maskere dette store spillet, ble Arne Treholt og en rekke andre nordmenn viklet inn i mindre spill av KGB og kynisk ofret til formålet. Alt henger sammen med alt.

Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Jan 11, 2016 6:24 am
Norulv Øvrebotten

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest