Ikke bare Stortinget som har problemer med PST

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jan 13, 2015 9:09 pm

Norulv Øvrebotten

Jeg har store problemer med manipulasjon fra norske sikkerhetsmyndigheter. Den ene måten som jeg blir rammet på, er å blokkere informasjon, slik at den ikke blir lest, med andre ord sperre meg ute fra nettet, helt eller delvis, mens det overfor meg blir gitt et inntrykk av at jeg er på nettet.

Den andre metoden som er benyttet er å forstyrre forbindelsen min til andre land og plante falsk informasjon i stedet for den sanne som jeg får fra utlandet. Slik at jeg får problemer med å fange opp hva som er riktig av det som foregår i Oslo. Jeg opplevde veldig mye av det sist helg. Det er blitt et stadig større problem for meg. Hvis jeg ikke klarer å sortere det falske fra det sanne, får jeg troverdighetsproblemer. Noe som er målet for PST. Eller den norske militære etterretningen. Du kan ikke stole på noen myndighet i Norge på dette området, fordi de er ikke norske. Egentlig. De er alle en følge av den russiske dobbelstaten.

Det viktigste å være klar over er de store linjene, og ikke minst at terroren 22. juli er en del av en russisk bedragoperasjon som ruller og går og blir stadig større etter hvert som folk handler mer og mer på falske irrelevante grunnlag som blir laget hele tiden. Det følges en fast oppskrift som jeg har fortalt om før. Målet er ganske enkelt å befeste den russiske kontrollen over Norge.

Noe av det viktigste som slike trofaste russiske venner som Jens Stoltenberg blir instruert til, er å delta i normale politiske aktiviteter for å ikke vekke mistanke og dermed gi maskering fortløpende til hva russiske FSB og norske venner gjør i det skjulte. Dette rådet ble alltid gitt av Jens Christian Hauge, så ikke noe nytt i fremgangsmåten. Det er den gamle.

Jens Stoltenberg skulle ha vært arrestert, men det er han ikke, tvert om har han reiste til et møte i utlandet som ingen andre statministere deltar på. De hemmelige russiske tjenestene FSB og Moskva har altså et behov for å holde ham utenfor Norge resten av denne uken. Det er interessant. Jens Stoltenberg er en lydig tjener.

http://www.nrk.no/nyheter/klima/1.7906098

Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Jan 13, 2015 9:09 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest