Tullsjur og litt til- kanskje du kjenner ei?

Politikere som ikke lytter til grasrota er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten

Administrator BmOnline Forum

UNREAD_POST Informanten » Tir Apr 26, 2016 6:56 am

Det er ikke til å komme forbi, ei og anna tullsjur finn du oftere nu enn noen gang før. Du kan godt si det slik, vi er kommet inn i tullsjurens tidsalder. De bryr seg katta i etikke og dannet oppførsel:

http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/ ... /23597532/

Her er en god pekepinn på slike tullsjurer-:

Fruan.jpg
Her er også et meget godt eksempel på hvordan ei tullsjur legger opp hverdagen.

På stortinget og i regjeringen er det fullt opp med de...statslesbene- som får klekkelig betalt for å rive ned nasjonen. Der det intet er- er det intet å hente-.
Informanten

Re: Tullsjur og litt til- kanskje du kjenner ei?

UNREAD_POST Handyman » Tor Feb 12, 2026 8:08 am

Ja, Handyman lurer på om der finnes noen "gode emner" på strilalandet eller forsåvidt nordaførr som sørafor?

Ta kontakt om du er den jeg tenker på? Jeg er avslappet og liker fisketurer, multebær og solskinn. :wink:

Og røyk er ut- likeså overdreven sprit bruk. Så om du er den jeg søker- gi meg et tips.

Handyman skalert mer ned.jpg

Du ringer meg, 41239887 eller e-post mrs@bmonline.no Jeg forsøkte å lage annonser på slike forum, men der forlanges det bankID og penger dere. Og jeg har dessverre ikke bankid. Og den historien kan jeg berette om senere- en delikat sak knyttet opp mot Obosbanken.

:wink:
Handyman

Gå til Kulturhistorie og bevaring

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester