Merk dere at AP skrøt av at de hadde bombet demokratiet i hodet på Libya.
Samtidig hevder de at Norge har et demokrati, men det er bare sludder.
1 Innført romas lover mot folket i Norge, som sa nei til det globale blodbadet.
2 Lagt ned tusenvis av norske foretak på 70 tallet ved hjelp av en arbeidsmiljølov som var det motsatte av det den skulle være.
3 "Solgt", les gitt bort vårt land og alle våre rettigheter til "banditten- paven i rom".
4 Nå har de også innført galskapen med ulv i fåreklær både på Stortinget og i vår fauna, slik at bøndene også skal til pers.
5 Innført forbud mot ferdsel i vår egen vakre natur, ved at det er forbudt å fiske eller høgge ved. Ulovlige naturparker.
6 Innført vannressursloven, slik at bandittene kan komme og forsyne seg av vårt gode drikkevann, slik at de kan selge det til oss.
7 Innført havbeiteloven, slik at bandittene i EU kan få bruksrett i strandsonene våre, og vi må betale for å krysse de.
8 Innført de skrekkelige oppdrettsmærene som bidrar å ødelegge de naturlige rikdommene vi har i vår aquakultur.
9 Innført bompengeringer for å suge oss for penger hver enda dag inntil siste åndedrag. Verdens verste sted å bo for en arbeider. Men beste for en snylter. Og samtidig kamaraovervåking på hver bil som passerer, hvor er Datatilsynet?
10 Innført halv maskin på alt av vedlikehold på infrastuktur og offentlige bygg.
11 Innført narkotika og dens destruktive gift, innvandring mot den norske kultur, og derved passifisere all motstand slik at vår ungdom skal bli avhengige av rusgifter og ikke får tenkt over djevelskapen som kveler oss med mulitkulti- kontra etnisk kultur!
12 Privatisert en mengde norske statlige foretak, feks Luftfartsverket, Televerket, Posten, Vegvesenet- alt til det verst tenkelige. Billig og meget farlig, ikke et sandkorn å se på glatte veier- hvor mange nordmenn har gått døden i møte med saltlaken til ekspertene på billig drift, jfr saltlake- som er døden hvor temperaturen svinger i krappe svinger? Les finske MESTA- ja vi har sett det mesta i en elendig forfatning!
Billig og dårlig. Nå får jeg ikke avisen i posten som før, plutselig går det 3 dager uten avis. Og de klager over at veien ikke er kjørbar, fordi det er vinterføre? Hvilke undermålere har vi i dag som ledere? Hvis du nå har forstått at noe må gjøres, da burde du ikke nøle et eneste sekund lenger- jeg har tatt mitt standpunkt- da jeg i 1968 og 2002 fant ut at vi har vært styrt av banditter inne på Stortinget og i Regjeringene i alle år.
Derfor har jeg engasjert meg i å få opplyse det norske folk om hva som er i ferd med å skje. Norge skal på skraphaugen om Erna og Siv, eller Jonas G Støre får snøre i bunn. Glem ikke mine ord. Og gå ikke i den fella at du tror at SP eller SV eller demokratene skal berge oss.
FOLKET i Norge er blitt ørene tutet full av løgn i alle år etter statskuppet i 1940.
Om du har tenkt hva vi nå skal gjøre, så er det bare en eneste ting vi må gjøre.
IKKE lån ditt øre til lystløgnerne i NRK, slå den støyen av i dag.
Lytt heller til en lokalradio eller Radio Norge. Så kan vi tenke nøye over dette fanskapet som skjer i Norge, Sverige og Danmark. For såvidt Europa. Nå er saken blitt så ille at hele kostebinderiet på Stortinget er samme ulla. Det finnes ingen forskjell på partiene, ergo et skuespill for galleriet, ser dere. Fordi det sitter et KARTELL på stortinget som nordmenn aldri har stemt på, ei heller kjenner til. De sitter i Europabevegelsens stortingsgruppe. Du ser bildet av lederen Svein Roald Hansen (AP). Denne opprettet de uten LOV i Norge- den 7. mai 1969. Du ser alle navnene som er ramset opp alle de gamle AP folkene, og H folkene, og SP folkene. Ser dere alle er med. Av 150 er faktisk 120 med. Så der ser dere landssvikerne som også er årsaken til at NORGE ble meldt inn i EU i 1994- enda vi sa NEI til EU. Folkeflertallet. Ser dere- de bryr seg IKKE en døyt om hva folket vil. DE kjører ALLE saker inne i dette kartellet, VI har NULL påvirkning i ALLE saker som gjelder Norge. VI er NULL. De lyver og forteller eventyr om hvor flott demokrati vi har. Sannheten er vond, vi har et parti diktatur- et system som er værre en både Stalin og Hitler pluss pot til sammen!! Tenk, Odvar Nordli (AP) og Jo Benkow (H) var ikke med på dette svineriet. Ser dere. Navnene kan dere bare notere dere, ikke glem dem som var gode og ærlige og redelige.
VI blir og er blitt grundig rundlurt av rikspolitikerne, som har latt sin gift spres utover hele nasjonen til vår vantro og forskrekkelse. Våre kjære blir voldtatt og drept på gaten, hvor vi før- følte oss trygge. Og her passer det utmerket å vise til GRO H Brundtland som var statsminister i Norge.
Det var den største ulykken noen sinne- for Norge at det kvinnfolket ble statsminister. Hu ble brukt av russland til å forråde både land og folk, på samme vis som Jens C Hauge og hans likviderings ekvipasje i AP. Og vi har i dag INGEN mulighet til å ta inn denne galskapen, ved å tro at FrP eller Krf kan redde oss. DET er samme djevelskapen, det gjør INGEN forskjell. SÅ glem dem alle sammen, de er kloakkrotter alle som èn. Vi er lagt for hat. De gasser seg med feite lønninger og bedrar oss i samme smellene som du så i Frankrike Je Suis Charlie. Tror du NRK og Regjeringen støttet PEGIDA? Not at all. Disse bandittene må du nå se- og få sett. De bryr seg katta i om vi ble drept i tusentall på bussen i Hardanger eller på Utøya den 22. juli.
Har dere nå skjønt dette? De bryr seg katta i nordmenns ve og vel. Jeg har selv vært i rettssak og vet nøyaktig hvor de skjelver i buksene, svin er bare forbokstaven skal jeg si dere. Og jeg vil fortelle dere sannheten om "herrene" de kaller rikspolitikere osv. Bare berm!!!
Så derfor har jeg nå tenkt å invitere dere til noe som er FY i dette rasisthølet de kaller Norge. Det er for det første VERDENS Verste land å bo i for Nordmenn. Men det beste som finnes for banditter, knivstikkere, mordere og terrorister i hele verden.
Nå- har dere fått en anelse kjøtt på beinet? Skal vi gå videre?
Derfor ser jeg det som av en stor nødvendighet AT det norske folket nå tar skjeen i en annen hånd, og sier ifra. Hvordan kan vi klare det? Er det virkelig mulig? Du ser at BOMBER og DREPING facinerer svina på Stortinget. Men det facinerer ikke meg.
Så derfor har jeg en BOMBE til dere alle. SLIK at SVINA på STORTINGET atter skal bli facinert. JEG har en KJEMPEBOMBE klar.
Når den smeller så blir det så stort at HELE STORTINGET OG FRIMURER LOSJEN BLIR sprengt bort. OG INGEN MELING ELLER Brakar kan forhindre at det skjer. Ser dere- når det skjer- så skjer det- stikk i strid med alle de gales vilje på løvebakken.
Her kan dere lese min plan om å sprenge bort alt søppelet vi i dag sliter med. Ja, jeg er en meget god soldat. Og jeg kjemper kun for Norske farver, ikke brunt grums, slik NRK og media pluss galningene på Stortinget og regjeringen gjør.
Her kan dere lese om bomben som skal redde Norge fra helvetet i dagens Norge.

Bomben er at VI som velgere IKKE skal lytte til disse globalistenes nazi plan. Vi stemmer ikke, fordi de har ALDRI brydd seg om oss annet enn når store bøter og skyhøye avgifter og skatter skulle betales, ser dere?
Nå vet du hva du har å gjøre i neste sving. Hvorfor stemme på nazistene, når du vet hva de gjør og har gjort imot nasjonen og vårt folk? Er du enig i at vi skal forsvinne i sabelkniver og selvbombere?
BmOnline