I Fridtjof Nansens ånd??

Hva er Fremskrittspartiet? Jo, det er Anders Langes parti, som kanskje hadde fungert om ikke Hagen kom og ødela det? Hagen kom som kjent fra Tate Lyle, "sukker-ungen". Sannheten er at FrP er et parti som har som oppgave å ta vare på "rasistene" i dette landet, som AP er meget fornøyd med, jfr å innføre globaliseringen. Et avtalt spill. Rasister fins ikke i Norge, men se på muslimene, der har du dem! Derimot finnes det flust med oikiofober i dette landet, faktisk så mange som 45 prosent lider av denne AP- sykdommen.-
Og av dem som er "fanget" i Europabevegelsen inne på Stortinget har soleklart denne forræderske ånd i seg. Storparten av det norske folk lider av uvitenhet, pga en korrupt presse. Media er med på bedraget mot Nasjonene- og for det globale helvetet.
Forumregler
Fremskrittspartiet er også for EU. C I Hagen sa ja til EU i 1995. Da meldte jeg meg ut av FrP på dagen!
http://bmonline.no/html/frp.html

Det er bare landsforrædere som endrer lover bak folkets rygg, for selv å gå fri- etter å ha sagt ja til EØS avtalen.
http://grunnlovens-vektere.com/html/votering.html

I Fridtjof Nansens ånd??

UNREAD_POST Norge norskt? » Tir Apr 12, 2011 8:51 am

Skap islamister.

Jeg deler på ingen måte din nedlatende holdning mot etniske nordmenn i din retorikk.

Dette bildet som globaliseringen aktualiserer med mini-venstre, høyre, ap, sp, krf, sv og frp er beklagelig vis ikke samstemmende med hva folket i Norge, som omtales i media og her på debatten som majoritet. I verdensmålestokk er lille Norge en minoritet. De bruker alle knep for å tjene globaliseringen ved å minimere muslim milliarden som er majoriteten i verden til å være en minoritet i Norge. Akkurat som om det var synd om dem? Det er snarere oss, det norske folket det er synd om. Men det vil ikke lystløgneren Jonas G Støre, Gro og AP, Erna i Høyre og Siv Jensen i FrP eller SV nazistene- fortelle oss. De vil kort og godt bli av med oss. De lider av en virus som kalles globalist-syndrom.
Det kalles i Tyskland "alles palletti" syndromet, jfr A. Merkel. Det tyske folk har aldri fått det som de var lovet, jfr Euro visa den tyske mark.

Ser dere dette vrengebildet som Jonas G Støre, vår tidligere utenriksminister bruker uhemmet, for bl.a å være ajour, ja han faller da så mageplask som det er mulig å gjøre, da han også benytter F. Nansens navn og ettermæle i motsatt betydning. Dette er hva jeg registrerer foregår inne på disse offentlige kontor, hvor der viskes om lange 17. mai sløyfer og nasjonalsangen synges hvert år i togene, eg berre spyr, sier de på et sted i Norge. Ja, jeg sier det samme!

Hvor finner vi igjen trenden om F Nansen, at det er i Jonas G Støres ånd? Om Jonas G Støre eide skamvett, så hadde han gjemt seg bort for de neste 10 år. Han er blitt mindre enn ett "null" etter sine sprell i media om innvandrings og asylpolitikken til dette landet. Alt som F. Nansen stod for, det var 100 prosent motsatt av hva vår "kjære" utenriksminister noen gang vil komme til å fortelle oss.

F. Nansen sa, Sitat; Ved å mixe fremmede kulturer, så vil det skape grobunn for etniske konflikter og bidra til å skape splid og ufred, sitat slutt.

Så vår "gode" utenriskminster farer med løgn og fanteri. Jeg fatter ikke at media ikke tar tak i dette, ja feks Aftenposten. Veike, ja det virker som om de har fått totalt trykkeforbud. De kunne jo f.eks. bruke nettavisen sin til dette, da det ikke er trykksverte involvert?

Dere som sitter her og trykker på deres tastaturer, dere gjør veien veldig lang, tung og ikke minst like kronglete som Jonas G Støre. Dere vil ikke innse, flere av dere at dere vandrer i et minefelt som dere selv har vært delaktig i å legge ut? Og dere husker dessverre ikke hvor den siste armerte minen befinner seg?

Jeg ser ikke mørkemenn, neida, jeg bare ser hva som skjer og har skjedd i Frankrike, Danmark og Sverige. Jeg tror nemlig ikke på dere, jeg tror på det jeg har sett i de nevnte land om disse meget farlige kreftene som Jonas G Støre og Jens Stoltenberg i AP fremmer i makt av sitt sinnsyke parti, AP- som mye minner meg om 1940/45, dessverre. Nå begynner sannheten å komme for en dag. Det Norske Arbeiderparti er historie, tenk det dere. Nå heter det bare Arbeiderpartiet. Adolf sitt parti endte også med det samme navnet. Jeg gruer, ååhh hvor jeg gruer fremover. VI overøses av direktiver uten at Norges Grunnlov eller folket blir hørt. Det minner meg meget mer om dispoter og diktatoriske tilstander, jfr Stalin. Det har i hvert fall intet med et demokrati å gjøre, Clarkent.
F. Nansen var med på å legge til rette for at Armenerne fikk seg eget Fedreland, tenk det dere. Har Jonas G Støre tenkt å gi muslimene Norge?
Eg berre spyr!

Husk på å se meget nøye på stemmeseddelen neste gang du går til urna!

Ønsker du ivareta Norges interesser, så er Kystpartiet det nærmeste alternativet. Årsaken til min anbefaling finner du her:
http://www.bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=331 AP har nå fjernet Det Norske Arbeiderparti. Nå heter det akkurat det samme som Adolf Hitlers Arbeiderparti eller KGB- rødsauspariet, nærmere bestemt kommunistpartiet.

Og det er akkurat det samme kalde gufset som 1933-1945. Merk dere at SV hater jødene. Skuespillet er komplett- fordi dagens jøder ikke er det. Men de er russere, Khazarjøder- som har kopiert de gamle jødiske skikkene.

De elsker muslimene, og Jonas G Støre vil gi Norge bort til dem, jfr over her.
Nå har de rottet seg sammen- SV og AP. Muslimene var nazi-Adolfs nærmeste allierte sammens med Italia og Japan.

Ønsker du at dette skal skje? http://bmonline.no/html/1940_1.html

Nå har flere land endelig tatt til motmæle jfr muslimifiseringen av deres hjemland. De har nå startet en storoffensiv-oparasjon svin. Både i Tyskland, Spania og England har de begynt å begrave svin- med tydelige kors, slik at ingen moskeer kan bygges. Det er bare å si, stå på- sett opp store skilt på grensen, velkommen til Svine Norge, here miss PEGGY 3 yrs old resting in peace. Muslims go home! Til de av dere som fjernet griseungene på føden, få bildene opp igjen på samtlige fødestuer i Norge-!!

http://ajnorway.0catch.com/Spesial/Gris.htm

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2136934
Norge norskt?
 

Gå til FrP

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron